Seyahat Çantamda Neler Var?


31 Ocak 2014 Cuma

Siz bu satırları okurken, umuyorum ki ben 3 günlük İstanbul seyahatim için uçağa binmek üzere olacağım. Doğumdan önce, henüz ikinci trimesterdeyken, enerjim ve çok şükür sağlığım da yerindeyken, biraz kafa dağıtma, biraz dinlenme için; ama, çokça da aldığım harika bir davet üzerine İstanbul'a gidiyorum! 

İstanbul'da 3 gün geçireceğim, ama yine tahminimden fazla eşyayla gidiyorum! Bunun bir nedeni de, katılacağım nefis bir "vintage" parti. Diğer nedeni ise, hep süslü kız arkadaşlarımla bir arada olacağım gerçeği :)


Gördüğünüz gibi, ancak 3 ayrı çantaya sığdırabildim malzemelerimi! Hala haylimdeki kapsamlı makyaj çantasını bulamadım. Victoria's Secret'ta tam istediğim gibi bir çanta var; ama sezonda fiyatı normal bir öantaya denk olunca almamıştım. İndirimde bir düşüneceğim...


Yanıma alacağım tüm fırçalarımı Real Techniques Starter Set'in çantasına yerleştirdim. Real Techniques fırçalar başı çekiyor tabii ki! 


The Balm'ın makyaj çantasına ise cilt ve vücut bakım ürünlerimi yerleştirdim. Seyahatler tester ürünleri denemek için iyi fırsat oluyor bence. Geçen sene katıldığım blogger etkinliğinde Turuncu Kasa'nın hediye etmiş olduğu Institute Esthederm nemlendirici, temizleyici ve hücresel suyu denemek için yanıma aldım. Vücut bakımı için Durance'in gelincikli vücut losyonlarını ekledim. Göz çevresi için ne zamandır denemek için beklettiğim L'Occitane'ın Precious Eye Balm testerlarını aldım. Dudaklarımı artık EOS'a emanet ediyorum ve çok çok memnunum! Deodorant olarak ise taşıması pratik, etkisi muhteşem Crystal Essence deodorant mendillerini çantama attım. 

Makyaj temizleme ya da oje çıkarma için herhangi bir mazleme almadım; nasılsa evlerinde kalacağım arkadaşlarımda mevcuttur. Fazladan yanıma yük etmedim.


Renkli kozmetiklerimi ise haftasonu katıldığım blogger buluşmasında hediye edilen Apolena'nın bu şeker ve geniş çantasına yerleştirdim. Çantanın içi oldukça büyük, bir de fermuarlı, genişçe bir gözü var. Tester boy, minik ürünleri bu göze yerleştirdim. Diğer büyük ürünleri ana göze koydum.


Fondöten olarak bence bana en çok yakışan ürün olan Lancome Teint Miracle'ı seçtim. Aslında yalnızca günlük gezmeey gitsem, NARS Tinted Moisturizer'ımı alırdım; ama, katılacağım parti için biraz daha aözenmek istedim. Tanaçan Kozmetik'ten gelen takma kirpikler, kirpik yapıştırıcı da bu yüzden eklendi! Allık-bronzer-aydınlatıcıyı bir arada sunan NARS Guy Bourdin One Night Stand paletimi almasam olmazdı. Far paleti olarak, en sevdiğim paletimi aldım. İçinde 2 Inglot, 2 MAC (Sable ve Naked Lunch) farım var ve bu paletle gündüzden geceye her detayda makyajl yapabiliyorum. Katılacağım partinin teması "vintage" olunca, MAC Prolongwear Paint Pot Vintage Selection'ı da palete destek olarak ekledim. Eyeliner tercihim Bobbi Brown Black Ink oldu. Stay Don't Stray, That Gal, YSL Touch Eclat ve Benefit Fake Up da ten makyajına yardımcı ürünler olarak alındı. Farlara uygun olacak iki ruj seçtim: MAC Peach Blossom ve Essence All About Cupcake! Oje olarak, yine "vintage" temasına uyacak Rimmel Space Dust Aurora'yı aldım. Rimel seçimim bu haftaki favorim Rimmel Lash Accelerator Endless'tan yana oldu. Kaş ürünlerimi de yanıma almayı unutmadım tabii!

Yanıma aldığım herşeyi kullanacağımı bildiğim için çok abarttığımı düşünmüyorum aslında. Muhtemelen bu parti olmasaydı daha sade bir çantam olabilirdi; ama detaylarını sonra buradan da okuyacağınız bu sürpriz parti de İstanbul'a gelmemin nedenlerinden biri olunca, bol malzemeyi yanımda taşımayı hiç umursamadım. 

O zaman, bana iyi yolculuklar, size mutlu cumalar diliyorum!!! Kapsamlı makyaj çantası önerileriniz varsa ve yorum kısmına yazarsanız, seve seve okurum! Sevgiler...







9 yorum

  1. aa nasıl mutLu oldum :)


    Belki bende geleceğim :=

    YanıtlaSil
  2. Aa matruşkalı çanta :))
    İyi yolculuklar ve iyi eğlnceler

    YanıtlaSil
  3. blogger şehirler arası:) aştık kendimizi :)

    YanıtlaSil
  4. İyi yolculuklar, güzelce eğlen ve bize de anlat :** Dönünce buluşalım bir de :D

    YanıtlaSil
  5. Canım içindekiler bir yana matruşkalı makyaj çantana bayıldım.Parti ile ilgili karelerinizi heyecanla bekliyorum.Bol bol eğlenmeler :)

    YanıtlaSil
  6. Umarım İstanbul'da harika zaman geçirirsin ^_^

    YanıtlaSil
  7. keyifli bir parti olacağının sinyallerini alıyorum zaten şimdiden iyi eğlenceler, iyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  8. Nimooooo, anca yorumlara yanıt veriyorum ama görüştük ya en sonunda ^_^ Çınobaby'yi bile gördüm, kokladım! Umarım yeniden görüşebiliriz bir şekilde :) Sevgiler!!!!

    YanıtlaSil
  9. Evet, bayıldım o çantaya Sena'cım, teşekkürler!!!

    Kendinin Ruh Doktoru :) Bahanem oldu diyelim :)

    Ayşin'cim, sağol canım!! Bu hafta buluşalım evet! Öpüyorum çok!!!

    Makyaj Kelebeği, o çantaya ben de bayılıyorum! Dünyayı alıyor resmen! Çok kare paylaşamadım, bloga yazarken belki biraz daha foto gelir :) Öpüyorum çok!!!

    Alice Makyaj Diyarında, Nilgün, çok eğlendim gerçekten, çok teşekkürler!!!

    Herkese kocaman sevgiler!!!!!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.