Yeni Yıl ile Gelen Güzelliklere Teşekkür...


11 Ocak 2014 Cumartesi

Yılbaşı zamanı güzel arkadaşlarım bana birbirinden güzel hediyeler yolladılar. Kah Instagram üzerinden (hesabım: @larcencielblog), kah telefonla, kah e-postayla kendilerine teşekkür ettim; ama bir de topluca yazmak ve beni ne kadar mutlu ettiklerini bir kez daha söylemek istedim. 

İlk yılbaşı sürprizim sevgili Seregon'dan geldi. Seregon blogunu çok sevdiğim ve sıkı sıkı takip ettiğim bir arkadaşım. Fakat, biraz yazışınca, taa ortaokul yıllarında aynı ortamda bulunmuş olduğumuzu, eski ortak arkadaşlarımız olduğunu keşfettik. İnsan bağ kurunca sevgisi de artıyor. Hem kişi olarak sevdiğim, hem de -özellikle temiz içerikli ürün- yazılarına güvendiğim sevgili Seregon bana kocaman bir paket yollamıştı. İçinde yok yok!!! Özellikle Organique Işıltılı Duş Jelini (miss gibi kokuyor), Betty Boop ojeyi, Deborah farı severek kullanıyorum. Dali kalem parfüm çantamda kurtarıcım! Leopar desenli ev pantolonu ise resmen hayatımı kurtardı. Bu göbekle rahat rahat giyebiliyorum! Hello Kitty Dipliner'ı denemeye cesaret ettiğim gün paylaşacağım! Lierac ampülleri de canım arkadaşım hamilelik sırasında veya sonrasında oluşacak çatlaklar için yollamış. Bunları da doğum sonrası cilt bakımım için ayırdım. İçim rahatladı! Canım Seregon'um, çook teşekkür ediyorum!!!! 

Seregon's World BLOG için TIKTIK
Seregon Instagram hesabı: @seregonsworld

İkinci sürprizim ise kozmetik dışı, ama ruhuma iyi gelen bir hediyeydi. Nurturia zamanında tanıdığım, sonra da neredeyse her sene 1-2 defa görüştüğüm canım arkadaşım Pınar şimdi Sabunopia adıyla muhteşem sabunlar ve kokulu taşlar yapıyor. Bana da yılbaşı için çok güzel bir paket hazırlamış. İçinde sabundan kokulu taşa, banyo tuzuna kadar neler yoktu ki! Zaten paketi açar açmaz bütün ofisi taşlardan gelen muhteşem bir koku sardı, herkes mest oldu! Canım Pınar'ıma çok çok teşekkür ediyorum bu güzel jesti için. Her türlü özel gününüzü daha da özel kılmak için Pınar'ımın güzel ürünlerine Sabunopia Facebook sayfasından ya da Instagram hesabından ulaşabilirsiniz.

Sabunopia Facebook Sayfası için TIKTIK
Sabunopia Instagram hesabı: @sabunopia

Ve yeni yılın ilk mesai günü iki güzel paket için kargocu kapımı çaldı! İlk kargom, bu blogun bana kazandırdığı en değerli insanlardan biri olan, canım dostum İnci'mden geliyordu! İnci'den sıkça bahsediyorum; harika bir blogu var ve yazdığı her şeye güvenim sonsuz! Ve yeni yılda yalnızca beni değil, hem büyük hem minik oğlumu da unutmamış. Tatlı anneciği yavrularıma nefis şeyler örmüş! Bizim minnak ancak doğduktan sonra giyecek inekli patiklerini tabii; ama abisi kazağını hemen giydi ve üstünde güneş, ev ağaç olan masal kitabı gibi kazağına bayıldı! Ben de kendi hediyelerime bayıldım tabii! Aesop ne zamandır merak ettiğim bir markaydı ve İnci'm benim temiz içerik merakımı bildiğinden bu nefis yüz serumunu (Aesop Parsley Seed Serum) seçmiş benim için! Nasıl güzel bir serum, anlatamam! Benim için "işte bu"dur! Maybelline Dream Satin Liquid fondöten ise İnci'yle favori ten ürünlerimizdendi. Afrika seyahati sırasında yakalamış bu güzelliği de! Ne diyeyim kuzum, canımsın! 

