Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Spots -Light/Medium


13 Ocak 2014 Pazartesi

Maybelline'in -neden bilinmez- ülkemizde satılmayan ama pek çok kişinin favori kapatıcısı olan bu ürününü çok sevgili Kübra bana hediye olarak gönderdi (Kübra'nın kişiye özel tabloları için Çocuk Odasına Resimler bloguna buradan bakabilirsiniz; Instagram hesabına @cocukodasinaresimler ismiyle ulaşabilirsiniz). Teşekkür ederim fıstık ve yetenekli arkadaşım!!!


Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Spots kapatıcı, yüzdeki tüm kusurları, göz altı morluklarını, renk eşitsiliklerini tek hamlede kapatma iddiasında ve uyguladığınız zaman hayal kırıklığına uğramıyorsunuz. Şimdiye kadar kullandığım en örtücü kapatıcı. Ufak bir miktarı göz altlarımın rengini eşitlemeye ya da sivilcelerin üzerini kapatmaya yetiyor. 

Ben aplikatöründen elime alıp oradan fırça ya da parmak uçlarıyla göz altlarıma uyguluyorum. Aslında, fırçadansa parmak uçları ürünü çok daha iyi yayıyor. Yapısı yumuşak bir ürün ve uygulandığında o bölgeyi pürüzsüz, çizgisiz, gerçekten silgiyle silinmiş gibi gösteriyor. Göz altlarındaki sonuca bayıldım. Bu kapatıcının tek sıkıntısı, kuruyan yapısı. Uygulamadan önce göz altlarını çok iyi nemlendirmek, mümkünse bir primer sürmek şart. Bu yüzden, göz altlarımda günlük olarak değil de, özel gün makyajları için kullanmayı daha çok tercih ediyorum. Ama yüzümdeki kusurları kapatmak için tek tercihim bu kapatıcı.


6 mL'lik bu kapatıcının pek sevilmeyen özelliklerinden biri, ucundaki sünger aplikatörü. Her ne kadar Maybelline kutusunda "sünger antimikrobiyeldir; ıslatmayın, uygulamadan sonra kuru bir peçeteyle temizleyin" dese de görüntü sevimli olmadığı için insan rahat rahat direkt sorunlu bölgeye uygulayamıyor. Elimin üstüne alıp oradan uygulama yapıyorum ve her uygulamadan sonra önerildiği gibi süngeri kağıt peçeteyle temizliyorum. 


Bendeki rengi Light/Medium ve NW 20-25 arasındaki cildim için gayet uygun. Göz altlarım için tam rengim bu. Ciltte tek başına kullanmak için biraz sarı kaçıyor, ama iyi dağıtınca sıkıntı kalmıyor. 


Göz altlarımdaki duruşunu daha önce paylaşmıştım; ama yeniden hatırlamak isterseniz...


Yukarıdaki fotoğrafta kapatılması gereken tüm bölgelere bu kapatıcıyı uyguladım. Fondöten olarak Lancome Teint Miracle 02 Medium kullandım. Yanağımdaki devasa sivilcenin kendisi kapandı ama tabii tümseğini kapatacak bir teknoloji henüz icat edilemedi... 


Herkese mutlu haftalar!!!!







13 yorum

  1. keşke diğer renkleri de olsaymış :( Ben bu ürünü çok merak ediyorum ama sarı renk çok açık kalıyor göz altlarımı nörtlemede.

    bu arada harika durmuş sende de belirtmeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Hmm, evet, açık kumral/kumrallara daha uygun duruyor rengi. Teşekkür ederim bu arada, sevgiler ve öpücükler!!!

    YanıtlaSil
  3. ben de almıştım ya çok memnunum ama yazamadım hala..

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten güzel ürün; Amerika'ya her gidene sipariş vereceğim, yedekli yedekli dursun Maybelline TR'ye getirene kadar İrem'cim :)

    Güle güle kullan sen de, öpüyorum!

    YanıtlaSil
  5. merhaba
    bende çok merak ediyordum:)
    ben almak isterim??

    YanıtlaSil
  6. Şimdi bir mail geldi Tubass ama istersen yine de surdarcenciel@gmail.com!a bir mail atar mısın? Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Bu ürün cevahir watsons'da var, gecen hafta gördüm :))

    YanıtlaSil
  8. Yaso'nun penceresi, bir arkadaş daha "Cevahir Watsons'da gördüm sandım ama fondöteniymiş" diye yorum yazdı Instagram'a... acaba senin gördüğün de fondöten miydi, yoksa kapatıcı mıydı?

    YanıtlaSil
  9. En kapatıcı ürün lafıyla beni benden aldın, Maybelline kullanıyor olsaydım bu kapatıcıya çoktan taliptim :)

    YanıtlaSil
  10. Yani değil mi Fatma'cım, şu hayvan deneylerini bir bıraksa artık L2Oreal grubu da uygun fiyatlı ve güzel performanslı ürünlerini gönül rahatlığıyla kullansak...

    YanıtlaSil
  11. "..ama tabii tümseğini kapatacak bir teknoloji henüz icat edilemedi... " canım okurken nasıl güldüm birden ya çok tatlısın :)) keşke öyle bir şey de olsa öyle değil mi zira ne kadar güzel kapansa da görüntüden belli oluyor. Öpüyorum çok :**

    YanıtlaSil
  12. Aynen öyle Buket'cim :))) Ne güzel akyaj yapıyorsun, o tümsek öööyle kalıyor :/ Öperim :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.