BodyCare Çarkıfelek Meyveli Vücut Kremi ve Vücut Spreyi


24 Mart 2013 Pazar

Kıbrıs dönüşümde masamda Gratis'ten gelen koca bir paket beni bekliyordu. İçinden muhteşem kokusuyla birlikte BodyCare markasına ait devasa boyutta bir vücut kremiyle vücut spreyi çıktı.


İtalyan yapımı BodyCare markasına ait bu vücut bakım ürünlerinin insanı çarpan ilk özelliği kesinlikle kokuları. Bu çarkıfelek meyvesi (passion fruit) denen şeyin kokusuna zaten bayılırım, bu ürünlerde de bu kokuyu buram buram, ama insanı rahatsız etmeyecek, tam tersi mest edecek şekilde kullanmışlar. Tatlı ama ferah, hafif keskin, bana göre nefis bir koku! Eşime koklattığımda "dikkat et de yeme kremi" dedi :)


Vücut kremi 400 mL'lik kavanozda sunuluyor. Yapısı losyondan daha kıvamlı, body butterdan daha yumuşak. Aslında vücut kremlerini losyonlardan da, body butterlardan da daha çok seviyorum. Cilt tarafından kolayca emiliyor, yumuşaklığı da kalıcı. Uygularken verdiği koku da cabası. Yalnız, kokusu çok kalıcı değil. 2-3 saat sonra hissetmemeye başlıyorsunuz...


Vücut spreyi de yine kremle aynı şekilde, yarı tatlı, yarı taze, hafif keskin ama mis gibi kokuyor. Bir süre parfüm yerine kullanabilirim sanırım, böyle meyveli kokuları çok seviyorum. Sürüldüğü anda verdiği ferahlık hissi harika! Kokusunun kalıcılığı ise vücut kremine göre çok daha iyi. Öğlene doğru sıktığım koku gece yarısına doğru hala üstümden uçmamıştı.


Bu ikili tatlı, neşeli meyve kokularıyla bu yazın favorilerinden olacağa benziyor. Özellikle vücut spreyini biter bitmez yenileyebilirim! Siz de denemek isterseniz, Gratis mağazalarından alabilirsiniz!


NOT: 
Ürünler, denemem için Gratis tarafından gönderilmiştir. 
Bu yazı objektif yorumlarımı yansıtmaktadır.







4 yorum

  1. Kokulu kremlerle aram çok kötü 2-3saat kalıcılık bile beni öldürebilir :/

    YanıtlaSil
  2. Aaa, gerçekten mi Gonca? Astımın falan mı var?

    YanıtlaSil
  3. çilekli böğürtlenli kokuları olan ürünlere bayılıyorum''

    YanıtlaSil
  4. Bu da tem meyveli, buram buram... yememek için zor tutuyorum kendimi Senem :))

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.