Maybelline Jade XXL Pro Rimel -Intense Black


15 Mart 2013 Cuma

Maybelline'in ürünlerini genelde seviyorum. Bu çift taraflı rimelini de görmüş ve merak etmiştim. Yine Tuba'cım sağolsun, deneme fırsatım oldu!


İki aşamalı bu rimelin 1 numaralı tarafı kirpikleri uzatmak için beyaz renkli bir bazdan oluşuyor. 2 numaralı tarafı ise ekstra hacim ve simsiyah kirpikler yaratmayı vaadediyor. Her iki kısım da ince, sentetik kıllardan oluşmuş fırçalar barındırıyor.

1 Numaralı kısmı sürdüğünüzde kirpikleriniz beyaz beyaz oluyor ve boyunun uzadığını, hafifçe de kıvrıldığını fark ediyorsunuz. 


1 numaralı bazı sürdükten sonra 2 numaralı kısmı da kirpiklerinize bekletmeden uygularsanız gerçekten uzun, kıvrık kirpiklere sahip oluyorsunuz. Fakat hacim açısından aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Genelde 3 kat rimel uygulayacak kadar vaktim olmaz, 2 katta da beklenen hacmi verdiğini söyleyemem. Ama uzatmasına diyecek sözüm yok; gerçekten güzelce uzatıp kıvırıyor. 


Sürerken topaklanma yapmıyor ve gün içinde de dökülmüyor. Gün içinde dökülen rimelleri gerçekten sevmiyorum, bu yüzden dökülmemesi çok önemli benim için. Temizlenmesi de çok sıkıntılı değil. İki aşamalı bir rimel olduğu için, yine de çift fazlı bir göz makyajı temizleyicisi istiyor...

(Kaşlar için özür dilerim...)
İlk fotoğraf: Sol göz adım 1 baz, sağ göz rimel yok
İkinci fotoğraf: Sol göz adım 1+2, sağ göz rimel yok
Üçüncü fotoğraf: Her iki gözde de 2 kat rimel var


Uzun kirpikler istediğim zaman bu rimele elim gidiyor; ama iki aşamalı olması dolayısıyla çok acelem olduğu zamanlarda pek kullanamıyorum. Keşke bu uğraşa güzelce hacim de verseymiş kirpiklere. Denemek isterseniz onlarca Maybelline satış noktasından birinde bulabilirsiniz.

Güzel bir Cuma diliyorum!!!







4 yorum

  1. Bende kampanyayla almıştım bu rimeli. Ama hiç beğenmedim ne yazık ki:(( O kadar uğraşıp, hacimde alamayınca insan hüsrana uğruyor. Ayrıca o beyaz kısım benim gözlerimde hafif yanmada yaptı sanki...

    YanıtlaSil
  2. Bende alerji yapmadı, ama cidden o kadar aşamaya aldığım sonuç çok cazip değil... Keşke daha iyi bir formülü olsaymış...

    YanıtlaSil
  3. Alınan ürün iyi çıkmayınca çok üzülüyorum ben, bu yazılar bu açıdan çok faydalı oluyor. Bilgilendirme için eline sağlık Başak'ım..

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.