Kozmetik Dışı: Kedili Defter (İKİ Defter)


26 Mart 2013 Salı

Bundan bir ay önce Herşeyden Bir Tutam -Undenied'ın blogunda İKİ Defter'le birlikte düzenlenen çekilişi görünce defterlerin güzelliğine bayılıp hemen katılmıştım. Ve evet, tahmin ettiğiniz gibi, şanslılardan biri ben oldum! Defterimi seçtim ve hediyem az önce elime ulaştı!


Cep boy olarak geçen bu defter 10x15 cm boyutlarında ve 200 yaprak. El dikişli. Sayfaları çizgisiz ve kağıt kalitesi son derece güzel. Deseni ben seçmiştim, fakat İKİ'nin sayfasına göz atarsanız, seçerken ne kadar zorlanmış olabileceğimi tahmin edersiniz...

Şimdi tek sorunum şu: kullanmaya nasıl kıyacağım ben bu güzelliği? 


İKİ'nin (İstanbul Kağıt İşleri) paketleme konusundaki özeni de çok hoşuma gitti. Benim gibi kırtasiye delisi bir insana bu güzel hediyeyi ulaştırdıkları için İKİ'ye, ama en çok da çekilişi düzenleyen tatlı Undenied'a çok çok çok teşekkür ediyorum!!!

Hala tıklamadıysanız, sizleri de hemen İKİ Facebook'a alıyorum... Sevgiler :)







11 yorum

  1. Kedicikler çok güzell :)) Güzel günler de kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler canıım :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldııımmm ☺
    ben de ajanda/defter delisi olup kullanmaya kıyamayanlardanım ☺
    üzerinde çizgi roman deseni olan defterleri çok beğendim ☺

    YanıtlaSil
  4. Ben başlarken kıyamıyorum ama sonra çatır çatır kullanıyorum Gözde :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. çok şekerler ama dediğin gibi insan kullanmaya kıyamıyor. Nerdeyse boş defter koleksiyonu yapacak seviyeye geldim ben de:)

    YanıtlaSil
  6. defter çok güzelmiş,güle güle kullan canım:) benim deftere yazcak hiç bişiyim olmuyo yazanların da ne bulup yazdığını çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Beğenmene çok sevindim kuzum.
    Güle güle kullan.:)

    YanıtlaSil
  8. Ne Giysem, valla başta kıyamıyorum, sonra keyifle ne bulursam yazıyorum :))

    Gonca'cım, benim iki ayrı not defterim, işyeri için de ayrıca büyük defterim var. İki ayrı not defterimden biri yalnızca blog için. Blog planı, almak istediğim ürünler, çekilişler vs yazıyor. Diğer defterim kişisel, unutmamam gereken ne varsa yazıyorum. Başka türlü hayatımı sürdürmem mümkün değil. Yapacak işlerimin listesini tutuyorum en basitinden :) Not tutmaya başladığımdan beri bitirdiğim defterlerle ufak bir ev yapılabilir sanırım :))

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Undenied, beğenmez miyim!!! Bayıldııım!!!! Çok mutluyum çekilişini kazandığıma :))) Öperiiim :)

    YanıtlaSil
  10. Ya mükemmelmiş! Ben de kıyamazdım kullanmaya:)

    YanıtlaSil
  11. hihi, biz de hala bakışıyoruz Görkem :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.