Fresh Line Vanilla&Caramel Body Butter Cream ve Fresh Line Grape Exfoliating Sorbet


5 Ocak 2014 Pazar

Yılbaşı alışverişimi yaparken Fresh Line'ın vücut bakım setleri en çok ilgimi çeken ve arkadaşlarıma almaktan en çok hoşlandığım ürünler oldu. Her ne kadar arkadaşlarım için seçimler yapmaya çalıştıysam da, sevgili Canan Hanım'ın -benim gebe olduğumu bilmeden- bu setteki vücut kremi için yaptığı "hamilelik döneminde çatlak oluşumunu engellemek için de çok öneriyoruz" yorumuyla benim seti sepete atmam bir olmuş olabilir! İyi ki de yapmışım ama!

Setimiz böyle şirin bir ahşap ambalaj içinde iki adet, 200 mL'lik cam kavanozda sunulan vücut kremi ve duş jelinden oluşuyor. 


Vanilla&Caramel Body Butter Cream, beyaz renkli, köpük gibi yumuşak bir formda ve buram buram vanilya ve karamel kokan bir ürün. Kokusu gerçekten kek gibi, ama insanın içini baymıyor. Yapısı yumuşak olduğundan kolayca sürülüp yediriliyor ve nemlendirmesi, yumuşatması, benim daha önce hiçbir kremde görmediğim kadar iyi ve uzun vadeli! Öyle ki, çatlak önlemek amacıyla her gece yatmadan önce göbeğime sürüyorum. Ve 24 saat sonra yeniden uygulama için göbeğimi açtığımda cildimi hala yumuşak, yeni krem sürülmüş gibi buluyorum! Kuru ciltliler için şiddetle öneririm!


Grape Exfoliating Sorbet ise, uçuk yeşil renkli jel içinde tanecikli yapıya sahip bir duş jeli ya da jölesi. Kokusu inanılmaz güzel, açıp açıp kokluyorum kavanozu. Taptaze bir üzüm kokusu var ve duşta da buram buram hissediliyor. Ama ten üzerinde kalıcılığı yok. Cildi germeden, yumuşacık temizliyor. Arındırma etkisini pek gözlemlemedim, vücut ürünlerinde nasıl gözlemlenir açıkçası çok fikrim de yok. Zaten seti vücut kremi için aldığımdan, yanında bonusu bu jel oldu diyebilirim. Ama duşta aromatik koku sevenlerin aklında olsun diyorum...


İçeriklere gelirsek, nispeten fena olmamakla birlikte, ben Fresh Line'dan çok daha iyi içerikler beklerdim. Bu kadar dikkatli bir markaya bir Phenoxyethanol'ü yakıştıramadım pek... Ama özellikle vücut kreminin etkisi o kadar başarılı ki, kullanmadan duramıyorum! 


Bu ikili setin fiyatı 65 TL idi. Hala böyle set olarak satılıyor mu bilmiyorum, ama Fresh Line'ın Fresh Barlar'ından ayrı ayrı her zaman bulabilirsiniz.

Mutlu pazarlar!







10 yorum

  1. Evdeki tüm Butter stoğuna rağmen Vanilla&Caramel'i inanılmaz merak ettim.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Stoklarını seviyorsan eritip öyle bak derim... ama kışın cildin kuruyorsa, bence en azından bir sample kapabilirsin ;) Öperim Makyaj Kelebeği :)

    YanıtlaSil
  3. Kokusunu cok merak ettim, birde yorumlarin iyi olunca daha da merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Fatma'cım, bir Fresh Line'ın önünden geçerken aklında olsun :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. Body butter'ı çok merak ettim ama vanilya kokusunu pek sevmiyorum. Belki başka çeşitleri vardır bir bakayım. Bi de kavanozda olmasalarmış daha iyi olurmuş. Özellikle kavanozdaki ürünleri banyoda kullanmak zor oluyor. Bir de bir de aynen senin gibi fresh line'a içerik listesinde parfumun ortalarda olmasını yakıştıramadım. Ama yine de içerikleri diğer ürünlere göre iyiymiş. Güle güle kullan canım. Ne uzun bir yorum oldu. Öpüyorummmm:)

    YanıtlaSil
  6. Yelda'cım, body butter sanırım daha çok karamel kokuyor; zira bugün elime sürdükten sonra Çınar yanımdan geçerken "karamelli bir şey mi yedin sen?" diye sordu :)) Body butterları bilmiyorum ama vücut sütlerinin bir sürü çeşidi var; mesela narlısı çok beğenildi :)

    Parfüm kısmı karışık. Eğer parfüm içerikleri bitkiselse ve firma kendisi üretiyorsa çok sıkıntı değil. Ama tedarikçiden alınıyor ve içeriği bilinmiyorsa o sıkıntılı.

    Ben de çook öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
  7. özellikle bu sene ciddi bir cilt kuruluğu yaşıyorum, hem kolay emilen hem de uzun süre nemli tutan ürünler arıyorum..Kokusu da bu kadar lezzetliyle derhal alınacak :)

    YanıtlaSil
  8. Bence kesinlikle bir denemelisin Nilgün, ben çok memnun kaldım etkisinden :) Umarım sen de seversin... Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Vanilya karamel nasil guzel kokuyordur, Fresh Line'in kokulari cok guzel insani baymiyor

    YanıtlaSil
  10. Hem de nasıl güzel Onur'cum, hem mis gibi hem de yumuşacık yapan bir krem!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.