Bitirdim #12


10 Mart 2013 Pazar

Şubat ayının biten ürünleriyle karşınızdayım...


Bu ay yine daha çok cilt bakım ürünü, minik makyaj malzemeleri ve -ne yazık ki- bir de parfüm var...


1- Sephora Brightening and Hydrating Fondöten Testerları: Canım Merve'den gelen bu 3 kullanımlık tester fondötene aşık olmuş olabilirim! Kendime koyduğum yasak olmasa, koşa koşa gidip 20 Light rengini alırdım sanırım! Muhteşem!!!

2- Sephora Makyaj Bazı: Yine Merve'ciğimden gelen bu bazın bir poşetini bitirdim. Bir minik poşet 3 kullanıma yetti. Minicik bir miktarı tüm yüze yeterli geliyor. Cildi çok güzel yumuşatıyor ve fondötene hazırlıyor. Gayet güzel bir makyaj bazı olduğunu düşünüyorum.

3- Benefit Speed Brow Gel: Bu jeli çok seviyorum, ben asi kaşlarımı yola koyuyor. İlk tüpü bitti, hemen yenisini aldım.


4- Benri pamuklar: Bu her yazıda var biliyorsunuz... son poşetin kalitesi pek iyi değildi, başka bir marka aldım ama memnun kalmadım. BİM'e gidebilirsem orada satılan pamuklardan alacağım.

5- Watson's Makyaj Temizleme Mendili: Bunları sürekli kullanmasam da arada pratik oluşları ve makyajı da güzelce temizlemeleri nedeniyle alıyorum. Ufak boy oldukları için çantada ya da seyahatte yanınızda taşımanız için ideal.

6- Pure Beauty Pomegranate Eye Mask: Pure Beauty'nin göz maskeleri yorgun gözler için bire bir! Burada tek poşeti var ama her ay 3-4 tane bitiyor. Bittikçe yenisi alınıyor. 

7- Yves Rocher Sebo-Specific Zero Default Krem: Yves Rocher'nin en sevdiğim bir kaç ürününden biri bu krem. Kullandığım 5 ay boyunca gözenekler ya da kusurlar üzerinde çok belirgin bir etkisini görmesem de, cildin dokusunu düzenlediğini düşünüyorum. Ayrıca, gece kremi olarak kullandığımda, sabah yüzümü yağsız ve pürüzsüz görmek hoşuma gidiyor. Bu kavanoz biter bitmez yenisini aldım. Maceraya gerek yok, bu kremle devam ederim sanırım. 

8- Biotherm Aquasource Karma ve Yağlı Ciltler için Jel Krem: Yine sevgili Merve'den gelen Biotherm Aquasource testerlarını bitirdim bu ay ve bu kreme ba-yıl-dım!!! Bu kremi çok merak ediyordum, kullanma şansı bulduğum için çok memnunum. Cildi çok güzel yumuşatıyor ve nemlendiriyor. Kesinlikle yağlandırmıyor. Tek sorunu, içeriği bence; ne yazık ki pek parlak değil. Yine de, şu an kullandığım kremim bitince almayı düşünebilirim; çünkü yarattığı etki çok çok güzel!


9- Biotherm Biopur Pore Reducer Mask: Biotherm'in bu bereketli kil maskesini 6 aydan uzun süre kullandım. Temizlemesini de, verdiği ferah hissi de seviyorum. Fakat, çok daha uygun fiyatlı muadili -hatta daha iyisi- olan Lush Mask of Magnaminty'yi buldum. Dolayısıyla bu tüpten sonra yenisini almayacağım. Bu arada, tabii ki gözenekler üzerinde bir etkisi yok...

10- Carolina Herrera 212 VIP Parfüm: Bittiğinden beri yastayım resmen. Kış için düşünebildiğim daha iyi bir koku yok. Koku tarif etmeyi hiç beceremem; ama bu parfümün çok hafif baharatlı, ama daha çok şekerli kokusu beni benden alıyordu. Notalar için BURAYA lütfen.

11- Bobber Bikes Naneli Duş Jeli: Hırvat bir arkadaşımın hediye ettiği bu tamamen organik ve mentollü duş jeline bayılmıştım aslında. Ama yenisini almam ne yazık ki mümkün değil. ŞURADAN çeşitleri görebilirsiniz...

12- Gülşah Süngerli Oje Çıkartıcı: Süngeri tamamen ıslakken kullanımı rahattı; ama bittikçe zorlaştı. Ojeyi güzel çıkarıtıyordu; ama, sanırım bir daha almam.

13- Doa Kozmetik Gül Suyu ve Laktik Asit: Bu ikiliyi Doa'nın tavsiyesiyle tonik olarak kullanmak için aldım. Ama ne temizliğinden ne de cildim üzerindeki etkisinden memnun kaldım. Üstelik kokusu inanılmaz keskin. Ben de Lush Ultrabland ile cildimi temizlerken kullandım ve bitirdim. Bir şişe daha gül suyu var; onu da aynı amaç için kullanıyorum.

---------------------

Bu ay bu kadardı bitenler, önümüzdeki ay yeni ürünlerle görüşmek üzere!







