MAC Fırça -239


2 Mart 2013 Cumartesi

Gölge için, renkleri karıştırmak için, kaş altını-göz pınarını aydınlatmak için, eyeliner çekmek için fırçası olan bir makyajseverin farları göz kapağına yoğun biçimde uygulamak için bir fırçasının olmaması oldukça tuhaf bir durumdu bana kalırsa... Fakat, istediğim türde fırçayı bir türlü alamamıştım. Sonunda kendisine kavuştum: MAC 239.


Geçenlerde Görkem de yazdı, keçi kılından yapılma bu minicik fırça boyundan büyük işler başarıyor. Hiç renk vermediğini düşündüğüm farlara aslında biraz haksızlık ettiğimi gördüm. Sıkıştırılmış toz farları çok güzel alıyor ve göz kapağına başarıyla uyguluyor. Minicik ve tok bir fırça olduğu için pigmentleri de çok kolay uygulayabiliyorum. Gerçek kıllardan yapılmış olduğu için krem ürünleri uygulama taraftarı değilim pek; ama arada cream color base'i uygulamak için kullanıyorum. 


MAC 239 fırçayı ben:

- Göz kapağıma farları yoğun olarak uygulamak için,
- Kaş altını aydınlatmak için,
- Göz pınarını aydınlatmak için, 
- Pigment farları göz kapağına uygulamak için,
- Gözün dışındaki yaptığım gölgeyi belirginleştirmek için

kullanıyorum. Aldığımdan beri hiç kıl dökmedi. MAC Brush Cleanser kullanarak da çok kolayca temizleniyor. 

Aklınızda olsun diyor, güzel bir hafta sonu diliyorum!!!







8 yorum

  1. Zaten basitçe 217+239=Harika göz makyajı, bir de üstüne 224 olursa,güzel bir yemek üzerine içilmiş,yanında lokum da olan bir türk kahvesi gibi olur.(diyette olduğum çok mu belli oldu?)

    YanıtlaSil
  2. Hahaaha, Başak, harika reçete vermişsin!! Benim formülüm de:

    MAC 239 + Inglot 7FS + Inglot 6SS

    :)

    Diyetinde başarılar, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. makyaj fırçası limitimi doldurmuş olmasam,alınası bir fırçaymış gerçekten.Elimde buna benzer fırçalar var fakat,239 un yerini tutmaz tabiki.Güle güle kullan,sür sürüştür :)

    YanıtlaSil
  4. Bir Kadın Neler Yapar, benzerleri varsa sorun yok gerçekten. Güzel, çok güzel bir fırça; ama fiyatı nedeniyle "mutlaka alın" da diyemiyorum :) İyi hafta sonları :)

    YanıtlaSil
  5. başak,

    arama motoruna mac 239'un muadili yazdığımda karşıma blogun çıktı :-)

    ben de muadili aramayayım, gidip bu çok sevilen fırçayı alayım en kısa zamanda,

    ben de inglot 28po var. bu daha enli ve kısa bir fırça. ben daha çok ten rengi, açık renk farklarla göz kapağımı boyamak için kullanıyorum. sonra da eco tools far fırçasını (mac 239'la aynı amaçla)kullanıp mac 224 ile gölgelendirme yapıyordum. epeydir 239'u merak ediyordum, gidip almak farz oldu artık :-)

    YanıtlaSil
  6. Arama motoruna teşekkürlerimi iletiyorum Zeynep'cim :)))

    Sanırım gerçekten muadili yok bu fırçanın :) Hadi bakalım, şimdiden güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. Bende göz makyajım neden istediğim gibi olmuyor diyordum.239'um yokta ondan :)

    YanıtlaSil
  8. Hahaha, makyaj kelebeği, yok canım, o kadar da değil :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.