Moshos Garden Shea&Lavanta El/Vücut Kremi


17 Ocak 2014 Cuma

Moshos Garden ile Madam Makyaj'ın instagram hesabı (@madammakyaj) sayesinde tanıştım. Doğal ve temiz içerikli ürünlere merakım malum; hazır no-poo için sabun ve argan yağı alıyorken denemek için bir de Shea'lı el ve vücut kremi siparişi verdim. 


Shea yağının oda sıcaklığında katı bir kıvamı var, vücut sıcaklığıyla eriyor. Lavanta yağı da içeren bu kremin kokusu tek kelimeyle mükemmel! Ben resmen aromaterapi gibi kullanıyorum. Ufak bir miktarı nemlendirmek istediğiniz bölgeye yetiyor. Yalnız biraz yağlı bir krem, bu yüzden ofis/günlük kullanım yerine bakım yapmak istediğiniz günlerde ya da gece yatarken kullanmanızı öneririm. Çok çabuk emilmiyor; ama kıyafetlerde yağ izi de bırakmıyor.


Sitede el, dudak, tırnak ve vücut bakımı için olduğu yazıyor. Ambalaj 30 cc'lik olduğu için vücuduma kullanmak yerine ellerimde ve tırnak etlerimde denedim. Gece yatmadan önce ellerime ve tırnak etlerime masaj yapıyorum. Hem kokusuna hem de verdiği yumuşaklığa bayılıyorum. Kullanmaya başladığımdan beri (3 haftadır) tırnak etlerimin görünümü epey düzeldi. Bu anlamda, iyi ve saf içerikli bir bakım ürünü bulmuş olmaktan dolayı mutluyum.

İçindekiler: organik shea yağı, saf kakao yağı, saf hindistan cevizi yağı, soğuk pres badem yağı, amber, nutmeg, lavanta yağı.

Moshos Garden Shea ve Lavanta Kremi 30 cc'lik ambalajda 18 TL'ye satılıyor. Ben yılbaşından önceki indirimden yararlanmıştım. Her gece ellerinize düzenli kullanırsanız, sanırım 1,5-2 ay gider. Bundan sonra da almaya devam edeceğim bir ürün olacak. Diğer çeşitlerine de BURADAN bakabilirsiniz...

Mutlu Cumalar!!!







2 yorum

  1. Merhaba Başak hanım. tırnak etlerim (ve kışın ellerim) çok kuru olduğu için normal el kremleri pek fayda etmiyor. Lush lemony flutter kullanıyordum ancak bitti ve türkiyeden çekildikleri için alamam artık. Bu krem ona muadil olabilecek bi krem mi sizce,tabi denediyseniz? Lush a muadil olarak burts bees in limonlu kremi gösteriliyordu ancak onu başka sebeplerle almak istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shea yağları bence Lush ve Burts Bees'e muadil Seldarelle X. Yalnız, kullandığım ikinci kutuda, ilk üründeki performansı alamadım. Şimdi Organique'in shea yapını kullanıyorum, gayet memnunum. Aklınızda olsun :) Sevgiler!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.