Golden Rose Perfect Shine Lipstick -237


1 Şubat 2014 Cumartesi

Golden Rose Perfect Shine ruj ile sevgili Gonca'mın gönderdiği paket sayesinde tanıştım. Rengi tam bu senenin rengi olunca, hiç zaman kaybetmeden denedim ve hemen de yazmak istedim!


Hem rengi hem de ambalajı hoş duran bir ruj. Rujun ucu küt bırakılmış, bu şekilde, koyu sayılacak bir renk olmasına karşın kolayca uygulanıyor. Rengi kabında daha koyu görünmesine karşın aslında kırmızıya çalan bir vişne rengi. 


Yapısı ise adına yakışır biçimde oldukça parlak ve nemli. İçinde sim, sedef yok; ama çok hoş, pırıl pırıl bir duruşu var. Dudakları kurutmuyor. Kalıcılığı çok iyi olmasa da dudaktan hemen silinmiyor. Benim hem rengi, hem de yapısı nedeniyle çok sevdiğim bir ruj oldu.


Ben genelde bronz farlarla ve allıklarla kullanmayı seviyorum bu rengi. Kendini daha çok belli ediyor. Doğal göz makyajlarını da güzel tamamlıyor.


Golden Rose Perfect Shine rujları Golden Rose kisoklarında ya da pek çok kozmetik mağazasında bulabilirsiniz. Gonca'cığıma bu güzel seçimi için yeniden çok teşekkür ediyorum!!!







2 yorum

  1. ne kadar güzel bir renkmiş bayıldım! Bitişi de rujdan ziyade gloss gibi duruyor çok hoş. Golden Rose ürünlerinde de keşfe çıkmak gerekiyor demek ! :)

    YanıtlaSil
  2. Özgün çok teşekkürler. Evet, gloss gibi görünüyor ve ben de duruşunu çok seviyorum :) Sevgiler!!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.