Rimmel Lash Accelerator Endless Rimel


29 Ocak 2014 Çarşamba

Rimmel'in bir ara büyük ilgi gören rimeli Lash Accelerator'ı sevgili Görkem bana hediye etmişti. İlk bir kaç kullanımımda sanki gözlerim yaşardı gibi geldi; ama son zamanlarda kullandığımda böyle bir sıkıntı hiç yaşamadım. Etkisini de beğenince, daha fazla oyalanmadan yazmak istedim.


Rimmel Lash Accelerator Endless rimelin plastik, ince ve konik bir fırçası var. Plastik kılları da kısa sayılır. Rengi simsiyah. İlk bakışta nasıl bir etki yaratacağını tam anlayamamıştım; ama, sürünce çok hoşuma gitti. Uygulaması rahat ve ürünü göz çevresine bulaştırmıyor.


Bana göre bu rimelin asıl görevi kirpikleri uzatmak, tek tek ayırmak ve kıvırmak. Kirpikleri yapıştırmıyor, topaklanma yapmıyor ve göz çevresine dökülmüyor. İki kat sürüldüğü zaman hacim konusunda da başarılı buldum. Dolayısıyla, günlük olarak çok rahat ve hızlıca uygulanabilecek, iki-üç kat sürüldüğünde de geceyi kurtarabilecek güzel bir rimel. Temizlenmesi ise They're Real'dan daha kolay ama La Roche Posay Respectissime rimelden daha zor. 

Üstte: Sol gözde tek kat Rimmel Lash Accelerator Endless rimel
Altta: Her iki gözde de iki kat Rimmel Lash Accelerator Endless rimel

Uygun fiyatlı ve etkisi güzel bir rimel arayanlara rahatlıkla önereceğim bir rimel oldu. Görkem'e de deneme fırsatı vermiş olduğu için tekrar çok teşekkür ediyorum. Rimmel markasını Watson's mağazalarında bulabilirsiniz!







8 yorum

  1. Bana da watson gondermişti ancak cok sıvı ve çok geç kuruyan bir rimel. Günlük belirginlik için iyi ama dolgunluk konusunda beni tatmin etmedi ne yazıkkı :(

    YanıtlaSil
  2. Rimmel in sevdiğim maskaralarıdan kendisi benim de

    YanıtlaSil
  3. Begüm'cüm, ben açtıktan epey sonra kullanmaya başladım. Sanırım o arada kıvamı oturdu, çünkü ıslaklık sorunu yaşamıyorum hiç. Dolgunlukla ilgili olarak da, iki kat sürünce bana fena gelmiyor, ama asıl işlevi bence de dolgunlk değil... Öperim :)

    YanıtlaSil
  4. İnci'm, benim ilk Rimmel maskaram aslında, senin diğer yazdıklarını da pek bir merak ediyorum, hihi :)

    YanıtlaSil
  5. Bende plastik uclu oldugundan memnun kalirim diye dusunmustum ama sonra pek aradigimi bulamadim. Guzel gunlerde kullan basakcigim :))

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Balböceği, ben de tam tersine, fırçasının inceliğinden dolayı pek verim alabileceğimi düşünmemiştim; ama, sevdim. Kirpik yapısına vs göre çok değişiyor rimelden alınan sonuç sanırım :) Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
  7. Benim de çok severek kullandığım bir rimel. Fiyatına göre performansını çok iyi buldum.

    YanıtlaSil
  8. Sen de güle güle kullan o zaman Tuğba :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.