21 yorum

  1. yeni bir maceraya gerek yok demişsin, işte ben macerayı seviyorum:) içim sıkılıyor aynı ambalajı hemen görünce:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de eskiden denemeler yapıyordum; ama baktım bu kadar çok kozmetik değiştirmek cildime iyi gelmiyor; beğendiklerimi tutmaya başladım :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir sürü şey bitirmişsin:) Dİyete girdim BAşak:) Mayıs'a kadar kozmetik alışverişi yapmayacağım.YAni inşallah:)))

    YanıtlaSil
  4. Ben de diyetteyim Seregon!!! Aynen, Mayıs'a kadar :) Fakat bir duty free ürünü hakkım var, onu kullanacağım o kadar :D Kolay gelsin ikimize de :)

    YanıtlaSil
  5. Laktik asit ne işe yarıyor ablacim

    YanıtlaSil
  6. Ben alip gonderwym sana sephora fondoteni ben hic bir yasaga ve fondotene dayanamiyorum nasilsa:))))) sayilmaz ben alinca haaaaahaaa:)
    Duty free urununun biri benim:))))))

    YanıtlaSil
  7. biotherim'in nemlendiricisini sen söyleyince aklıma geldi açtım yumuşacık yaptı dediğin kadar var. Aynı zamanda cilt bozuklukları için olan jelini almıştım bişey sölymek için erken ama geçirdi gibi sanki yaradı bize bu biotherm :)))

    YanıtlaSil
  8. Oyyy ne güzel bir sürü ürün bitirmişsin canım( parfüm hariç ona tühhh diyorum:) ben de pure beauty göz maskesi ve benefit brow jeli not aldım bir bakayım onlara:)

    YanıtlaSil
  9. ben bu bitenler postunu çok seviyorum nedense :)) Şu parfümünü çok merak ettim 212 vip..Daha önce 212 sexy kullanmıştım. çok güzeldi..Aklım kaldı yine. gerçi denemem lazım çünkü ilginçtir çoğu parfüm bende kalıcı olmuyor...

    YanıtlaSil
  10. Hahaha, canım İnci'cim ya :)))

    Bırak alma, ben Amerikanya'sından kutu kutu alıp getireceğim ikimize de :D Öperim!!! (Evet, duty free ürünün biri senin ;) )

    YanıtlaSil
  11. Ekin'cim, laktik asit gözenek sıkılaştırmak için; hem de cildi hafif hafif soyuyor diyorlar... Gül suyunun içinde epey bir seyrelmiş oluyor tabii, ben kullandığımda çok aman aman bir etkisini görmedim...

    Merve'cim, valla Aquasource pek pek güzel! Diğer jelin de sende işe yaramasına sevindim :) Yazalım Biotherm'i bir kenara :D

    Yelda'cım, ben de parfüme tühhh diyorum :/ Pure Beauty'yi kesin dene! Benefit Brow Jel de güzel bir ürün. Benim kaşlarım çok saçma sapan, ancak onunla bir arada tutuyorum :) Ama kaşların benimkiler kadar asi değilse, daha ucuz bir alternatifine de bakabilirsin :)

    Demet'cim, 212VIP hafif baharatlı, şekerli, tam kış kokusu ve bende çok kalıcıydı. Aşık oldum resmen kendisine! Bence de bir dene :)

    Herkese sevgiler, iyi pazarlar :)

    YanıtlaSil
  12. pear beautynın de ıcerıgıne bakmıştım ben pek parlak degıldı sankııı
    ama uzun zaman gectı tekrar bır watsonsa gıdersem bakayım

    biotherm ın urunune es değer hatta daha doğal güzel urunler bulacağına emınım bı yurt dışına git de :)

    gitsin eskıler gelsın yenıler
    yer açılsın ohhh misss

    YanıtlaSil
  13. Pure Beauty'yi her gün kullanmıyorum ya, ondan çok takılmıyorum içeriğine. Yoksa haklısın, öyle ahım şahım değil Derya'cım :)

    Evet, ben de bekleyeyim diyorum Biotherm için. Yani şu içeriği de iyi olsa, hiç durmayacaktım :D

    Evet evet, gelsin yeniler ;)

    YanıtlaSil
  14. ohh ferahlamışsın canım tebrikler. vip 212 bayılıyorum kokusuna. yves rocher ın o kremini sadece alnım için düşünüyorum:) çok yağlı ya:(

    YanıtlaSil
  15. Öyle, ferahladım Makyajlı Kareler :)

    Yalnızca alnın mı yağlı? Hmm... bir indirimde rastlarsan dene bence o zaman, 6 ay ömrü var çünkü. Ve gerçekten 6. ayda tuhaflaşmaya başlıyor kremin kıvamı. Yalnızca alınla bitiremeyebilirsin, o yüzden indirim dedim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,
    Biotherm in o kremini bende kullandım.Ben de çok memnun kaldım ama dediğin gibi daha güzel o fiyata ürünler bulunabilir. :D

    benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. saol canım cevabın için:)sadece alnım yağlı sinir oluyorum. indirimde alıyım bu ürünü:)

    YanıtlaSil
  18. Tuana, evet, o fiyata daha iyi ürünler bulunabilir.

    Bu arada, diğer yorumlarımı görüyor musunuz bilmiyorum ama blogunuzu takip ediyorum zaten...

    YanıtlaSil
  19. Rica ederim makyajlı kareler :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  20. Ben de kesinlikle 212 VIP'e aşığım. Hem Sexy versiyonu hem bu versiyonu mükemmel. Asla bırakmam dediğim tek parfüm :)

    www.irmak-s.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Irmak, Sexy'yi bilmiyorum; ama bu versiyonu gerçekten mükemmel :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.