Flormar Satin Matte Ojeler: Orchid, Havana, Oyster


2 Şubat 2014 Pazar

Flormar'ın yeni çıkan serisini ilk Görkem'de ve Audrey'de görüp özellikle Havana rengini çok merak etmiştim. İlk fırsatta bir Flormar mağazasına uğrayıp ilgimi çeken 3 rengini aldım: Orchid, Oyster ve Havana. Bu arada evet, sonunda Flormar ojelere yalnızca numara değil, isim de vermeye başlamış! Çok da iyi yapmış!


Satin Matte serisindeki ojeler gerçekten adına yakışır şekilde saten gibi bitiyor ve matlaşıyor. Fırçaları ince, ama gayetrahat sürülüyor. Genelde tek kat uygulama yetiyor, ama daha düzgün olması için iki kat da geçebilirsiniz.


Orchid rengi, bu yılın moda rengi olan mor! İçinde pürüz yaratmayan ışıltılar var. Gündüz için olduğu kadar,  gece davetlerine de çok yakışacak bir renk. Ben tek kat uyguladım ve tam kapatıcılık sağladı. Bitişi diğer iki renge göre daha az ışıltılı, tam saten gibi. İkinci katta sanki kuruması zorlaşıyor ve matlık özelliğini ojenin yoğunlaştığı kısımlarda kaybediyor gibi geldi. Tırnakta çok kalıcı değil. Oje çıkarıcıyla kolayca temizleniyor.


Havana rengi ise yeşile çalan bir altın rengi. İçinde daha belirgin dore ışıltıları var. Işıkta pırıl pırıl parlıyor ve çok hoş görünüyor. Bilindik renklere benzemeyen, farklı bir tonu var. Hiç sıradan bir oje değil. Bitişi yine pürüzsüz, saten gibi ve mat. Tek katta da opaklaşıyor, daha düzgün bir doku için iki kat da uygulanabilir. Kolay kurumuyor yalnız, kurumuş gibi dursa da sağa sola çarptığınızda bozuluyor. Yani, vaktiniz varken sürmenizde yarar var. Orchid'e göre daha kalıcı bir renk; ama, tırnaktan biraz daha zor çıkıyor. Merak etmeyin, simli ojeler kadar zorlamıyor.


Oyster ise bence bu üç renk arasından en harikası. Işıltılı bir gümüş rengi. Bitişi Havana gibi, pürüzsüz, satenimsi ve ışıltıları belirgin. Yine ışıkta parıl parıl parlıyor ve beni mest ediyor! Tırnakta çok çok zarif duruyor. Yapı olarak Havana ile aynı: iki katta en düzgün sonucu alıyorsunuz ama kuruma süresi uzun. Kalıcılığı son derece iyi. Orchid'e göre tırnaktan biraz daha zor çıkıyor, ama illa alüminyum folyo yöntemi gerekmiyor.


Açıkçası, ben Satin Matte serisinden aldığım üç ojeyi de çok çok beğendim. Hem sürümleri, hem renkleri, hem de bitişleri bana göre çok başarılı! Diğer renklerinden kullanabileceklerimi de almayı düşünüyorum. Özellikle pembe olanında aklım kaldı. Flormar standlarından ya da Flormar mağazalarından 5,25 TL'ye alabilirsiniz.









8 yorum

  1. Ben şimdi gidip oyster ve orchid'i almazmıyım :)) çok yakışmış Başakcım güle güle sür..

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel ama havana bence daha hoş =)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın hepsi çok güzel ama havana nın ayrı bir havası var :)

    YanıtlaSil
  4. ben de en çok havana yı beğendim:)

    YanıtlaSil
  5. Hahaha, senin güzel ellerine her ikisi de çok yakışır İrem'cim :) Güle güle kullan şimdiden, öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
  6. Yabanmersini,
    Ceyda,
    Lulu :)

    Havana gerçekten ilginç ve özel bir renk. İstanbul'dayken swatch'unu ekleyemedim. En kısa zamanda onu da ekleyeceğim. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  7. İlk aldığım Havana'ydı bayılmıştım rengine. Bu diğer iki renge de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. Flormar2ın bu seri olmuş cidden Marstandüşenkadın! Her rengi ayrı beğeniyorum!!!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.