Gratis İndiriminden Neler Alalım?


6 Mart 2013 Çarşamba

Aklımda böyle bir liste yapmak yoktu; ama tatlı izleyicilerimden biri rica edince, kırmak istemedim. Çok ürün sayacağım için bol görselli bir yazı olamayacak ne yazık ki, ama umarım topluca görmek işinize yarar :) Bir de, hemen hemen her ürüne kendi yazılarımdan link verdim, merak ettikleriniz olursa üzerlerine tıklayarak bakabilirsiniz...

The Balm

Gratis indirimi deyince akla gelen ilk marka The Balm... İşte benim The Balm seçimlerim:

4- F'rat Boy allık (Renk için BalmJovi palete bakın lütfen)
6- BalmGirls ruj (Mia Moore ve Mai Billsbepaid)
7- Plump Your Pucker Lipgloss (Pink My Lemonade)
8- Schwing eyeliner (bende yok, ama kullananlar çok memnun)
9- Yeni seri makyaj fırçaları (Blend a Hand, Powder to the People, Give Crease a Chance)

Favori the Balm ürünüm...

Maybelline

Bence fiyat uygunluğu ve performans açısından en başarılı drugstore markalarından biri Maybelline. Seçimlerim ise:

6- Rocket Volume Rimel (ayrıntılı yazısını henüz yazmadım; ama buradaki videoda kullanmıştım...)



L'Oreal

L'Oreal'in fiyatlarını kaliteesine göre oldukça pahalı bulsam da, indirim zamanı denemek için alınacak bir kaç ürünü mevcut bence...

2- Lumi Magique Fondöten (yeni çıktığı için indirimden yararlanılarak denenebilir...)
3- L'Oreal Superfine Liner (yine bende olmayan ama kullananların memnun olduğu bir ürün)


Essence

Aslında zaten uygun fiyatlı olan bu marka indirimde herşeyi alınası hale geliyor. Ben ise bunları seçtim:

2- (bulunabiliyorsa) Twilight Shimmer Powder
4- Ruj -All About Cupcake (testerını deneyip bayılmıştım; ama hiçbir Gratis'te bulamadım)
5- Gel Eyeliner (bana Merve'den hediye gelmişti, harika bir ürün. Şuradaki videoda var...)
6- Stay All Day 16 Hr Fondöten (yine bende olmayan ama kullanan arkadaşlarımın çok beğendiği bir ürün)


Flormar

Bu markadan Love Connection farlar denenebilir... normal satış fiyatları bence çok yüksek; ama indirimde ikili far için uygun olacağını düşünüyorum.

Cilt Bakımı/Vücut Ürünleri

Gratis'in getirdiği çok güzel cilt bakımı ve vücut ürünleri var. Fiyatları zaten çok yüksek değil, indirimde üçer beşer alınacak hale geliyor! 

2- Poşet yüz maskeleri (ben PureDerm Clean&Bright O2 Bubble Mask, Flower Power Eye Mask ve Snail Mask denedim ve hepsini çok sevdim!)
3- Body&Spa vucüt losyonları (henüz yazısını yazmadım ama nemlendirmesi ve kokusu muhteşem!!!)
4-John Freida saç ürünleri (özellikle Curl Reviver Mousse'u yedekleyerek almak istiyorum)
5- Down Under Natural's saç ürünleri (saç serumları ve Nude şampuan)
6- Giovanni saç ürünleri merak edenler için iyi bir fırsat olabilir)


Çok hızlıca aklıma gelenler bunlar... Hmm, Sally Hansen ojelerden edinmek için de indirim iyi bir fırsat olabilir.

Sizin listenizde neler var? Neler almayı düşünüyorsunuz ya da neler alınmasını önerirsiniz?







34 yorum

  1. Rimmel London stay matte pudra, Kate Moss 'un kırmızı ambalajlı rujlarından, bir tane rimel,L'oreal Lumi Fondöten gibi alabilirim tabii gidebilirsem.

