Pastel Rimel -BigNBlack


25 Şubat 2014 Salı

Yine Kardelen Blog Etkinliği'nde Pastel paketimizden çıkan ürünlerden biri de Pastel'in yeni ürünü BigNBlack rimeliydi. Daha önce Pastel'in yalnızca renkli rimellerini kullanmış ve pek de memnun kalmamıştım. Bu yüzden de bu rimelle ilgili beklentim olmadığı gibi, önyargım da vardı. Ama tabii ki dayanamayıp denedim ve bakalım fikrim değişti mi?


Sarı-siyah plastik ambalaja ve tombul, plastik fırçaya sahip bu rimeli Pastel 3 aşamalı olarak tanımlıyor: Birinci katta hacim, ikinci katta hacim ve kıvırma, üçüncü katta yoğun görünüm vaat ediyor. Ayrıca, içindeki akasya sakızı ile kirpiklere dayanıklılık ve esnekli sağlayıp beslenmesine yardımcı olmak da iddiaları arasında.


Peki ben bu rimeli sevdim mi? Çok açık konuşmam gerekirse, bayıldım! İlk katta çok günlük, hafif bir sonuç veriyor ki far sürmediğim zamanlarda tercih ettiğim bir görünüm. İkinci katta hacim ve kıvırma etkisini gözlüyorum. Bu arada topaklanmıyor olması da bir diğer artısı. Genelde işe gideceğim zamanlarda iki kat benim için yeterli oluyor. Çok iddialı bir göz makyajı istersem üçüncü katı da uyguluyorum ve görünümü iyice belirginleştiriyorum. Üçüncü katta bazen çok hafif topaklanma yapabiliyor, ama bir kaç fırça darbesiyle çözülüyor. Üç katı bile kirpiklerde ağırlık yapmıyor. Ayrıca, kirpiklerimi kesinlikle yapışıtrmıyor, bayıldığım gibi tek tek ayrılmış görünüm veriyor.


Bu rimelin sevdiğim diğer bir özelliği de gün içinde dökülme ve akma yapmaması. Üstelik temizliği de zahmetli değil. Ben verdiği sonucu Benefit They're Real rimele çok benzettim. 14-15 TL'lik fiyatıyla (ki şu anda indirimle 12,90 TL'ye alabilirsiniz) bence çok çok başarılı bir alternatifi! Yalnızca, uzun kirpikler bekleyenleri tatmin etmeyebilir, baştan uyarmış olayım.


Pastel'e ve Kübra'ya bu güzel rimeli deneme şansı verdikleri için çok teşekkür ediyorum... bence bir şans verin, pişman olmayacaksınız.







6 yorum

  1. Bu yazıyı bekliyordum .Teşekkürler .
    Bende elimdeki açık rimellerim bittiğinde ilk bunu açacağım .
    Sevgiler ..

    YanıtlaSil
  2. Evet Merve, benim gibi yapma... meraktan açtım, diğerlerine yazık olacak şimdi... Güle güle kullan şimdiden :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Canım çok yakışmış sana.Açıkçası neyle karşılaşacağımı hiç bilmiyordum.En kısa zamanda denemeliyim bende :)

    YanıtlaSil
  4. Ben çok başarılı buldum Filiz'cim, umarım sen de seversin :) Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok beğendim bu rimeli, gayet başarılı. Ayrıca 3 katta şahane durmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Evet Demre'cim, Pastel yapmış bu sefer!!! Beş yıldız!!!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.