Misafir Blog Satışı: Clinique, Estee Lauder, Inglot, Missha (Hiç Kullanılmamış, Az Kullanılmış Ürünler)


6 Ocak 2014 Pazartesi

Sevgili Aslı bana Aralık ortalarında ulaştı. Elinde çifter çifter bulunan ya da rengi kendisine uymayan ürünlerini satmak istiyor. Yayınlamak için biraz geç kaldım; ama ancak fırsat bulabildim... 

Yine satışla ilgili olarak direkt Aslı'yla iletişime geçmenizi isteyeceğim (e-mail: asliigunerr@gmail.com ). Satın almak isterseniz, aşağıdaki email adresine mail atmanız yeterli. Kargo alıcıya aittir.

NOT: Bu ürünlere ek olarak CLİNİQUE SUPERBALANCED FONDOTEN bulunuyor ama fotoğrafı burada yok... nc ve nw 20 ye uygun olmak uzere hic kullanilmadi ve kutulu durmaktadir. Yedeklidir; o yuzden kullanilmamis olani satiyorum.. 40 TL

Estee lauder double wear pudra (2W2 Rattan84) spf 10 iceriyor.. cok cok az kullanildi, renk uyumsuzlugundan dolayi kullanamadim rengi nw20-25 arasina uygun -40 TL (normal fiyatinin 120 tl civari olmasi gerekiyordu hatirladigim kadariyla)




Clinique even better concealer/corrector chamois rengi, yedeklidir; kullanilmamis olani kutulu olarak gonderecegim. Resimde gozuken bana ait olanidir rengi nc/nw 20 ye uygundur.. 40 TL



İnglot ruj nude renk-10 TL



Pastel eyeliner siyah renk hic kullanilmadi-10 TL



Essence eyeliner siyah renk hic kullanilmadi-8 TL (pastel eyeliner ile beraber 15 TL)



Essence siyah goz kalemi4 TL (kullanildi fakat kalemtiras ile hic acilmadi, Pastel ve Essence eyelinerlardan biri ile alirsaniz 12 TL toplamda




Essence dudak kalemi in the nude rengi -2 TL (kullanildi ama hic acilmadi) eyelinerlar ve goz kalemi ile alindigi takdirde 4 u birlikte 20 TL. 



The Balm stainiac homecoming queen kullanildi 8 TL.


Missha eye brightener light rengi 2 kere kullanildi-8 TL









1 yorum

  1. Merhaba :) ben Double wear pudrayla ilgileniyorum... Acaba nasıl iletişime geçebiliriz. Mail adresim claribess@gmail.com
    Cevabınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.