    YanıtlaSil
  2. Hiç birşeye ihtiyacımız yok ama resmen ben de gidip bakacağım:) Maybelline jel eyeliner ve Sally Hansen ojeleri çok mantıklı:) bir de Watsons gerçeği var tabii ki onlarda yüzde elliye girerse Apocalips rujlar şahane! bir tane aldım ama diğerleri de alınası, şahane bir yazı olmuş hem görselleriyle hem linklerle:)

    YanıtlaSil
  3. Eğer olurda indirimde birşeyler yakalayabilirsem L'oreal'in caresse rujlarından almak istiyorum.
    Bi de watsons'tan rimmel'in şu yeni gloss şeklindeki rujundan alayım diyorum.
    Kozmetik diyetindeyim fazla bişey almak yok yassah :)

    YanıtlaSil
  4. İlk görseldeki çok cicii^^ Benim de alacağım bir şeyler var indirimden ama Kadınlar günü indirimi bugün başladı mı bir bilginiz var mı?
    Teşekkürler, sevgiler^.^

    YanıtlaSil
  5. Kesinleşti mi nasıl bir indirim olacağı?

    YanıtlaSil
  6. Başak'cım, Watson's neler yapacak bir fikrim yok; ama umarım gider ve bulursun hepsini :))

    Aysel'cim, aynen hiçbir şeye ihtiyacım yok; ama gerçekten Watson's da indirim yaparsa ben de yalnızca Apocalips ruj için diyetimi azıcık bozabilirim :)

    Melal'cim, evet Caresse rujlar da güzel, onları unutmuşum bak! Hadi bakalım, ben de diyetteyim, o yüzden wishlist değil, tavsiye listesi yazdım :P

    Nevrotik, Kadınlar Günü indirimi iki senedir Gratis'te, tam kadınlar gününde (8 Mart'ta) ve bütün ürünlerde %50 olacak şekilde yapılıyor. Ama bu sefer nasıl olacak, bilmiyorum. Cuma'dan nce tavsiye olsun istedim :)

    Francesca, hayır, daha kesin bir şey yok. Son iki seneden referansla bütün ürünlerde %50 bekliyorum, bakalım :)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. eğer bulursam ilk hedefim bourjois olacaktır bu sefer..

    YanıtlaSil
  8. Benim de hiç bir şeye ihtiyacım yok, bu indirimden daha çok annem faydalanacak gibi görünüyor :) Yazını okutucam ona. Ben belki Bee Beauty duş ürünlerinden stoklarım özellikle Cheesecake'linin bağımlısıyım <3

    YanıtlaSil
  9. Onur'cum, umarım annene yararım olur :))

    Ben de makyaj ürünü değil, saç ve vücut ürünü düşünüyorum. Bee Beauty duş jeli olur, John Freida köpüğüm bitti -indirime girerse kesin 2-3 tane alacağım :) Bir de acaba Giovanni şampuan mı alsam diyorum, bilemiyorum...

    YanıtlaSil
  10. Bende hot mama allik alacağım en basta baska seylerde eklenecek kesin 100 lük olup cikicam biliyorum dileğim ben isten çıkıp gidene kadar kalması :)

    YanıtlaSil
  11. Giovanni tea tree sampuanı ben çok beğendim BAşakçım aklında olsun bakarsın:) güzel öneriler...

