Benefit Miniler: That Gal, Stay Don't Stray, They're Real, Pocket Pal ve Some Kind-a Gorgeous!


26 Ocak 2014 Pazar

Benefit'in mini ürünlerine bayılıyorum. Her biri denemek ve fikir edinmek için çok yeterli boyda ve seyahatte taşımak için çok uygunlar. Bendeki bu "mini"lerin her birini arkadaşlarım hediye etti. Benim de deneme fırsatım oldu. 

Bu fotoğrafta unutlan Some Kind-a Gorgeous da var...

Benefit They're Real rimelden daha önce bahsetmiştim. Plastik, hafif tombul fırçalı rimellerden ben kirpiklerimdeki etkisine bayılıyorum! Bu mini boy için Ankamall Sephora'ya ve Dörtdörtlükblog'a teşekkürler! 

Stay Don't Stray far bazını ise ilk kez denedim ve bayıldım! Öncelikle çok ufak bir miktarı göz kapağı için yeterli oluyor. Benim sevdiğim gibi göz kapağı rengini eşitleyecek şekilde ten rengi bir baz. Ayrıca, göz altlarıma da hafifçe sürebiliyorum. Kesinlikle kurutmuyor ve buraya sürdüğüm far ya da kalemin dağılmasını engelliyor. Göz kapağına yayılması çok kolay. Çabuk sabitleniyor, farların yapısını bozmuyor, topaklanmaya neden olmuyor. Yalnız, tek başına uygulandığında göz kapağında çizgilenme yapabiliyor. Ben böyle kullanacaksam, üstünden hafifçe transparan pudra geçiyorum. Far uyguladığımda sabahtan akşama kadar kıpırdamadan yerinde kalıyor. Tam boyu alınacaklar listesinde!


That Gal makyaj bazı ise pembe renkli, hafif sedefli, cildi canlandırmayı vaat eden bir baz. Uygulaması çok rahat, ciltte ağırlık yapmıyor. Bir miktar canlandırdığı da doğru. Ama Stay Don't Stray'den etkilendiğim kadar etkilenmedim. Bu iki güzel ürün için Yelda'cığıma teşekkür ediyorum!!

Some Kind-a Gorgeous kompakt fondöten (02 Medium) ise sarı alt tonlu, yumuşak yapılı bir fondöten. Ben Beauty Blender ile uyguladım ve gerçekten hiç yokmuş gibi hafif, orta kapatıcılığa sahip, nemli (dewy) bir duruş elde ettim. Sonuç benim çok hoşuma gitti; ama yağlı ya da karma ciltlerde T-bölgesinde biraz parlamaya neden olabilir (kendi yapısı da nemli olduğundan). Bu yüzden ben de hafif bir pudra geçtim üstünden. Kalıcılığı şahane değil, ama hafifliği nedeniyle sevdiğim bir ürün oldu. Fotoğraflarını çeker çekmez buraya ekleyeceğim. Bu fondöten için de sevgili Görkem'e teşekkürler!! 


Pocket Pal ise tester ürün değil, ama mini ürün sayılır bence. Bir tarafında efsanevi Benetint, diğer tarafında ise şeffaf bir parlatıcı bulunuyor. Bu ürün oldukça işlevsel. Benetint olan "cilt mürekkebi" diyeceğim açık kırmızı sıvıyı fırçasıyla minik minik yanaklarınıza dokundurup parmaklarınızla ya da fırçayla yaydığınızda kendiliğinden kızarmış gibi, oldukça şeker yanaklar elde ediyorsunuz. Aynı şekilde dudaklarınıza yayıp üstünden de parlatıcıyı geçtiğinizde kiraz dudaklarınız oluyor! Çantamdan hiç ayırmadığım bir ürün oldu bu, pratikliği çok hoşuma gitti. Gonca'ma teşekkür ediyorum!!


Pocket Pal - That Gal - Stay Don't Stray

Geçen haftalardan birinde bu ürünleri kullanarak bir makyaj yaptım. Oldukça doğal ama taptaze görünen bir makyaj oldu! Bu ürünler haricinde kaşlarımı doldurdum ve göz kapağımda, oynar bölgeye hafif bir toprak rengi far geçtim. 

Bazlar -That Gal ve Stay Don't Stray
Fondöten -Some Kind-a Gorgeous 02 Medium
Concealer -Stay Don't Stray
Far -Stay Don't Stray ve The Balm
Rimel -They're Real
Allık -Benetint (Pocket Pal)
Ruj -Benetint + Clear Gloss (Pocket Pal)

Umarım kısa kısa yazdığım notların ve makyajın fikir edinmenizde yararı olmuştur! İçinde sizin de çok sevdiğiniz ya da tam boyunu almak istediğiniz ürünler var mı? 

İyi pazarlar!







10 yorum

  1. cilt mürekkebi mükemmel bir tanımlama olmuş benetint için :) that gal'e bayılıyorum ben de, iyi cilt günlerimde sadece onu sürüp çıkıyorum, cidden aydınlık veriyor, mini boyunu bitirebilirsem tam boyu alınacaklardan :)

    YanıtlaSil
  2. Don't Stray bayılarak kullandığım bir baz...They're real maskara çok isteyip de henüz almadığım bir ürün Çok merak ediyorum..sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  3. Canım benim güle güle kullan:) Kocaman öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
  4. Cildinizde bir canlılık var sanki eskisinden iyi gözüküyrsunuz gibi geldi :)

    YanıtlaSil
  5. Sheena, başka ne desem bilemedim :)) That Gal beni çoook etkilemedi, ama güzel bir ürün, ona katılıyorum :) Güle güle kullan! Öperim!

    YanıtlaSil
  6. Demet'cim, Don't Stray'e ben de bayıldım! They're Rea'ı da en kısa zamanda deneme fırsatın olur umarım :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. XOXO teşekkür ederim :) Azıcık kilo almak ve bol su işe yarıyor sanırım :)) Sevgiler!!

    YanıtlaSil
  8. Benetint'in tam boyunu yarıladım ben ki benim için zor birşey bu:)Biterse kesin alırım yeniden.Ama senin yazında daha önce hiç ilgimi çekmemiş olan stay don't stray kalp atışlarımı hızlandırdı:)

    YanıtlaSil
  9. Passsiflora, benim de kullanana kadar hiç ilgimi çekkmemişti Stay Don't Stray. Fakat yani ciddi çok güzelmiş. Bazen göz altına kapatıcı olarak sürüp, üstünden de Fake Up geçiyorum, bomba oluyor. Çok işlevli, şahane bir ürün! Tam boyunun fiyatını sormaya çekiniyorum Benefit'e, ama Put a Lid on It bitince gözümü karartıp direkt alacağım! Sevgiler :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.