La Roche Posay Toleraine Teint Mineral Compact -11 Light Beige


22 Mart 2013 Cuma

La Roche Posay'in yeni çıkan ten ürünlerinden Mineral Compact olarak lanse edilen sıkıştırılmış mineral pudrasını deneme imkanım oldu. Mineral ürünleri, özellikle mineral ten ürünlerini hep çok sevmişimdir. Çok sevdiğim Toleraine serisinin bu ürünü de açıkçası beni heyecanlandırdı. Denemek için 11 Light Beige rengini tercih ettim. 


Ürün beyaz plastik ve çok da büyük olmayan bir ambalajda sunuluyor. Çantada taşımak için ideal boyutlarda. 


Kapağını açtığınızda gayet işlevsel bir aynasının olduğunu görüyorsunuz. Kapağı geriye doğru çektiğinizde pudranın altındaki bölüm de açılıyor ve içinden uygulama yapmak için süngeri çıkıyor. Makyaj tazelemek için ideal bir tasarım olduğunu söylemeliyim.


Bu ürün normalden karmaya dönük, hassas ve düşük toleranslı ciltlerin cilt kusurlarını gizlemek üzere tasarlanmış. Mineral bir ürün olduğu için gözenekleri tıkamadığı iddia edilmiş. Ayrıca, kusurları iyileştirici özellikte olduğu da belirtiliyor. Kullanım ömrü 24 ay. En güzel yanlarından biriyse, SPF 25 içermesi! Kullanıcıları pek memnun etmeyecek yanlarından biriyse, yalnızca 3 renk seçeneğinin bulunuyor olması... 


Ben kendi tenim için (MAC NW20) 11 Light Beige rengini tercih ettim. 3 renk seçeneği bulunmasına rağmen, yapısı nedeniyle renklerin geniş bir ten rengi skalasında kullanılabileceğini düşünüyorum. Light Beige rengi, içinde hafif pembelik bulunduran açık bir ten rengi.


Tek başına kullanıldığında kapatıcılığını ortaya yakın buldum, bahsedildiği kadar kapatıcı olduğunu düşünmüyorum. Cilt tonunu eşitliyor; ama çok sorunlu bir cildiniz varsa, yüzde yüz memnun olmayabilirsiniz. Gerçi, ben hep fırçayla uyguladım, süngerle uygulamada daha kapatıcı sonuç alınabilir. Bu arada, fırçaya alırken biraz toz toz olduğunu söylemeliyim.

Acelem varsa, özellikle de haftasonları yalnızca bu pudrayı sürüp evden çıkabiliyorum. Pudra olmasına rağmen kesinlikle toz toz bir görünüm vermiyor, ciltle çok güzel bütünleşiyor. Tek başına kalıcılığı çok iyi değil, 3-4 saatte bir tazelemek isteyebilirsiniz. Parlamayı genel olarak engelliyor. Bu açıdan karma ve yağlı ciltlerin memnun olacağını düşünüyorum. İki haftadır kullandığım bu ürün bende herhangi bir şekilde sivilceye yol açmadı.

Fondöten üstüne kullandığımda ise sonuca bayıldım! Fondötenin kapatıcılığını oldukça arttırıyor ve cilde çok sağlıklı bir görünüm veriyor. Bu şekilde kalıcılığı da daha yüksek. Ayrıca, eğer fondöteniniz parlak ya da nemli bitişliyse, bu bitişi değiştirmiyor; çok doğal duuyor. Gün sonunda bir yere gidecekseniz, süngeriyle makyajınızın üstünden hafifçe geçtiğinizde sanki daha yeni makyaj yapmışsınızcasına taze bir görünüm veriyor! Bu bakımdan, gerçekten hayat kurtarıcı bir ürün. 


Pudranın tek başına ciltte duruşunu görmeniz için aşağıdaki fotoğrafları ekledim. Çok kapatıcı olmadığını; ama ciltle güzel bütünleştiğini ve toz toz durmadığını görebilirsiniz.


La Roche Posay Toleraine Teint Mineral Compact pudraları eczanelerden ve online eczanelerden 50-65 TL arasında değişen fiyatlara bulabilirsiniz. 


NOT: 
Ürün, denemem için La Roche Posay tarafından gönderilmiştir. 
Bu yazı objektif yorumlarımı yansıtmaktadır.