    YanıtlaSil
  12. Ekin, sana en yakın Gratis Nata Vega'da di mi? Neyse ki yeri sapa olunca pek çabuk bitmiyor ürünler... bol şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 gündür erkek arkadaşımla pazarlık yapıyorum resmen cuma gunu iş çıkışıma gel beni nata vega ya uçur diye :) bi mani çıkmazsa ordayim rossmanna da ugruycam watsons çarşı icinde oldugundan indirimler geçerli olur mı bilmiyorum gerçi pek bi ürün olmuyor ellerinde oglen izin aksamda 365 watsons a mı kaçsam acep :) bakalim artık hangisi denk gelirse alacaklarımın cogu gratis den üzülerek de olsa pas geçicem watsons'u bu arada bugünden itibaren the body shop ürünlerinin tümünde 10 Mart'a kadar %20 indirim varmış mail geldi alacaklarınız varsa kaçırmamak lazım

      Sil
  13. Seregon, teşekkürler öneri için! Ama benim saçlarım yağlı değil, bilakis kuru. Tea Tree olur mu sence?

    YanıtlaSil
  14. makyajda doğal tonların dışına çıkmayan biri için the balm'dan sadece 1 tane palet alınacak olsa hangisini önerirsiniz acaba?

    YanıtlaSil
  15. Eyireltia, kesinlikle Nude'tude öneririm! Nefis bir palet!

    YanıtlaSil
  16. Ben bugun sordum gratis calisanina ve 7 martta indirime girecegini soyledi .. :)

    YanıtlaSil
  17. Aaaa, yarın yani!!! Bilgi için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. Cruelty free olan ürünler beni bekleyin :D
    Aaa yarın mı giriyormuş Gratis bak bunu duymam iyi oldu, ben yarın 7'dekine bi gideyim, cuma günü bakamayacağım diye üzülüyordum :D

    YanıtlaSil
  19. Jelibon öyle dedi j.d., ama bugün bizim arkadaş Forum Outlet'te çalışan bir tanıdığını aradı, o da indirim olacak ama bir hazırlık yok henüz demiş... yarın göreceğiz :)

    YanıtlaSil
  20. Selamlar gratise az önce uğradım indirim falan yok satış sorumluları yarın bile olup olmayacağı kesin değil , olursa da herşey %50 olacak diye birşey yok diyor geçen yıllarla aynı olmayabilirmiş haberiniz olsun fazla heyecanlanmayalım :(((

    YanıtlaSil
  21. Venomousvillians, teşekkürler bilgi için! Valla Gratis iki sene beklentiyi böyle yükselttikten sonra indirim yapmazsa çok tepki alır bence :D

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Aynen hepimizi çok üzer , ayrıca standlarda çok ürün eksik gratis bizim beklediğimiz yarınki indirime her anlamda hazır değil !! :P

    YanıtlaSil
  24. Benim gördüğüm indirim olduğu günler günde 1-2 parti ürün geliyor Gratis'e, ama bilemiyorum tabii bu seferki durumu...

    YanıtlaSil
  25. Maybeline Dream Satin serisini kaldirmis maalesef :( Artik gelmiyor dedi satis temsilcisi. Ben gecenlerde Max Factor 42 no. Pudrayi Gratis' te indirimde aldim.

    YanıtlaSil
  26. Aaa, ciddi misin Bahar? Çok tuhaf... bu markalar güzel olan ürünlerini niye satıştan kaldırıyorlar acaba?

    YanıtlaSil
  27. Ben dün sordum Kızılay meşrutiyet gratise onlarda olacak kendi ürünü the balm da kesin olur dediler hatta onlarda bu indirimi bekliyormuş %50 kesin olur dedi ama ürünlerin hiçbiri yok ellerinde kendileri bence stoklamis

    YanıtlaSil
  28. Umarım istediklerini bulursun Ekin'cim :) Çok teşekkürler bilgi için :))

    YanıtlaSil
  29. Çok faydalı bir yazı olmuş gerçekten.Hemmen notlarımı aldım. :)
    Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  30. Rica ederşm Tek Aşk A, gerçi yalnızca The Bal'da %50, Gratis'e özel ürünlerde de %40 indirim var. Diğer markalarda değişiyor; renkli kozmetikte ikinci ürün %50...

    YanıtlaSil
  31. şahaneee bir post olmuş yine yazan ellerinize gözlerinize emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  32. Selen'cim, çok teşekkürler canım!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.