Essence Multi Action False Lashes Rimel


7 Mart 2013 Perşembe

Bir kozmetik blogger'ının en çok istediği şeylerden biri yeni ürünler denemektir sanırım; benim öyle en azından! Neyse ki doğumgünümde bu dileğim yerine geldi. Pek çok değişik ürün deneme şansım oldu. Bugün yine sevgili arkadaşım Şebnem'den gelen bir ürünle karşınızdayım: Essence Multi Action False Lashes Rimel! 


Essence Multi Action rimel kirpiklerinize ultra hacim, ekstra uzunlukla birlikte takma kirpik etkisi vereceğini vaat ediyor. Hacim kısmında beklentileri karşılamıyor olsa da uzatma ve özellikle kıvırma konusundaki performansını ben çok beğendim. Fırçası plastik değil; ince, kıllı fırçalardan. Ben bu tür fırçaları nedense daha çok seviyorum. 


Tek katta benim kirpiklerimi güzelce uzattı ve kıvırdı. İki katta, çok hafif topaklanma yapabiliyor, bir kirpik tarağıyla sorun çözülüyor. Ve ikinci katta, özellikle gözün dışına doğru olan kirpikleri çok güzel kıvırıyor. Gün içinde dökülme yapmadı bende -ki benim için çok önemli bir kriter! Çıkarırken biraz parça parça dökülüyor ama çok fazla zorlamıyor. Çift fazlı bir makyaj temizleyicisiyle çok sorun yaratmadan çıkıyor. 

(ekonomik blogger; tek fotoğrafta iki ürün birden :) )
Üstteki fotoğrafta tek kat rimel uygulandı, alttaki fotoğrafta iki kat

Fiyatına göre performansını son derece başarılı bulduğum, çok uğraşmadan güzel sonuçlar aldığım bir rimele sahip olduğum için mutluyum doğrusu. Sevgili Şebnem'e yeniden çok teşekkür ediyorum!







11 yorum

  1. Başak'ım valla beni masrafa sokuyosun,senin iyi dediğin herşeyi alasım geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Bu gayet günlük, sade bir rimel. Hızlıca sürüp çıkıyorum, sonucunu da seviyorum. Fiyatı da uygun, ama ihtiyacın yoksa almaaaa :)))

    YanıtlaSil
  3. Başak'cığım bu maskara hakkında görüşlerimiz birebir aynı :)) Ben de kıvırmasını çok sevdim. Kesinlikle fiyatına göre iyi bir performansı var :) güle güle kullan! Çok Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. evde bir sürü rimel var..hepsini de açtım merakımdan :)) En çok deborahtan memnun kaldığım için, sürekli onu kullanıyorum. Ama hem ekonomiklik hem de performans açısından aklımızda bulunsun tabiiki

    YanıtlaSil
  5. Makyaj Blogum, senin yazını okuduğumda ben de aynı şeyi düşünmüştüm :) Sen de güle güle kullan, teşekkürler, sevgiler :)

    Demet, aklında bulunsun ama çok rimelin varsa çok gerek yok bir yenisine :))

    YanıtlaSil
  6. Hayır hayır içten içe denemek istesem de almıycam,kendimi telkin etmeyelim ihtiyacın yok gamze,ihtiyacın yok :D Ahahah güle güle kullan başakcım :*

    YanıtlaSil
  7. Gazme, kendini telkin etmeye devam et. Rimellerinin bitmesine yakın alırsın :)))

    YanıtlaSil
  8. Basakcim gule gule kullan , gunluk kullanim icin cok uygun gercekten .. bu arada dun bir yazi okudum rimelleri actiktan sonra uc ay icinde bitirmek gerekiyormus , dogru mu bu ?

    YanıtlaSil
  9. Genelde o 6 ay Şebnem'cim, ama her rimelin üstünde yazıyor zaten. Ben pek 6 ay kuralına da uyamıyorum, kusura bakmasınlar. Bu tür şeylerin çokça pazarlama ve satış tekniği olduğunu düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  10. bana da cok sacma geliyor acıkcası 3 ayda rimelin bitmesi imkansız zaten..

    YanıtlaSil
  11. Aynen öyle... yeniden teşekkürler bu güzel rimel için Şebnem'cim :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.