MAC Magnetic Nude Collection: Fluidline -It's Physical


24 Ocak 2014 Cuma

MAC'in Magnetic Nude koleksiyonunu daha Türkiye'ye gelmeden görsellerinden çok beğenmiştim. Nitekim, arkadaşlarıma ruj almak için Kentpark'a gittiğimizde, hepimiz koleksiyonun büyüsüne kapılıp birer ürün aldık. Bu arada, Pınar MUA da bizi harika yönlendirdi. Orada ürünleri bizlere uygulayarak seçimlerimizde oldukça yardımcı oldu. Kentpark MAC'i her geçen gün daha çok seviyorum kesinlikle! Ben de hem far hem eyeliner olarak kullanabileceğim It's Physical Fluidline'ı seçtim (koleksiyon olmasa almak için bekleyecektim; ama iyi ki yapmamışım, dün gittiğimde kalmamıştı).


It's Physical Fluidline, yeşil bazlı bir füme/kahve içinde eflatun-altın ışıltıları olan bir renk. Fırçayla göz kapağına far gibi de uygulayabiliyorsunuz (ki Pınar MUA bu şekilde gösterince eyeliner olarak kullanamadım bile), eyeliner olarak da kullanabiliyorsunuz. Renk yoğunluğunu ayarlamak mümkün. Işıltıları harika ve etrafa dağılmıyor. Kalıcılığı süper! Kısacası, her zamanki MAC fluidline kalitesinde çok özel bir renk.


Bu renk özellikle far olarak yeşil gözlerde muhteşem duruyor (güzel arkadaşım da aynısından aldı ve yeşil gözlerini resmen patlattı diyebilirim). Ben verdiği sonucu çok sevdim. Elinizi hafif tuttuğunuzda gündüz, daha yoğun uyguladığınızda gece makyajlarına uygun. Aşağıdaki makyajda fırçayla orta yoğunlukta uyguladım, daha sonra Pınar MUA'nın gösterdiği gibi bir karıştırma fırçasıyla crease bölgesine yaydım. Göz altına da kalem uçlu (pencil brush) fırça ile geçtim. Siyah eyeliner ile de görüntüsünü destekledim.


Koleksiyon ürünü olan bu fluidline'ı beğendiyseniz elinizi çabuk tutmanızda yarar var. Kentpark MAC'te son gittiğimde göremedim, ama diğer MAC mağazalarına bakabilir ya da MAC Online'dan 51 TL'ye satın alabilirsiniz.

Mutlu Cumalar!!!!







22 yorum

  1. Hah bana bahsettiğin koleksiyonun eyeliner'ı... İnanır mısın mağazaya gidip bu ürünü denediğimde aklıma sen gelmiştin. Dedim ki 'bizim kız bunu alırsa far gibi kullanır'. içime doğmuş galiba:))

    YanıtlaSil
  2. Hahahahaha, nasıl iyi tanımışsın beni canım ya!!! Valla öyle oldu :)))) Öperim seni kcoaamn Aytül'üm!!!

    YanıtlaSil
  3. Fluidline da sen de çok güzelsiniz! :*

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Madam Makyaj'cığıımmm :))) Mutlu oldum ^_^ Öperiiim!!!!!

    YanıtlaSil
  5. renk harikaymış hakikaten almakla iyi yapmışsın güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  6. Nasıl da yakışmışş <3

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler İrem'cim :) Kararlarımı delmekten pek hoşlanmıyor olsam da aklımda kalacaktı kesin, alıverdim :) Beğenmene de çok sevindim :) Sevgiler!!

    YanıtlaSil
  8. Kontes'cim, çook teşekkür ederim!!! Mutlu oldum kiii ^_^ Öperim!!!

    YanıtlaSil
  9. Ay Basakcım gercekten eyelinerdan cok far olarak dehset durmus. Bayılırım boyle sıkırdak seylere :) Buarada bebiş gercekten cok iyi geldi sana. Erkek anaları güzelleşirmiş derler sende 1 kat daha ışıldadın. Mcxxx

    YanıtlaSil
  10. Öperim seni Aytül'üm deyince bende alındım üstüme Başakcım :) Gerçekten güzelmiş güle güle kullan.Gidip bi bakmak gerekecek sanırım ama tabi kaldıysa :( Ben ışıltı olarak Maybelline almıştım ama hayal kırıklığıydı o.Senden esinlenerek far- far bazı olarak denicem eve gider gitmez bakalım nasıl olcak.

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş gerçekten. Güle güle kullanın. Bana da beklerim. www.locosmetico.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. bayıldımmm , çok yakışmış, far olarak da harika durmuş...diyeti bozacak bir kaçamak yapmak için bahaneler arıyorum kendime..taşınma hediyesi verebilirim galiba :))

    YanıtlaSil
  13. Evet ya, eyeliner olarak kullanmaya elim gitmedi daha Begüm'cüm :) Ben de bayılırım ışıl ışıl ama dökülmeyen farlara. İyi oldu bu. Ayrıcaa, güzel sözlrin için de teşekkür ederim şekerim :) Ya aslında bence makyaj yapınca güzelleşiyorum ama, neyse canlı canlı görürsün artık haftaya bebiş mi yaramış makyaj mı? :))) Öperiiim!!!!

    YanıtlaSil
  14. Haha, Tipik Terazi, sen de Aytül'sün di mi? :)) Ya aslında Maybelline'in eyeliner'ı da çok güzel. Ama bu renk bir ayrı. Deneyince sonucu yazarsan biz de okuyup feyz alırız :) Öptüm çook!!!

    YanıtlaSil
  15. Teşekküler Kozmetik Delisi, gelirim :)) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  16. Nilgün'cüm, bence de ev hediyesi gayet başarılı bir bahane; hemmen uygulanmalı hahahaha :) Çok teşekkür ederim sözlerine, öptüm çok!!

    YanıtlaSil
  17. Bayıııldım ne kadar güzel bir far-eyeliner ve size ne kadar çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  18. Fadime çook teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  19. Aklımın kaldığı bir üründe bu geçen allığı alırken denedim bayıldım amma velakin stokta yoktu fena halde aklım kaldı eğer denk gelirsem almam lazım o nasıl güzel renktir, o pembe ışıltılar nasılda şahane duruyor.:)
    Güzel anneye bu renk şahane yakışmış maşallahh:)

    YanıtlaSil
  20. Melal'cim, teşekkür ederim :) Valla çok güzel renk, teşvik etmek gibi olmasın ama! Bu arada, MAC Online'da var görünüyor :) Öperim çooookkk!!!!

    YanıtlaSil
  21. Harika bir rengi varmış MAC'e bilerek gitmedim almadan çıkmam diye ve ben olsam bende far gibi kullanırdım bunu =) Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  22. Ceyda, insanın kendini bilmesi ne güzel :) Ben de arkadaş kurbanı oldum ama pişman değilim :) Teşekkürler, sevgiler!!!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.