Basın Bülteni: Real Techniques Fırçalar Kozmela'da!


17 Ocak 2014 Cuma

Çok sevdiğimi Real Techniques fırçaları Türkiye'den de artık güvenle alabilieceğinizi biliyor musunuz? Hem de uygun fiyatlara? O zaman hemen sizinle Kozmela'dan bana gelen haberi paylaşayım! 

Türkiyede yaşayan tüm makyaj severlere müjde! Tüm müşterilerimizden büyük ilgi gören' Real Techniques' fırçalarımıza yenilerini ekledik.Artık kozmela.com güvencesiyle real techniques markalı makyaj fırçalarını hızlı teslimat ve %100 orjinal ürün güvencesiyle satın alabileceksiniz! Kozmela.com ailesine yeni eklenen Real Techniques fırçaları ve kısa bir süre için geçerli olan kaçırılmayacak fırsatları ekteki görselde bulabilirsiniz.



Kozmela'daki Real Techniques fırçalara BURADAN ulaşabilirsiniz! Ben özellikle Expert Face Brush (yazısı için TIKTIK), Starter Set (yazısı için TIKTIK), Blush Brush (yazısı için TIKTIK) ve yazısını tembellikten hala yazamadığım ama özelliğkle krem allıkları harika uygulayan ve şahane kontur yapabildiğim Stippling Brush'ı çook severek kullanıyorum ve şiddetle öneririm! 

İyi alışverişler!!!







4 yorum

  1. Hihii ben siparişimi verdim bile:)

    YanıtlaSil
  2. Bende expert face, blush,ve stippling brush'i siparis verdim..uzun zamandir istiyordum iyi oldu..cok opuyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Starter set aldım. Almadan da senin yorumlarını okudum:) zaten hatırlarsan sana da sormuştum. Öpüyorum bebişim!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.