La Roche Posay Rimel Respectissime Densifieur -Noir/Black


22 Ocak 2014 Çarşamba

Yine Kozmela tarafından yılbaşı makyajımda kullanılmak üzere gönderilen bir diğer ürün de La Roche Posay'in bu güzel, hacim veren, simsiyah rimeliydi. 


La Roche Posay Respectissime Densifieur rimel paraben ve parfüm içermiyor, alerji testinden de geçmiş. Kavisli ve ince bir fırça tasarımı var ve kirpiklere hacim vermeyi vaat ediyor. 


Önce içbükey kısımla kirpikleri tarıyorum, sonra dışbükey kısımla tek tek ayırıyorum. Ben verdiği hacmi ve kıvrıklığı sevdim. Uzatma konusunda daha zayıf olduğunu düşünüyorum. Temizlemesi de çok sıkıntılı bir rimel değil. Çift fazlı makyaj temizleyicilerle rahatça temizleniyor. Gün içinde dökülme ve akma yapmıyor. Sürerken topaklanmıyor. Hızlı ve etkili bir rimel istediğimde elim bu ara hep bu rimele gidiyor. 


La Roche Posay Respectissime Densifieur rimeli BB kremiyle birlikte kofre halinde de yine Kozmela'dan satın alabilirsiniz



--------------------------
NOT: La Roche Posay Respectissime Densifieur Rimel denemem için Kozmela tarafından gönderilmiştir. Yoorumlarım objektiftir. Teşekkürler Kozmela!!









2 yorum

  1. Hacim konusunda gerçekten başarılı gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. Evet Görkem'cim, o kısmını beğendim ben de :) Öperim!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.