Pastel Ojeler: 147 ve 138


27 Şubat 2014 Perşembe

Yine sevgili Kübra'nın etkinliğinde hediye edilen güzel ojelerle birlikteyiz... Her perşembe güya oje günüm olacaktı; ama blog düzenim hamilelikle birlikte fena kaydı. Bebekle birlikte iyice duman olacak, onun da farkındayım; ama tümden boşlamayacağım diye umuyorum. Bu iç dökmeden sonra şirin ojelerimize bir göz atabiliriz artık!


Pastel 147 kiremite çalan bir kırmızı. Böyle alev alev renkleri pek seviyorum; hem yazın hem de kışın kullanılabilecek çok hoş bir renk. Tek katta tırnağı çok kapatmıyor; ama ikinci katta tam opaklaşıyor. Kalıcılığını pek beğenmedim. Ama renge bayıldım! 


Pastel 138 ise içinde çok hafif haki tonu olan bir koyu füme. Yine tek katta değil ama iki katta örtücü bir renk ve sürülmesi kolay. Renk olarak benim pek tercih ettiğim bir ton değil... Kalıcılığı 147 ile aynı.


Bu arada, bu yeni oje sersinin fırçalarını Pastel bir tık daha kalınlaştırmış. Ojeler daha kolay ve zahmetsiz sürülüyor, beğendim ben!


Kalıcılık olarak olmasa da, yapı ve renk olarak özellikle 147'yi çok sevdim ve sık sık da kullanıyorum. Bu serinin bir de 15 numara bordosu var ki şimdi gözüm onda! 


Yukarıdaki fotoğraflarda topcoat kullanmadığımı da belirtmek isterim; yani parlaklığı da gayet güzel. 

Pastel ojeleri hemen hemen her yerde oldukça uygun fiyata bulabilirsiniz! Bu güzel hediye için Pastel'e ve Kübra'ya kocaman teşekkür ediyorum yeniden!!!







4 yorum

  1. Ben 138'i çok sevdim, tam aradığım gri tonu :) Ve fırçalar harika olmuş!

    YanıtlaSil
  2. Sevindim Demre, ben o kadar koyu ve gri renk kullanamıyorum ya... ve evet, fırçalar gerçekten rahat sürülmesini sağlıyor, kesinlikle sevdim! Öperim!

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok sevdim rengini Seda! Sevgiler :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.