Lush Katı Şampuan -Ultimate Shine


20 Mart 2013 Çarşamba

8 Mart'taki Lush etkinliğinde bloggerlara hediye edilen güzel paketlerin -bir kısmının- içinde bu katı şampuandan da vardı: Ultimate Shine. 


Daha önce hiç katı şampuan kullanmamıştım. Sabun gibidir, diye düşünüyordum; ama öyle değilmiş. Saçınızı ıslatıyorsunuz, bir-iki kere üstünden geçiyorsunuz. Sonra elinizle köpürtüyorsunuz. Epey köpürüyor ve güzelce temizlenmiş hissi veriyor (temizliyor da hakikaten). Parlaklık konusunda ise pek vaadini yerine getirdiğini söyleyemem. Ya da benim kuru saçlarımla ilgilidir o sorun. Emin değilim.

Lush, bu şampuanı için diyor ki:

Saçı arındırıcı ve parlaklık verici özellikteki kalıp şampuanımız, saça yumuşak bir görünüm kazandırır. Antibakteriyel, menekşe yaprağı özü, yumuşak görünüm sağlayan oldukça pahalı saçı parlatıcı ve yağ dengesini oluşturucu elemi ve ylang ylang karışımı ile de saçınıza çiçeksi bir şölen sunar. Dekorasyon amaçla, saça yapışmayan içeriğinde küçük simler vardır.

Kokusu varla yok arası, çok harika değil, kötü de değil. İçindeki minik simler görünüyor ama saçta kalmıyor. Benim en çok şaşırdığım nokta, saçı sertleştirmemesi ve hatta güzelce yumuşatması oldu! Bir de, benim saçlarım ince telli olduğu için ya çabuk söner, ya da çabuk dolaşır. Bu şampuanla bu sorunları yaşamadım. Ayrıca, sitede yazdığı gibi, o kadar az miktar kullanmak yeterli oluyor ki, bu kocaman kalıbı çoook uzun süre kullanabileceğimden eminim.


Bu şampuanın hoşlanmadığım tek yanı SLS ve ALS içermesi. Parben gibi düşük miktardadır belki diyeceğim; ama, içerik listesinin en başında... 

Sodium Lauryl Sulfate, Ammonium Lauryl Sulfate, Perfume, Elemi Oil (Canarium commune), Ylang Ylang Oil (Cananga odorata), Violet Leaf Oil (Viola odorata), Gardenia Extract (Gardenia jasminoides), Golden Sparkles (Polyethylene terephthalate), *Benzyl Benzoate, *Limonene, *Linalool. * Bitkisel yağlarda doğal olarak bulunur.

Bu yüzden yeniden almayı tercih etmeyebilirim; keşke içeriğinde bu maddeler olmasaydı. Çünkü gerçekten SLS ve ALS'siz şampuanlar kullandığımdan beri saçlarım çok daha çabuk uzuyor, çok daha az kırılıyor...

Audrey'nin hatırlatması üzerine bir de not: kullandıktan sonra kuru bir yerde saklamanız önemli... yoksa ömrü pek uzun olmayabilir!

Katı şampuanları denemek isterseniz, fiyatları 23 TL ve kullanım ömrüne göre gayet uygun. Lush mağazalarında değişik pek çok çeşidini bulabilirsiniz!







8 yorum

  1. tek sorun saklama meselesi.. tamamen kurutmak lazım yoksa hemen eriyiveriyor..

    YanıtlaSil
  2. Haklısın Audrey, hemen yazıya ekleyeyim bu kısmı da... teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Başakcım gecen hafta senden gordum(lansman yazında) haftasonu gittim bende aldım ama henuz deneyemedim ancak buffy diye sabunumsu birsey aldım vucut için gercekten cok iyi. Hem peeling etkisi yapıyor hemde bebe yagı surmus gibi değişik bir yapıda, oldukca iyi nemlendiriyor. Denemeni tavsiye ederim cnm. Mcxx

    YanıtlaSil
  4. Şimdiden güle güle kullan Begüm'cüm :)

    Buffy'yi duydum ve çoook merak ediyorum. Önümüzdeki hafta eşime ve babama traş kremi ve nemlendirici almaya gideceğim. Kendime de Buffy alayım bari :))) Teşekkürler öneri için, öperim!

    YanıtlaSil
  5. Bende acaba diye kullandım ama beklediğimden iyi çıktı.. Tek sorun LS'ler içermesi :(

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten Fatma'cım, o sülfatlar olmasaydı da biz de gönül rahatlığıyla kullansaydık, değil mi? :)

    YanıtlaSil
  7. ben korktum daha kullanamadım katı şampuan denemem yoktu ama bi deniycem onu da bi ara : )

    YanıtlaSil
  8. Ben de bir cesaret kullandım Senem, ama gerçekten şaşırttı beni! Seyahata falan giderken yanımda taşımayı düşünüyorum doğrusu. Sıvı bir şeyler taşımaktan çok daha pratik :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.