Ecowell Yüz Toniği -Organic Chamomile (Organik Papatya)


11 Ocak 2014 Cumartesi

Geçen aylarda düzenlenen blogger buluşmasındaki Lila Kutu'mdan çıkan bu yüz toniğini bir-bir buçuk aydır kullanıyorum ve etkilerinden size biraz bahsetmemin zamanı geldi! Öncelikle Lila Kutu'ya ve bu etkinliği düzenleyen arkadaşlarıma bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.


Ecowell Organik Papatya Yüz Toniği, ICEA tarafından sertifikalndırılmış, temiz içerikli bir tonik. Beni bu toniği kullanmaya teşvik eden etkenlerden biri de içeriği oldu tabii ki. Sentetik kimyasallar, silikon, paraben, SLS, SLES, renklendirici, parafin ve petrol türevleri içermiyor (Ecowell'in hiçbir ürünü bu kimyasalları içermiyor). Bu arada, Ecowell bir Türk markası. Buradan sertifikalarına ulaşabilirsiniz. 


Her tonik gibi, cildi arındırıp canlandırmayı vaat ediyor. Papatya özleri sayesinde cildi rahatlatma etkisi olduğu da yazıyor. Ben cildimi gayet iyi temizlediğini düşünüyorum. Normalde sabah ve akşam bir pamuğa sıktığım tonikle yüzümü ve boynumu güzelce siliyorum. En iyi makyaj ve cilt temizliğinden sonra bile pamukta hafif lekelenme görebildiğim için temizliği beni oldukça tatmin etti. Cildimi rahatlatmak istediğim zamanlarda ise, kendi atomizerinden yüzüme püskürtüyorum. Kızarıklıklara çok etki etmiyor; ama cildimi rahatlatıyor. Toniklerin genel olarak ciltte yarattığı kurutma ve gerginlik hissini de gözlemlemedim.


İçerik: Aqua, **Myrtus Communis Leaf Water (Mersin Suyu), Glycerin, **Chamomilla Recutıta extract (Papatya Ekstrakt), Phenethyl Alcohol, Ethylhexylglycerin.

Etkisi ve içeriği açısından benim sevdiğim, daha iyi bir alternatif bulmadıkça da kullanmaya devam edeceğim bir ürün oldu. 

Ecowell Toniği kendi sitesinden ya da Lila Kutu'dan 36 TL'ye alabilirsiniz. Mutlu haftasonları!!!!!








8 yorum

  1. İçeriği temiz olduğu için dikkatimi çeken bir ürün olmuştu. Cildi kurutmadan demizlemesini sevdim. H2o da bile parapen var. Temizlemesini seviyorum ama insan temiz içerikli ürünlerde kullanmak istiyor. Kasım aralık kutumdan çıkmıştı henüz deneyemedim ama sanırım seveceğim =)
    İyi günlerde kullan =)

    YanıtlaSil
  2. Yabanmersini, umarım sen de severek kullanırsın :) İçerik temiz olunca içimiz kesinlikle daha rahat oluyor!! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Guya ben deneyip sana fikrimi soyleyecektim sen benden once deneyip yazdin canikom. Elimde o kadar cok urin birikti ki hangisini ne zaman kullancam bilemiyorum ama bu anlattiklarindan sonra onceligim ecowell tonik olacak sanirim :) öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  4. Bende temizliğini sevdim. Ancak kokusu bana biraz ağır geldi. Öyle ki yüzüme sürdüğümde koridordan geçen annem bu kokuda ne demişti. Son kullanma 2015 diyor ama sizce bozulmuş olabilir mi? Sizinki nasıl

    YanıtlaSil
  5. organik olması cok guzelmıs iyi gunlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. Hahah, Gonca'cım, baskın basanındır :))) Memnun kalırsın sen de umarım, öperim!!!

    YanıtlaSil
  7. Kübra, bu bitkisel ürünlerdeki tuhaf koku bu üründe de var. Ama bana öyle koridordan döndürecek kadar ağır gelmedi :) Ama benim koku toleransım yüksektir. İstersen bir aldığın yerle görüş... sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler Biricit, sevgiler :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.