Bitirdim #19


5 Şubat 2014 Çarşamba

Ocak ayının bitenleri ile karşınızdayım.


Ecowell Face Tonic Organic Chamomille: Ecowell’in bu toniğini severek kullandım ancak çok çabuk bitti sanki. Etkisinden de gayet memnundum ama sırf meraktan Kiehl’s Acai toniğini aldım. Son derece tercih edilebilir, hoş, temizliği güzel bir ürün. Fiyatı da oldukça uygun.

Institut Esthederm Eau Cellulaire: Bildiğimiz termal sulara alternatif, aynı işi yapan ama içinde ATP (biyoloji derslerinden hatırladığım kadarıyla adenozintrifosfat –hücre yapı taşı) olan bir su. Sabah-akşam serumdan önce cildime sıktım. Etkisini diğer termal sulardan çok da farklı bulmadım; belki uzun vadede daha değişik gözlemlerim olabilirdi. Yoluma yine deneme boy Vichy ile devam ediyorum…

Caudalie Mousse Nettoyant Fleur de Vigne: Bu yüz temizleme köpüğünün dördüncü şişesini de bitirmiş oldum. Sanırım son 2 senedir başka yüz temizleyici kullanmadım. Ancak, hamilelikle birlikte cildimin karmadan kuruya dönmesi sonucu yenisini almadım. Aubrey’in salatalık özlü krem temizleyicisine başladım. Caudalie’yi ise herkese gönül rahatlığıyla öneririm!

La Roche Posay Eau Thermale: Severek kullandığım, güzel bir termal su. Esthederm ile arasında belirgin bir fark görmedim. Tercih edilebilir, son derece yararlı bir ürün!

Alterra Dudak Nemlendiricisi: Rossmann’da satılan, fiyatı uygun, içeriği çok temiz olan bu nemlendiriciyi çok da severek kullandım. Dudaklarımı da gayet güzel yumuşattı. Kübra’cığımdan hediye EOS lipbalm’ı kullandığım için yenisini almadım; EOS bitince alabilirim yeniden.


Benri Kare Pamuk: Bendeki bu kutu çok ince çıktı, bir türlü memnun kalamadım. Ama İnci’de kullandıklarım kalın kalındı. Standardı yok sanırım ama seviyorum bu pamukları.

Lilibe Bio Wattepads Disk Pamuk: En sevdiğim pamuk, bitenler yazısı klasiği!

Cala Makyaj Temizleme Mendili –Rose: İndirimli diye aldığım ama pek de memnun kalmadığım bir ürün oldu.


Flormar Express Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi: Pek beğendiğimi söylemem. O kadar yağlı yapısına karşın makyajı tamamen silmekte başarılı bulmadım.

Urtekram Green Tea Diş Macunu: İçeriği çok temiz olan bu diş macununun temizliğini de sevdim. Denemek için bitince Ökaliptüslü olanını aldım ama tadı çok kötüymüş. Bu çeşidinden şaşmamak lazım!

NY Beauty Oje Çıkarıcı: Bu tür pompalı asetonların kullanımı çok rahat oluyor. Bu asetonu da rahatça kullandım ama kokusu çok keskindi. Tırnaklarımı ve tırnak etlerimi de kuruttu. Bir daha almayı düşünmüyorum.

Organique Duş Jeli: Seregon’cuğumun gönderdiği paketten çıkan bu pırıltılı ve çilek kokulu duş jelini çok sevdim. Pırıltısı ve kokusu kalıcı değilse de temizliği çok güzeldi! Tam boyu düşünülebilir!


Alverde Camouflage Kapatıcı 02 Medium: Bu kapatıcıyı çok seviyordum fakat sanırım son kullanım tarhi geçti (bir sene önce Şebnem’ciğim hediye etmişti). Göz altımda topaklanıp ambalajında sulanmaya başlayınca atmak zorunda kaldım. Ama dibini epey açana kadar kullanmış olduğum için mutluyum!

Fresh Line Persephone Vücut Sütü: Ylang Ylang ve Yasemin aromalı bu vücut sütü daha güzel kokar diye düşünmüştüm; ama biraz kimyasal bir kokusu var. Fakat cildi yumuşatması harika!! Fresh Line losyonlarını çok beğeniyorum zaten!

