Gratis İndiriminden Neler Aldım?


8 Mart 2013 Cuma

Bu seferki indirimden ihtiyaç dışı bir şey almayacağımı çeşitli ortamlarda beyan etmiştim. Ufak tefek şeyler hariç sözümden dönmediğimi söyleyebilirim (parantez içinde yazanlar %40 indirimli fiyatlar):


1- Benri Disk Pamuk: Son zamanlarda kalitesi düştü desem de, pek çok markaya göre çok çok daha iyi... (1,20 TL)
2- Swisspers Rounds: Bu pamuklar da bana hep çok kaliteli geliyordu ama bir pamuğa o fiyatı ödemek istemiyordum. Hazır indirimdeyken denemek için aldım. (5,10 TL)
3- Giovanni Smooth as Silk Deep Moisture Shampoo: En son aldığım Otacı şampuan saçlarımı çok sertleştiriyor. Giovanni de tertemiz içeriği ile denemek istediklerim arasındaydı. Umarım vaadettiği yumuşacık saçlara kavuşurum! Kokusu da muhteşem... (9,45 TL)
4- Body&Spa El ve Vücut Kremleri -Aloe, Çilek, Kayısı: Bu minik kavanozlarda mucize var! Tuba'cım bana doğumgünümde çileklisini hediye etmişti. Ben de kendime ve anneme diğer çeşitlerinden de aldım. Çantada taşımak için ideal, yağsız yapısıyla ofiste kullanmak için ideal... (tanesi 0,90 TL)
5- Sniff Designer Mendil: Dayanamadım!!!! Leopar desenlisini Tuba'ya aldım; pembe kaplan bana kaldı :) (1,20 TL)
6- BeeBeauty Body Care Vanilla & Cheesecake Duş Jeli: Böyle bir koku yok!!!! Onur'dan methini çok duyuyordum, övmekte haklı sanırım! Kokusu için bile alınır... (4,80 TL)

Ürünlerin altındaki Scwarzkopf çantayı da Tuba sayesinde hediye aldık ;) 

Herkesin alışverişlerini de bloglardan okuyorum; herkes aldıklarını güle güle kullansın! Sevgiler...







11 yorum

  1. Güle güle kullan aldıklarını :) Bee Beauty markası tam da gözümün önünde duruyordu ama bakmadım, çok pişmanım şu anda :/ Çok sevgiler <3

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Gamze :)

    Aahhh makyajblogum... keşke bir koklayıp geçseymişsin :)) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. o pamuga ben bugun 2 tl verdım anlamdmkı cd ıstedm 75 tl alısverıs yaptgm ıcın malesef veremdıler cunku bı turlu kasadan gecremedıler sınır oldum yarım saate ole bekledm :(

    YanıtlaSil
  4. Bazı yerlerde Benri pamuk indirimli değilmiş... çok ilginç. Bak ben de CD'yi istemeyi unuttum!!! Hatırlatayım Gratis'teki çalışan bayanlara, ayırsınlar :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım...
    Ben deee; TheBalm rimel, rujlar, far fırçası. Loreal göz-dudak makyaj temizleyicisi (hemen denedim muh-te-şem!!!!)duş jeli ve scrub aldım..
    Bee beauty senin dediğin kalmamıştı malesef:(
    pamuk , aseton ve cd hediye ettiler...
    fakat o minik kremlerde gözüm kalmadı değil :)

    YanıtlaSil
  6. Kuzum, güle güle kullan Meycan'ım!

    Çok güzel şeyler almışsın! Bak ben CD'yi istemeyi unuttum yaaa... :)

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan aldıklarını canım. şampuanın yorumunu kullandıktan sonra yapabilir misin?

    YanıtlaSil
  8. Şampuan ve duş jeli kesinlikle gelecek Makyajlı Kareler :)

    YanıtlaSil
  9. Merhabaa,
    Güle güle kullan aldıklarını.O bee&beauty den bende alıcaktım ama son anda vazgeçtim.inanamıyorum fiyatınada ben daha pahalı görmüştüm.Çok üzüldüm şimdi.

    Benim blogumada beklerim seni canım :)

    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Tuana merhaba, Gratis sık sık indirim yapıyor bu ürünlerde, üzülme :) Bir dahaki sefere aklında olsun!

    Blogunu izliyorum bu arada, sevgiler :)

    Başak

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.