Mim: Hangi Parfümler Bitti?


19 Ocak 2014 Pazar

Sevgili Ebru bana da sormuş, son zamanlarda hangi parfümlerimi bitirdiğimi? Aslında ben parüfm konusunda çok hassas bir insan değilim. Bu aralar da pek kullanmamayı tercih ediyorum. Ama sevgili Ebru sorunca, son bir yılda bitirdiklerimi topluca burada özetleyeyim istedim. Merak etmeyin, çok değil...

Ebru'nun bitirdiği güzel parfümler için TIKlayın!

Elizabeth Arden Green Tea: En son bitirdiğim parfüm, benim genç kızlık zamanımdan beri pek sevdiğim Green Tea. Yeşil çaylı her ürüne bayılıyorum. Çok hafif, taze, limonsu, keskin bir kokusu var ve uygun fiyata rastaldığımda mutlaka aldığım sevgili parfümüm bu...







Gucci Premiere: Aslında bu parfümün açık parfümü kullandım (bakınız Similar Primadonna). Çiçeksi, hafif limonlu, tatlı bir kokusu var ve ben testerını kokladığımdan beri hayranım! Üst notalarında bergamut ve portakal çiçeği var -ki bu iki nota beni tavlamak için yeter! Benim kokum diyebileceğim kokulardan. 




Burberry The Beat: Bu parfümle de ilk kez iki sene önce, doğumgünümde, kardeşim sayesinde tanışmıştım. Yine üst notlaraında bergamut olan, hafif baharatlı, ama kesinlikle hafif ve taze bir koku! Ben daha çok yaz kokusu olduğunu düşüyorum, bahardan itibaren bu kokuyu aramaya başlıyorum! Bitirdiğim ikinci şişe oldu... devamı da gelir! 










Carolina Herrera 212 VIP: Bu benim çok çok tesadüfen tanıştığım, kendi tenime uyacağını hiç tahmin etmediğim, muhteşem bir kış kokusu! Üst notalarında "passionfruit" ve rom olan, ortada musk ve gardenyanın kendini hissettirdiği, en son da vanilyayla insanı vuran nefis, sıcacık, tatlı bir koku! Normalde taze ve limonsu kokuklar seven ben, bu kokuya aşığım! Kışların vazgeçilmeziydi; bu sene pas geçmek zorunda kaldım...








Chloe Love Chloe Eau de Florale: Bu parfümü de bana Aysel'cim göndermişti; yine Similar Clerk Fleur olarak tanıdım. Pudralı, temiz ve adından geçtiği gibi çiçeksi bir koku. Çok çok taze! Yine üst notlarında yeşil çay olan ve bana kendimi oldukça ferah, taze, temiz hissettiren bir koku. Her mevsime uyduğunu düşünüyorum!










Şu an ise Durance Cocquelicot/Poppy (yazısı için TIKTIK) ve Moshos Garden'dan hediye gelen amber ekstraktını dönüşümlü kullanıyorum. Her ikisi de bana kendimi çok iyi hissettiriyor. 

Yukarıdaki listeden ise, dönüp yeniden kesinlikle almak istediklerimin başında Carolina Herrera 212 VIP ve Gucci Premiere geliyor!

Ebru'cuğuma bu mim için teşekkür ediyorum... miss gibi bir pazar olsun!







8 yorum

  1. Grean Tea ben de severek kullanıyorum :) Özellikle yazın.

    212 VIP de çok çok merak ettiğim bir koku ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Green Tea tam yaz kokusu Kontes'cim :) 212 VIP aşkım yaa... çok ilginç gelmişti bana kokladığımda, tenimde nasıl durur hiç bilememiştim. Bayıldım. Görsüğün yerde dene derim :) Öperim!

      Sil
  2. The Beat benim bebeğim. :)
    Yazın severek kullandım bende.

    YanıtlaSil
  3. Green Tea'yi hep merak ettim bir türlü koklayamadım! Bir sonraki parfümeri ziyaretimde unutmam artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hafif kokusu Demre'cim, bakalım sevecek misin? Öperim!

      Sil
  4. Ben de the beat 3 şişe bitirdim. Dördüncüsü yolda o parfümden bıkamıyorum. Cok canlı aşırı mükemmel hiç sıkmıyor beni. Üstüne ne kullansam tatmin olamıyorum ve söyleyim denemediğim kalmadı ama hep the beat e döndüm.

    YanıtlaSil
  5. Nida, gerçekten tam tarif ettiğin gibi bir koku!!! Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.