Lush Emotional Brilliance Likit Göz Farı -Bilge


18 Mart 2013 Pazartesi

Ön Not: Bu haftadan itibaren haftada 5 gün yazı yayınlanacak. Salı ve Perşembe tatil günlerim... Hem işme, hem bloga hem de Civciv'e yeterli zamanı ayırabilmek için bu kararı aldım; umarım anlayışla karşılarsınız :) Sevgiler...

----------------------------------------

Lush'ın Emotional Brilliance renkli kozmetik ürünleri serisinden piyasaya sunulan Bilge isimli bu likit göz farı Lush etkinliğinde hediye edilen şirin paketin içinden çıktı. Normalde bu renk, üstelik de likit bir farı almayı hiç düşünmezdim sanırım, değişik bir deneyim olduğu için mutluyum. 


Lush'ın Emotional Brilliance serisi "taze, el yapımı renkli kozmetik" olarak geçiyor. Seride likit farlar, likit eyelinerlar ve likit rujlarla birlikte kapatıcı ve fondötenler, rimel, makyaj bazları da bulunuyor. 

Bendeki farın rengi "Bilge". Tam bir yağ/zeytin yeşili. Normalde tercih edeceğim bir renk olmazdı; ama uygulayınca kahverengi gözlere bu rengin çok yakıştığını fark ettim! Fırçalı bir aplikatörle geliyor. Rengini çok yoğun veren bir ürün, bu yüzden, Lush'ın sitesinde de yazdığı gibi, göz kapağına, ya da gölge için gözün dış kısmına ya da crease'e bir iki kere minik minik dokundurup ardından hiç beklemeden fırçayla yaymak gerekiyor. Yayıldıktan sonra kısa sürede sabitleniyor ve toz-kremsi far arası bir hal alıyor. 


Biraz bekletip yaymaya çalışırsanız, yukarıdaki fotoğrafın alt kısmında göreceğiniz gibi asla homojen dağılmıyor. Bu yüzden elinizi çabuk tutmanızda yarar var. Çabuk olursanız homojen dağıtmada sorun yaşamıyorsunuz. Bazsız kalıcılığı pek başarılı değil, en azından benimki gibi yağlı göz kapaklarında... 3-4 saat sonra birikme yapıyor ve yavaş yavaş renk siliniyor. 

Altında baz olmadan uyguladığım bir makyajı aşağıda görebilirsiniz. Bu renkle birlikte yalnızca Flormar Smokey Eyes siyah göz kalemi ve Maybelline XXL Pro rimel kullandım. Kaş altını ve göz pınarını MAC Cream Color Base Pearl ile aydınlattım. Siyah, likit eyeliner ile de oldukça hoş bir sonuç vereceğini düşünüyorum. 


Bazla birlikte (MAC Paint Pot Painterly) renk verişi değişmiyor ama kalıcılığı epeyce artıyor. Yine 8-9 saatin sonunda göz kapağının üstünden hafifçe silinmiş oluyor; ama, daha uzun süre dayanıyor. Aşağıdaki fotoğraflarda da baz ile kullanımını görebilirsiniz. (Fotoğrafta Essence Gel Eeyliner Midnight in Paris kullanıldı.)

gün sonunda...

Bu likit farlar birbiriyle karıştırılabilir mi, örneğin iki likit farı göz kapağı ve gözün dış kısmına uygulayıp iki renkli ve gölgeli bir makyaj yapılabilir mi, emin değilim. Ama Pearl ile karıştırırken bir sorun yaşamadım, çabuk hareketlerle yapılabilir diye düşünüyorum. Yine de, renkler tenle temasla ve dağıtmayla farklı tonlar aldığından, tek bir farla iki boyutlu ve iki renkli makyaj yapmak mümkün olduğundan, ben tek başına kullanmayı tercih ediyorum. 

Lush Emotional Brilliance likit farları Lush mağazalarından ya da Lush web sayfasından 42,00 TL'ye satın alabilirsiniz. Ben en çok Sofistike rengini beğeniyorum, sizin favorileriniz var mı?

İçerik:
Rose Petal Infusion (Rosa damascena), Water (Aqua), Glycerine, Titanium Dioxide, Almond Oil (Prunus dulcis), Jojoba Oil (Simmondsia chinensis), Cupuacu Butter (Theobroma grandiflorum), Stearic Acid, Triethanolamine, Cetearyl Alcohol, CI77492, CI77499, CI77007, Methylparaben, Propylparaben







10 yorum

  1. bende geçen gün nişantaşı city avmdeki etkinlikteydim. sezgisel e ayıldım bayıldım mutlaka edineceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Evet Elif, sedefli farları özellikle çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. değişik bir renkmiş,güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  4. Renk değişik evet, gözde duruşunu sevdim ben. Teşekkürler Gonca'cım :)

    YanıtlaSil
  5. internet sitesinden bakıp alsam mı almasam mı diye düşündüğüm ürünlerinden biriydi likit farları,aklımda bir şeyler oluşmaya başladı sende görünce,güle güle kulan :)

    YanıtlaSil
  6. Yardımcı olabildiğime sevindim Gamze :)

    YanıtlaSil
  7. Farklı bir renkmiş, yapısı da aynı şekilde. Hızlı olmayı gerektirdiği için benim gibi miskinlere göre değil sanırsam :D
    Sende çok yakışmış bu arada <3 Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. Evet Miskin'cim, ilginç bir far -hem renk hem yapı olarak :) Haha, haklısın, hızlı olmak lazım! Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. bunu da denemişsin :D benim daha paketiyle duruyor vakit bulup deneyemedim ama o yeşilin böle güzel duracağını düşünmemiştim ki bende gri bakalım nasıl olacak

    YanıtlaSil
  10. Ben bir şey elime geçtiği gün denemezsem çatlarım, ölürüm Senem :)) Bu yeşil farı da özellikle denemek istedim; renk çok tuhaf gelmişti, yapıyı da merak ediyordum. Beklediğimden daha iyi çıktı :) Gün içinde topaklanma yapmasa süper olacak, ama kısmı sıkıntılı...

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.