Vichy Dermablend Fluid Corrective Foundation 16HR 25-Nude


20 Ocak 2014 Pazartesi

Yılbaşı makyaj videosunda kullanmam için Kozmela tarafından gönderilen harika iki üründen biri Vichy'nin bu çok merak edilen fondöteniydi. O videomda ve daha sonra kullandığım her makyajımda oldukça dikkat çeken bu fondöteni yakından inceleylim...


Vichy Dermablend fondöten maske etkisi yaratmadan ciltteki bütün kusurları tamamen kapatmayı ve 16 saat kalıcılığı vaat ediyor. Gerçekten de benim kullandığım en kapatıcı ve en kalıcı fondöten. Hem tüm yüze, hem de göz altına uygulayabiliyorsunuz. Koyu halkaları anında gideriyor. Ayrıca, SPF 35 içeriyor -ki hem kış hem de yaz için oldukça uygun bir koruma! Paraben ve parfüm içermemesi ve alreji testinden geçmiş olması da diğer güzel tarafı!


Tüpte sunulan bu sıvı fondötenin kıvamı biraz yoğun. Ugulama için önce elinizin üstünde parmaklarınızla ovalayark ısıtmanız, sonra yüzünüze noktalar halinde uygulayıp parmaklarınızla yaymanız öneriliyor. Daha yüksek örtücülük istediğiniz noktalara bir kat daha uygulayabilirsiniz. Ben tek katını da oldukça kapatıcı buldum. 

Vichy Dermablend fondötenin 5 ayrı rengi var. Bendeki rengi 25 Nude. Bana bir tık koyu kalmakla birlikte, yüzüme yedirdiğimde çok farklı bir tonla karşılaşmadığımdan rahatça kullanıyorum. 


Oldukça kapatıcı bir fondöten olmasına karşın ciltte hiç ağırlık yapmıyor, yokmuş gibi hissediyorsunuz. Mat bir bitişi var; ancak kesinlikle cansız ve donuk bir görünüme yol açmıyor. Dolayısıyla, gündüz de rahatlıkla kullanılabilecek çok başarılı bir fondöten!


Vichy Dermablend fondöteni Kozmela'dan satın alabilirsiniz. Benim çok beğendiğim bu ürünü size de kesinlikle öneririm! 

Mutlu haftalar!



-------------------------------------
NOT: Vichy Dermablend Fluid Corrective Foundation 16HR 25-Nude denemem için Kozmela tarafından gönderilmiştir. Ürün yorumlarım objektiftir. Kozmela'ya teşekkür ediyorum...







17 yorum

  1. Bu fondoteni yıllar önce görüp TR'de bulamamıştım. Kozmela'da olması iyiymiş. Gerçi hiç fondoten kullanmıyorum ama yine de elimin altında 1 tane bulunabilir. Göz altında nasıl duruyor, kurutuyor mu? Öpüyorum şekerimmmm!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelda'cım, göz altını kurutmuyor ve normal kapatıcı gibi kullanılabiliyor. Yalnız sen alırsan 25'den daha açık olan rengini al derim. Öperim!

      Sil
  2. ben de bu ürünü çok merak ediyorum, ağır olduğunu düşünüyordum hep nedense. Kapatıcı olarak bile kullanılabilir sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu kadar kapatıcı ürünlerin hep ağır olduğunu düşünürdüm ama ciltte ağırlık yapmıyor Vichy :) Ve evet, yalnızca kapatıcı olarak kullananlar bile var Ne Giysem... Aklında olsun derim :)) Öperim!

      Sil
  3. Cok kapatici oldugunu,bilhassa eczanede farkettim. Bir kadina uygulama yapiliyordu ve sonuc sahane !!

    YanıtlaSil
  4. Evet, çok çok kapatıcı gerçekten. Ve hiç ağır bir yapısı yok. Güzel bir ürün :) Öperim!!!

    YanıtlaSil
  5. benim vucudumda kizarikliklar var onlarida kapatir mi mezuniyet balom varda vucududa uygulaniyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevap verirseniz cok sevinirim

      Sil
    2. Yeşim, vücuttaki kızarıklıkları da kapatır diye düşünüyorum; çünkü kapatıcılığı çok yüksek. Ama vücutta dayanıklılığı ne olur, ondan emin olamadım. Belki bir eczaneden sorabilirsiniz. Şimdiden hayırlı olsun :) Sevgiler...

      Sil
  6. benim vucudumda kizarikliklar var onlarida kapatir mi mezuniyet balom varda vucududa uygulaniyor mu

    YanıtlaSil
  7. Antikomedojenik olup olmadığı yazıyor muydu peki? Ben de çok merak ediyorum bu ürünü=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok büyük ihtimalle antikomedojeniktir Kozmetik Aşığı ama inanın kutusunda yazıp yazmadığını hatırlamıyorum... sevgiler.

      Sil
    2. İkimizde dikkatli bakmamışız, resimde bizzat Non comedogenic yazıyor=) Teşekkürler

      Sil
  8. Bende almayi dusunuyorum ama 15 mi yoksa 25 mi alsam bilemedim. Sizce?

    YanıtlaSil
  9. Bende almayi dusunuyorum fakat 15 mi 25 mi alsam bilemiyorum. Ten rengimiz benziyor gibi fakat 25 ciltte koyu durdu gibime geldi.Siz ne dusunuyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçan Ruh, görmediğim için cildiniz bir şey diyemeyeceğim ama 25 koyu geldiyse açık olanı tercih edebilirsiniz. Sevgiler.

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.