Misafir Yazar: Gonca'nın Güncesi'nden Penguen Tırnak Süsleme!


5 Mart 2013 Salı

Yetenekli bayan sevgili Gonca blogumu harika bir tırnak süslemesiyle şenlendiriyor bugün. Kendisine bu güzel yazı için çok teşekkür ediyorum! Ben de bugün onun blogundayım, NARS Copacabana aydınlatıcıyı okumak isterseniz, TIKLAYIN!

----------
Blog dünyasının bana kazandırdığı güzel arkadaşım Başak’ın bloguna misafirim bugün. Bu süsleme işine başladığımdan beri en büyük destekçilerimden biri kendisi, o kadar güzel, motive edici yorumlar yaptı ki ilerlemek için heves uyandırdı. Başarıma katkısı yadsınamaz. Unutmadan Başak da bana misafir bugün, yazısı için tıkıtık

Bugün sevimli penguen yapalım tırnaklara, hadi iş başına.




YAPILIŞI;

1.Adım: Penguenin yapılacağı orta parmak tırnağına siyah oje iki kat uygulanır.Diğer tırnaklara iki kat beyaz oje uygulanır.

2.Adım: Tırnağın yarısını biraz geçecek kadar,vücudu oluşturmak için beyaz ojeyle yarım oval bir şekil çizilir.Noktalama kalemi kullanılarak göz yapmak için iki küçük beyaz nokta konulur.

3.Adım: Fotoğrafta gördüğünüz hafif eğimli fırça kullanılarak turuncu oje ile küçük bir üçgen çizilerek burun, iki tane ''v'' şekli çizilerek ayaklar yapılır. Gözlerin içine siyah noktalar konulur.

4.Adım: Aynı fırçayla, beyaz oje sürdüğünüz tırnakların ucuna siyah ojeyle fotoğrafta gördüğünüz şekil çizilir.Ve içleri doldurulur.

Toap coat uygulamayı unutmayın.

Hepsi bu!




Penguenim sizce de sevimli olmuş mu?

Deneyeceklere kolay gelsin!


Başak'ın bloğuna misafir olmak çok büyük bir keyifti benim için.Kendisine ev sahipliği için çok çok teşekkür ediyorum. Diğer süslemelerime de bakmak isterseniz bloguma beklerim.

Sevgiler..
Gonca..

----------

Bu güzel yazısı için sevgili Gonca'ya kocaman teşekkürler... Eee, kimler deneyecek penguenleri? Ben, ben, ben :))







8 yorum

  1. bayılıyorum senin bu desenlerine harika olmuş bu da..

    YanıtlaSil
  2. Super olmus bayıldım keske bende Manikür işini bi becerebilsem :)

    YanıtlaSil
  3. ben o fırçalardan falan alacağım artık Ekin, çok istiyorum böyle renkli, neşeli tırnaklarım olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş bende deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  5. Beğenmenize sevindim teşekkür ederim:) Başak'cım fırça alcaksan ebaydeki satıcının adını vereyim 8-9 günde geldi benim fırçalarım...

    YanıtlaSil
  6. Gonca'cım, şu an alamam; ama alacağım zaman sana soracağım :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Başak ablacığım malum 8 mart gratis watsons indirimi geliyor hepimiz listemizi hazırlıyoruz eğer sizde post olarak yayınlarsanız bizde eksiklerimizi görüp tamamlarız ne dersiniz?

    YanıtlaSil
  8. Cicilerimi Satıyorum, tamamdır canım. Bugün bir ppost hazırlayayım o zaman :) Sevgiler! Başak

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.