Estee Lauder Advance Night Recovery Eye Serum: İki poşet bitirdiğim bu numunelerden çok da bir verim alamadım. Belki uzun vadede iyidir ama beni kullandığım 4-5 gün boyunca çok da etkilemedi.

Clinique Even Better Eyes Dark Circle Corrector: Bu ürünü cilt bakım ürünü olarak mı satıyorlar, ne amaçla satıyorlar bilmiyorum ama renkli ve içinde micro simleri olan bir krem. Göz altı bazı olarak kullanılabilir, işini de iyi yapar, ama bakım ürünü değil kesinlikle. Baz almak istediğim zaman aklımda bulunabilir.

-----------------
Bu ay bu kadardı; gelecek ay görüşmek üzere!







10 yorum

  1. Caudalie'nin bir değişik temizleme köpüğünü denemiştim. Çok beğendim. Güzellik iksirini de severek kullandım. Yağlı cildime iyi geldi. Tabi keskin nane kokusundan dolayı herkes sevmeyebilir.

    YanıtlaSil
  2. Bende caudalie'nin guzellik iksirini aldim daha baslamadim ama umarim memnun kalirim :))

    YanıtlaSil
  3. Even Better gözaltı kremi aslında. Evet ten rengi gibi ama herhangi bir baz görevi görmüyor çok iyi bir nemlendirme ve mor halka yok etme gücüne sahip. Ayıla bayıla kullandığım bir krem tavsiye ederim sana da :D

    YanıtlaSil
  4. Caudalie köpüğü bende çok seviyorum, bio pamuklar favorim, clinique göz cevresi morluklarını iyileştirme vaadi olan bir krem. Ben kullandım fena degil ama parmakla sürmek lazım. Başlığından ürün fazla geliyor. Bunu kullandığım zaman kapatıcı kullanmıyordum. Gelsin yeniler Başak'cım:)

    YanıtlaSil
  5. Caudali markasını geçen turuncu kasa indirimlerini incelerken keşfettim, sonra internette yorumları araştırıcınca, herkesin öve öve bitiremediği ürünler olduğunu gördüm. Temizleme köpüğü ve toniğini ve leke giderici peelingini aldım. Şu aralar hevesle kullanıyorum. Senin de bu yazını okuyunca daha bir motive oldum:)

    YanıtlaSil
  6. Zuhal, Balböceği, ben de güzellik iksirini çok merak ediyorum, bir uygun zamanda atacağım sepete :) Sevgiler!!!

    Sevgi'cim, benim cilt bakım ürünü algım, bakım yapması aslında. Yani hafif renkliyse, içinde sim varsa, bana bakım yapamama kısmını örtmeye çalışıyor gibi geliyor. Ayrıca içerik açısından da her sabah ve her akşam göz çevreme süreceğim şeyde renklendirici ve mica istemiyorum doğrusu :) Yani o anlamda Clinique'in bu kremi benim için bakım ürünü olmaktan çıkıyor :) Öperim!

    Seninle zevklerimiz çok uyuyor zaten Selin'cim :) Gerçi ben Even Better'ı yukarıda yazdığım nedenlerle sevemedim ama olsun :) Öperim!

    Lulu'cum, umarım kullandıkça daha da çok seversin. Gerçekten iyi bir marka bence. Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
  7. Caudalie almayan tek vatandaş benim galiba! Çok merak ediyorum bu markayı, bu arada ben cala'ları çok severim, gerçi Cettua'nın yerini hiçbiri tutamaz. Yenilerini de güle güle kullan fıstığım

    YanıtlaSil
  8. Valla denemek lazım Aytül'üm, ben bir tek SOS Nem serumunu bir şeye benzetememiştim, ama kalan kullandıklarımdan çok memnun kaldım. Cala'nın bu çeşidi belki de iyi gelmedi, bilmiyorum ki canikom. Cettua'yı da ben kullanmadım, bir indirimde alacağım :) Öperim!!!

    YanıtlaSil
  9. Oh bir sürü ürün bitmiş yine, senin bitenler yazılarını okumaya bayılıyorum! Ecowell Toniği nerden bulabiliriz?
    Güzel anneye ve Rüzgar bebeğe sevgiler!

    YanıtlaSil
  10. Firuze teşekkür ederim :)) Ecowell toniği www.lilakutu.com ya da www.ecowell.net ten alabilirsin :) Rüzgar ve Çınar'la öpüyoruz seni :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.