22 yorum

  1. Çok ayrıntılı güzel bir yazı yazmışsın kuzum, bir pudraya göre gayet kapatıcılığı yüksekmiş aslında, ben bu ürünü pata krem sanmıştım başta:))resmen okuyunca aydınlandım, bende de fondöten olanı var, o inanılmaz kapatıcı ve seninle aynı sorunu yaşıyorum ki Tr'deki en açık rengi bile gayet koyu

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Aysel'im :) Mümkün olduğunca her detayını yazmak istedim. Şu an tek başına nadiren kullansam da, yazın muhtemelen sürüp çıkacağım kendisini. Çantamdan ayırmadığım ilk pudra oldu, enteresan bir şey!

    Sıvı fondötenini de çok çok merak ediyorum doğrusu. Sonbaharda alabilirm muhtemelen :)

    İşin komiği, ilk başta ben de pata krem sanmıştım. Sonra baktım "mineral" diyor, muhtemelen tozdur, dedim. Öyleymiş. Mineral ürünlere bayılıyorum bu arada!!!

    Öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  3. Ciltte çok doğal duruyor bitşini beğendim :) Yalnız ben La Roche'dan daha güzel bir içerik beklerdim, okuyunca şaşırdım biraz.

    YanıtlaSil
  4. Evet Onur'cum, duruşu çok doğal. Bir pudradan beklenmeyecek kadar :)

    Ve fakat içerik konusunda da haklısın. Hem La Roche hem mineral deyince çok masum bir şey bekliyor insan, ama o kadar değil. Halbuki La Roche'un pek çok ürünü Good Guide'da yeşildir. Hoş, bu ürün de yeşil kategoride. Notu 6,5:

    http://www.goodguide.com/products/332580-la-roche-posay-toleriane

    Yani, yine de muadillerine göre iyi diyebiliriz :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. spf 25 içermesi ve mineral olması bence büyük bir artı yaz için oldukça kullanışlıya benziyor,fiyatı ne kadar?

    YanıtlaSil
  6. Gamze'cim, yazının sonuna eklemiştim. Normal satış fiyatı 65 TL; ama online eczanelerde 50 TL'ye kadar gördüğümü hatırlıyorum. Kesinlikle yaz için çok uygun bir ürün :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. Başakçım ben de bu pudra konusunda kararsız kalmıştım,gerçi marka o kadar güvenilir ki,mineral ürünleri de iyidir diye düşünmüştüm, senin yazınla da fikirlerim pekişti,görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  8. Aldığım hiçbir pudrayı bir kaç kezden fazla kullanamamış biri olarak bu ürünü denesem mi acaba:)

    YanıtlaSil
  9. Adaşım, pudraya ihtiyacın varsa aklında olsun :) Güzel ürün :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Elvan, pudra kullanmıyorsan bir şey diyemeyeceğim :) Ama gün içinde makyaj tazeleme ihtiyacın oluyorsa, önerebilirim. O işi gerçekten çok iyi başarıyor!

    YanıtlaSil
  11. Ayy kusura bakma Başak okadar okudum sonda olunca farketmemişim fiyatını,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. Ne kusuru Gamze'cim, en sona bir satır yazmışım, arada kalmış :) Öperim!

    YanıtlaSil
  13. canım fondotenini ve bu pudrasını cok merak ediyorum denemeden almıyım diyordum ama yorumlar gayet olumlu sipariş edeceğim :)
    güle güle kullan sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Bende fondötenini kullanıyorum. Lrp. Bu seriyi güzel yapmış demek ki:) renk konusunda şu kadarını söyleyeyim. 13 numara sand beige almıştım yani senin aldığının bir koyu rengi, fazla bile geldi koyuluğu:))) ki ben esmerim. Nars BArcelona olduğumu düşünürsek :)

    YanıtlaSil
  15. Naz'cım, umarım memnun kalırsın aldığın zaman. Fondötenden de pek memnun herkes, ben de pudrasını sevdim. Hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  16. Seregon, ciddi misin? Ben çok arada kalmıştım 11 mi isteyeyim 13 mü diye, iyi ki 13 istememişim. Demek ki renk skalası çok açık tenliler hariç çoğunluğu memnun edecek biçimde ayarlanmış... güzel :)

    YanıtlaSil
  17. Güle güle kullan canım:) Benim cildim-özellikle şu sıralar-çok kuru hiç pudra kullanamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Yelda'cim :)
      Benim yanaklarim kuru, ama olumsuz bir etkisini gormedim. Yine de bilemiyorum tabii kuru cilt-pudra etkilesimini :) operim!

      Sil
  18. Bu yazini bekliyordum. Yaz icin dusunebilirim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di'cigim, yaz icin bence de super olacak :) sevgiler canim!

      Sil
  19. Kesinlikle istiyoruuuuuummmm !

    YanıtlaSil
  20. Bence de istemelisin Nazlı'cıım, harika bir ürün :)) Öperim!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.