Body Care and Spa El ve Vücut Kremi -Frambuazlı


14 Mart 2013 Perşembe

* Bugün şehir dışında olacağımdan yorumlarınızı çok geç görüp çok geç yayınlayabilir, ve dolayısıyla yanıtlarını da çok geç verebilirim... Bilginize...

Minicik ama albenili kutusunu gördüğüm anda seveceğimi biliyordum bu nefis kokulu el ve vücut kremini. Hoş, kendisini vücut kremi olarak kullanmaya kıyamam, bir seferde bitiverir. Bu yüzden el kremi olarak kullanılmak üzere ofis masamı şenlendiriyor kendisi...


Ben ısrarla çilekli desem de aslında frambuazlı bir krem. İlk başta yapısı çok yoğun ve yağlıymış gibi geliyor ama sürüldüğünde çok kolay emiliyor ve elleri yumuşacık yapıyor. Hiç yağlı his bırakmadığı için sürer sürmez işe koyulabilirsiniz. 


En muhteşem yanı ise kokusu. Buram buram çilek/frambuaz kokuyor. Sürmediğim zamanlarda da açık açıp kutuyu kokluyorum. Muhteşem!!!

Body Care&Spa el ve vücut kremlerinin Gratis'te üç çeşidi var: Bambu, Frambuaz ve Kayısı. Frambuazlıyı çok beğenince indirimde diğer iki çeşidini de denemek için aldım. Kokusu en muhteşem olan hiç kuşkusuz frambuaz, fakat kayısılıyı da oldukça beğendim. Bambulu olanın yumuşatması diğerlerine göre bir tık önde.

Gratis'te görürseniz, çantanızda taşımak, masanıza koymak için hiç düşünmeyin, alın derim! Tuba'cığıma güzel hediyesi için teşekkür ediyorum...









11 yorum

  1. çantaya atmalık ürünleri çok seviyorum. Güle güle kullan :)
    İyi gezmeler ;)

    YanıtlaSil
  2. Bende görmüştüm gratiste bu kremleri. Gerçekten çok şeker görünüyorlar. Etkili de oluyorsa masamıza dizeriz, ne güzel :))

    YanıtlaSil
  3. Başakcım ben ikinci kutuyu aldım bile. Yaglı değil çabuk emiliyor mini minnacık ve ellerimi pamuk gibi yapıyor üstelik cokta güzel kokuyor. Daha ne isterim :) Opuldun!

    YanıtlaSil
  4. Gonca, teşekkür ederim! Döndüm bile :))

    Demet'cim, elleri güzelce yumuşatıyor, yağlı da değil. Dizelim masaya, bonibon gibi :)

    Begüm'cüm, ayynen öyle :)) Bittikçe bol bol alacağım :))

    Herkese sevgiler, öpücükler :)

    YanıtlaSil
  5. Cildimin nemlendirme ihtiyacını güvenerek kullandığım Bionem ile sağlıyorum. oldukça kaliteli ve çok memnunum. Cildinde aşırı kuruma yaşayanların mutlaka denemesini tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. ben bugün gittim gratiste bulamadım benimkisi de bitti ama ilk kez bi kreme bittim resmen.bende frambuazlı (böğürtlen diyorum bende ) kullanıyorum. acaba baska nerde bulunur ki ya.hic yağlı değil, hemen emiliyor ve misssss kokuyor. tek eksi yanı ise malesef büyük boyu yokmuş:(((

    YanıtlaSil
  7. Güneş, ben sanki buralarda bir ara gördüm ama... umarım yakında yine getirir Gratis. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  8. gratis e gittikçe talep edelim ki getirsinler ben bamboo kullanıyorum bitecek diye üzülüyorum

    YanıtlaSil
  9. Esm, ben galibe geçenlerde ya Taurus ya da Kentpark Gratis'te gördüm bu türünü ama yeri tam hatırlamıyorum... getiriyorlar yani, heyo :)

    YanıtlaSil
  10. bnde alıcam yarın gideip umarım begenirim

    YanıtlaSil
  11. bnde alıcam yarın gideip umarım begenirim

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.