İstanbul Seyahatim ve Alışveriş!!!


10 Şubat 2014 Pazartesi

Bu İstanbul seyahatim pek eğlenceli geçmiş olduğundan yazıları da bitmiyor bir türlü; ama kapanışı özet ve alışverişle yapayım istedim! İstanbul'a tek başıma gittiğim için tam bir kızlar haftasonu planı yaptık. İnci'mi ve kızkardeşlerimi çook özlemiştim. Hepsiyle doya doya görüğşme imkanım oldu!

Cuma beni İnci'm karşıladı, biraz evde makyaj çekmecelerini karıştırdıktan sonra kendimizi Zorlu Centre'a attık. Zira ben Kiehls'a uğramak istiyordum. Kiehls'ta sevgili Yıldız bize cilt analizi yaptı ve ben hayretle karma olan cildimin gebelikle birlikte kuruya döndüğünü öğrendim! Yıldız bana Açai Damage sersinin toniği ve temizleyicisiyle Rosa Arctica serisi nemlendiriciyi önerdi. Özellikle nemlendiriciye ve toniğe bayıldım. Bu seferlik toniği alıp çıktım. Nemlendirici, nefis kokulu vücut losyonları ve parfümlerinin deneme boylarını da Yıldız bana hediye etti. Kiehls numune konusunda çok bonkör. 2014'te Ankara'da da açılacakmış, bilgisini aldım! Merakla bekliyorum!


Zorlu'dan sonra soluğu Kadıköy'de aldık. Bahariye'yi gezdirdi İnci bana. Yolo üstünde MAC görünce daldık içeri. Asıl niyetim False Lash renkli rimellerden almaktı; ama henüz gelmemişti mağazaya. O arada sıkıştırılmış pigmentlerden Black Grape ilişti İnci'nin gözüne. Deneyince rengine ve duruşuna bayıldık, hemen birer tane kaptık!!! Önümüzdeki haftalarda yazısı ve makyaj uygulaması da gelecek. Hemen o akşam kullandık zaten yemeğe çıkarken. Çok çok güzel bir far!


Enerjimizi toplamak için soluğu Moda'da aldık, Kemal Usta'da neffis waffle yedik. İkimiz de birer taneyle doymadık ama kendimizi tuttuk! 

Canım arkadaşım, güzel ev sahibem...

Birlikte geçirdiğimiz iki gün boyunca o kadar güzel ağırladı ki İnci beni... hatta Serap'ın partisine giderken saçlarımı bile o yaptı. Şimdiye kadar tanıdığım en samimi, en alçakgönüllü, en sıcakkanlı insanlardan biri. Sevmek değil, sevmemek çok zor! Evinde kendimi çok çok rahat hissettim (dolayısıyla sevgili eşine de çok teşekkür ediyorum). Yetmiyormuş gibi, bir de erkenden doğumgünü hediyelerimi verdi... Seviyorum seni fıstık!!!



------------------------------

Serap'ın partisinden sonraki akşam kızkardeşim dediğim Yaso'mun evine geçtim. Gece gece tatlı kızı Ekin'le Serap'tan gelen paketleri açtık, kurcaladık! Kız çocuğum olsaydı, Ekin gibi olurdu herhalde, çok eğlendik birlikte! Sabah da geçen sene Mayıs'ta doğan oğlu Ege tosbiğimi mıncırdım. Mis gibiydi valla! Sonrasında hazırlanıp diğer kızkardeşlerle buluşmak üzere Bağdat Caddesi'ne gittik! İşte bu da kahvaltı-buluşma makyajım...

Far: MAC Vintage Selection ve MAC Pressed Pigment Black Grape
Eyeliner: Bobbi Brown Black Ink
Rimel: Chanel Inimitable
Fondöten: Lancome Teint Miracle
Allık-Kontur-Aydınlatıcı: NARS Deep Throat-Laguna-Devotee
Ruj: Essence All About Cupcake

Canlarımla sohbet, sonrasında muhteşem bir havada Bağdat Caddesi'nde turlamak, pek merak ettiğim çocuk kitapçısı İyi Cüceler'de kitap karıştırmak... harika bir Pazar günüydü kesinlikle!!!


