LUSH Kırmızı Fun -Oyun Hamuru, Duş Jeli, Şampuan!


23 Mart 2013 Cumartesi

Lush'ın etkinliğinde hediye edilen paketten çıkanların içinde en ilginci kuşkusuz yeni çıkardıkları Fun hamurlardı.  Bu hamurlar çok amaçlı: ister yalnızca oyun hamuru olarak kullanın, isterseniz elinizi, vücudunuzu ya da saçınızı yıkayın!


Benim paketimden mandalina ve portakallı, canlandırıcı ve mutluluk verici olarak tanımladıkları Kırmızı fun çıktı. Aslında kokusu daha çok çilek-portakal gibi. Kıvamı tam bir oyun hamuru. İçinde de mısır unu var zaten. Bu hamuru elime ilk aldığımda aslında kimin kullanacağını çok iyi biliyordum: Civciv!


Oğlum banyoda oynayabileceği bir oyun hamuru buluna çok sevindi. Önce ellerini yıkadık. Bu hamur suyla birleşince köpürüyor ve mis gibi kokuyor. Banyoda da çok eğlendirdi bizi. Hem vücudumuzu hem de saçımızı yıkadık. Temizliği gayet güzel, kokusu muhteşem. Şampuan olarak performansı muhteşem değil, ama Civciv için bu sorun değildi tabii. Cildi de güzelce yumuşatıyor, kurutmuyor.

Sonuç olarak, Kırmızı Fun'ı oğluma tahsis ettik. Her banyoda keyifle oynuyor, yıkanıyor. Yukarıdaki fotoğrafta elimde gördüğünüz miktarının iki katı saça ve vücuda yeterli geliyor. 


İçeriği oldukça sade olmasına karşın, Lush duş ürünlerinde karşılaştığımız SLS sorunuyla bu üründe de karşılaşıyoruz. Bu yüzden, Civciv çok sevmesine karşın, daha büyüğünü alıp daha uzun süre kullanmasıyla ilgili çekincelerim var...

Talc, Cornflour, Glycerine, Sodium Laureth Sulfate, Orange Oil, Mandarin Oil, *Limonene, Perfume, Colour 14700 * Bitkisel yağlarda doğal olarak bulunur.

Fun ürünlerini Lush mağazalarından ya da Lush web sayfasından 21 TL'ye alabilirsiniz! İyi eğlenceler :)

NOT: Bu boyutunu kullanıp bitirdik yazısını yazana kadar. Çınar'ın son iki banyoda çılgınca oynamasıyla 5 banyoya yetti :)







5 yorum

  1. yeğenime almayı düşünüyordum, oyun hamurlarına bayılıyor çünkü..ama içeriği ile ilgili yazdıkların beni de düşündürdü şimdi..kendi kullandığım ürünlerde arada görmemezlikten geliyorum ama bile bile minik kuşlara kullandırmak istemem...

    YanıtlaSil
  2. lush el yapımı olması dışında gerçekten içerik olarak o kadar masum değil
    yine de seviyorum kozmetikde o kadar masumiyet aramıyorum :)
    söz konusu civciv bey olunca işler değişiyordur eminim :)

    YanıtlaSil
  3. organikmiş,doğalmış gibi bir hava yaratılmasına rağmen pek çok lush ürününün içeriği konusunda hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebilirim.

    YanıtlaSil
  4. lush'un şeker gibi ürünlerine bayılıyorum.Çocuklar için çok eğlenceli bir banyo ürünü.Bebeğim biraz büyüsün bende denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Nilgün evet, çocuklarla ilgili bir durum olduğunda daha hassas oluyorum. Neden LS kullandınklarını paraben konusu gibi aydınlatsalar keşke...

    Naz, evet, Civciv olunca daha hassas oluyorum. Kendime pek önemsemediğim pek çok şey, iş ona gelince farklılaşıyor :)

    Didem, aslında organik iddiaları yok, doğal da yok sanırım. Bitkisel gibi bir iddiaları var. Ve bitkisel ürünleri var. Ama evet, içerik olarak ben de daha büyük beklenti içinde oluyorum, o konuda haklısın.

    Happywishtree, kesinlikle çok eğleneceli bir ürün. SLS konusunu önemsemezsen bebeğin büyüdüğünde eğlenecektir, kesin (yine de en az 3 yaşını bekle derim) :)

    Sevgiler, Başak

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.