Beautiful and Sweets Blog için TIKTIK

Ve yine aynı gün bir kutu mutluluk, yetenekli, güzel ve çok sevgili arkadaşım Gonca'cığımın gönderdiği paketten çıktı! Gonca'nın oje desenleriyle dopdolu, nefis bir blogu var. Nasıl yapıyor o desenleri, nasıl başarıyor hiç anlayamıyordum ki, artık video da çekmeye başladı. Hala gözüm kesmese de, en azından artık sihir gibi gelmiyor. Kesinlikle izlemenizi öneririm! Bana da, bir sürü nail art yapmama teşvik olsun diye çeşitli araçlar, ve onun yanında da dünya kadar güzel ürün yollamış. Eyüp Sabri Tuncer Zeytinyağlı El ve Vicut Losyonu tam ofislik, yağlandırmadan nemlendiren bir ürün. Masama koydum, sıkça kullanıyorum! Selin Işıltılı Vücut Spreyini görüğümde pek merak etmiştim. Kokusu nefismiş. Özel günleri bekliyor. Benefit Pocket Pal hem allık hem ruj, hem gloss, hepsi bir arada makyajsız günlerin kurtarıcısı oldu, harika bir şey! Elite mavi göz kalemi biraz yazı bekleyecek, ama rengi tam mavi, çok hoş. Ve görür görmez rengine, yapısına aşık olduğum Golden Rose Perfect Shine ruj 237... ba-yıl-dım!!! Çok yakında yazısı gelecek, çok sevdiğim bir ruj oldu. Rengi kabında bordo gibi; ama dudakta kırmızı-bordo arası ve gerçekten nemli nemli duruyor. İlk sürdüğüm gün ofiste herkes "rujun ne" diye sordu! Çikolataları kimin hüplettiğini tahmin edersiniz... Gonca'cım, ÇınÇın ve ben çook teşekkür ediyor, seni ve bal kızını kocaman öpüyoruz canım arkadaşım!!!

Gonca'nın Güncesi Blog için TIKTIK
Instagram: @goncaninguncesi
YouTube kanalı: Gonca t.

Geçtiğimiz yıl boyunca beni arkadaşlıklarıyla mutlu eden, dertlerimi paylaşan, hep yanımda olan bu güzel insanlara hem birlikte geçirdiğimiz koca bir sene, hem de bu mutluluk vesileleri için yeniden çok çok teşekkür ediyorum! 

Bu vesileyle, geçen sene beni yalnız bırakmayan herkese arkadaşlıkları, beğenileri, sevgileri, güzel yorumları için de kocaman teşekkürler! 

Hepiniz, iyi ki varsınız!...







12 yorum

  1. Canim arkadasim benim icin de blogumun bana kazandirdigi en guzel hediyesin. Yavrularina daha ciciler gelir annecigimden

    YanıtlaSil
  2. Canım güzel arkadaşım güzel günlerde kullan hepsini :) Tirnak suslemelerini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Blogtan tanıdığım kadar sıcak ve pozitif bir yapın var. Hele gülümsemek sana çok yakışıyor. Yeni yılın sana getirdikleri bol dostluk olarak devam etsin. <3

    YanıtlaSil
  4. Gönderen gönüller dert görmesin...Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Başak'cım güzel günlerde kullan canım:) Blogun en güzel tarafı sizlerle tanışmış olmam. Öpücükleeer:)

    YanıtlaSil
  6. Anneciğinin elleri dert görmesin İnci'm, hayranıyız kendisinin!!! Kocaman öpüyorum seni canımın içi!

    YanıtlaSil
  7. Yarın şu karlı olanı elimdeki şmkanlarla deneyeceğim bakalım Gonca'm. Öperim kocaman!!!

    YanıtlaSil
  8. Yabanmersini, çok çok teşekkür ederim, ne güzel sözler!! Amin!! Kocaman sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. Amin amin Makyaj Kelebeği, teşekkür ederim!!!

    YanıtlaSil
  10. Selin'cim, canım benim!!! Aynen öyle!!! Ben de kocaman öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
  11. size ve arkadaşlığınıza bayılıyorum :) güle güle kullan hediyelerini :)

    YanıtlaSil
  12. Çok tatlısın Didem, çok teşekkürler!!! Sevgiler!!!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.