Kızların bana bir de sürprizi vardı. Ben yalnızca Lazgülü'mün doğumgününü kutlayacağız sanıyordum, meğer bana da hediyelerimi almışlar erkenden!!! Hem de dilek listemde en merak ettiğim parçayı!!! Hepinizi o kadar çok seviyorum ki... iyi ki varsınız, iyi ki kızkardeşlerimsiniz! 


Akşam uçağa götürmeden önce Yaso'm ve kayınvalidesi beni güzelce doyurdular. Ev sahiplikleri harikaydı. Zaten kızkardeşimin evinde olduğum için pek rahat edeceğimi biliyordum... yine de tüm ev halkına çook çook teşekkür ediyorum!!!

Ve doğumdan önceki son gezmemi de böylece yapıp enerji, moral, sevgi, eğlence depolamış oldum!!! Bu yazıdaki her ürünün ayrıntılı yazısı gelecek... sizin de haftanız bu seyahat gibi enerjik ve mutlu geçsin!









18 yorum

  1. Canım beniim yine geel yine geel. Sen de benim en tatlı en samimi misafirimsin. İyi ki tanışmışız arkadaş olmuşuz. Ne güzel bir gün geçridik ben de hemen yazı yazayım :)

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflarının yanına koccaman bir nazar boncuğu yapıştır canımmm, maşallah!!

    YanıtlaSil
  3. Canım İnci'm, yeniden herşey için çok ama çok ama çooook teşekkürler!!!!! Kocaman kocaman öptüm fıstık yanaklarından!!!!

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlısın Ayşin'cim, yaptırayım tamam :))) Öperim :))

    YanıtlaSil
  5. Tatlım çok şekersin belli ki çok eğlenmişsin her günün böyle mutlu geçsin çok öpüldünn:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Melal'cim, valla bol bol enerji depoladım!!! Ben de öptüüm!!!

    YanıtlaSil
  7. canım iyi ki geldin de tanıştık umarım doğumdan sonra da tekrar görüşmek sohbet etmek fırsatımız olur..

    YanıtlaSil
  8. İnşallah İrem'cim :) Ben de sizi Ankara'ya beklerim :))) Öpücükler!!!

    YanıtlaSil
  9. ne güzel doğumdan önce nefes almanız. Doğumdan sonra bir süre eve kapanacaksınız şeker bebekle ilgilenmek için. Az kaldı galiba değil mi? Bloğunuz çok güzel ben de bloğuma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Nihal, öyle oldu gerçekten. İster istemez evde olacağım tabii bir süre, o yüzden moral depoladım, iyi geldi :) Doğum Mayıs'ta inşallah :) Çok teşekkürler, sevgiler!!!

    YanıtlaSil
  11. the bircan, çoook çok teşekkürler :)) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  12. çok kıskandım bizede gel ablam :)
    adaşımda pek bi tatlıymış anlattığına göre maşallah valla kız çocuk olursa 3. belki olur :)
    ekin olsun yolur :)
    en kötü gününüz böyle olsun
    seni sevmesinlerde ne yapsınlar ablam tabisi seni çok sevecekler
    bende kocaman seviyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Canım benim, valla üüncüye pek niyetim yok ama olur da bir de kız olursa Ekin olsun peki :))) Ayrıca da canımsın, tatlımsın!!! Ben de seni pek çok seviyorum, kocaman da öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
  14. Başak'cım tüm yorumlara katılıyorum gün geçtikçe güzelleşiyorsun :) Kiehl's haberi süper, biran önce gelsin. MAC'in detaylarını merakla bekliyorum. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Nilgün'cüüüm, çok teşekkür ederiim :)) Kiehl's bence de gelsin ya, bayıldım mağazaya!!! MAC önümüzdeki hafta yazacağım, yazmak için siyah baz almayı bekliyordum :D Öperim!!!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.