Benefit Creasless Cream Eyeshadow/Liner: Skinny Jeans


18 Ocak 2014 Cumartesi

Sephora indiriminden oldukça uygun fiyata aldığım ürünlerden biri de Benefit'in krem farlarından rengine bayıldığım Skinny Jeans idi. 


Benefit krem far serisini yenileyince sanırım eski ambalajlı olanları indirime dahil etti. Dolayısıyla, uygun fiyata bu ürünü deneme fırsatı bulmuş oldum ve oldukça beğendim. Bu krem farlar, hem far hem de eyeliner olarak kullanılabilen çok amaçlı ürünlerden. Ben parmaklarımla far olarak kullanmayı tercih ettim. 


Skinny Jeans, içinde yeşillik de barındıran sıcak tonlu gri bir far. Renk yoğunluğunu ayarlamanız mümkün. Yani, hafifçe alarak açık renk bir far olarak, ya da üst üste uygulayarak koyu renk bir far olarak kullanabiliyorsunuz.


Farın yapısı oldukça yumuşak. Yani, alıştığım Maybelline Color Tattoo farlara değil de, daha çok MAC jel eyelinerlara benziyor. Aslında bu nedenle de, uygulamasını rahat buldum. Ben genelde yüzük parmağımla bütün göz kapağıma yayıp yine yüzük parmağımla gözün dışına doğru rengini koyulaştırarak tek renkle dumanlı göz makyajı yapmayı tercih ettim. Parmağımın yetmediği yerlerde Real Techniques Deluxe Crease Brush dağıtmada oldukça yardımcı oldu. Alt kirpik dibine de pencil brush tarzında bir fırçaya aldığım farı yaydım. Rengin kendinden yansımaları da olduğu için, tek farla oldukça hoş sonuçlar elde ettim. 


Ben hep far bazıyla kullandığım için tek başına kalıcılığı konusunda bir fikrim yok. Far bazıyla bütün gün göz kapaklarımda kaldı. Akma, bulaşma, topalanma yapmadı. Aşağıdaki fotoğraflarda ilk gün makyajımda nasıl kullandığımı görebilirsiniz. Rengi biraz daha ısıtmak için toprak rengi bir farla crease bölgesini desteklemiştim. Ama sonraki günlerde (geçen hafta boyunca, bir gün hariç hep bu farı kullandım) tek başına kullanmayı tercih ettim ve rengi koyulaşıtrdıkça daha hoş sonuçlar aldım.


Eğer Sephora'da hala bulabilirseniz, krem farlara bir göz atmanızı öneririm. İndirimle 20 TL'ye sahip olabilirsiniz. 

Yalnız almadan önce lütfen kod numarasını (örnek: hemen alttaki fotoğrafta 9K1B yazan kod; aynı kod cam kavanozun altında da yazıyor) www.checkcosmetics.com dan girip kontrol edin. Benim aldığım farın son kullanma tarihi geçmiş. Bir kaç arkadaşımdan daha aynı şeyi okudum. Durumu Twitter'dan yazdığımızda Sephora "indirimdeki ürünler normalde de satışta olan ürünlerdir, ama ürünü getirdiğiniz takdirde değiştirebiliriz" yanıtını aldık. Ben de kendi aldığım Sephora'ya durumu bildirdiğimde değiştirebileceklerini söylediler. Tabii benim gittiğim şubede bu far kalmamış olduğu için nasıl bir çözüm üretilecek bilmiyorum. Bu kadar büyük bir firmanın çok daha dikkatli olması gerektiğine inanıyorum. Açıkçası oldukça şaşırdım. Umarım bundan sonra çok daha dikkatli olurlar...

İyi haftasonları!!!!









8 yorum

  1. Farın rengi çok güzel ama benim dikkat ettiğim nokta siz gün geçtikçe güzelleşiyorsunuz. cildiniz bakışlarınız bilemedim ama annelik dozunun artışı size çok çok yarıyor bence. Maşallah diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Benim benefit farlar arasında en beğendiklerimden biri de bu gerçekten çok güzel durmuş sizde de.. Güle güle kullanın umarım değişim yapabilirler...

    YanıtlaSil
  3. Canım uygun fiyatıyla güzel alışveriş olmuş. Bu farların iki rengini bende almak istedim ama benim baktıklarım seninki gibi değildi.İkiside kurumaya başlayıp kabından ayrılmışlardı.Böylesini bulsam kaçırmazdım.
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. bu konuda kızgınım biraz. yurtdışından alışveriş yasağına önayak olan büyük kozmetik firmaları son kullanma tarihi geçmiş ürünleri "büyük indirim" adı altında resmen kakalamaktan utanmıyor. Hiç kusura bakmasınlar, gözardı edilebilecek, ya hata olmuş diye geçiştirilebilecek bir durum değil bu. Bir-iki kez ben de bu duruma düştüm. Şimdi daha temkinliyim. Nereye şikayet etmek lazım bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sephora indirimindeki çoğu ürünün son kullanma tarihi geçmiş ya da geçmek üzere...özellikle normalde sevdiğim Yes To ürünlerine indirimde yanaşmayın derim:( Hiçbir firmanın indirim döneminde dahi tarihi geçmiş ürün satmaya hakkı yoktur. Tarihi geçmiş hiçbir kozmetik malzeme satılamaz. Bunu yapan bütün firmaları herkes paylaşsın lütfen.

    YanıtlaSil
  6. tek ürünü 3 farklı amaç için kullanmak çok akıllıca :)) hiç aklıma gelmezdi rengini duruşunu çok çok beğendim güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  7. Başakcım, far gerçekten de çok hoş durmuş. Ancak Benefit'in bu indirim döneminde yaptığı hiç etik değil...

    YanıtlaSil
  8. Kitap kahve, çok çok teşekkür ederim :)) Nasıl mutlu oluyorum böyle yorumlar okudukça!! Öperim!!!

    Ceyda, far gerçekten çok çok güzel... daha uğrayamadım ama sanırım değişim yapacak ürün de kalmamıştır ellerinde... kısmet :/

    Makyaj Kelebeği, Panora'dakiler iyi durumdaydı, ondan da tarihten şüphelenmemiştim zaten... işin ilginci, yapısında falan hiçbir bozulma yok. Teşekkürler, Sevgiler :)

    Didem, kesinlikle çok çok haklısın! Bu kadar hafif bir şey olsa zaten blogda dillendirmezdim. Hiç yorum katmadan yazmaya çalıştım sadece. Ama böyle bir firmadan beklenmeyecek bir durum ne yazık ki...

    Selin'cim, bu farla birlikte aldığı Sephora eyelinerlar yeni üretimmiş, onları da kontrol ettim. Ama demek ki diğer markalarda olabiliyor böyle :/ Bence de, yorum katılmadan paylaşılmasında yarar var. En azından bu döndemlerde satın alırken dikkatli oluruz; ya da artık firmalar dikkatli olurlar...

    Begüm çok çok teşekkürler ,sevgiler :)

    Demet'cim, teşekkürler. Ve haklısın, hiç etik değil...

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.