Günün Makyajı: Su Yeşili...


16 Mart 2013 Cumartesi

Uzun zamandır makyaj yazısı yayınlayamıyorum. Nedeni, sabah evden çok daha erken çıkmam gerekiyor ve makyajımı da genelde ofiste tamamladığım için fotoğraf çekme şansım olmuyor. Yani, "Günün Makyajı"  dediğime bakmayın, asında geçen haftalardan birinde yaptığım bir makyaj bu...


Makyaj bazı olarak Bioderma Pore Refiner'i T Bölgeme sürdükten sonra Burberry Sheer Foundation Trench No. 6 ile NARS Copacabana'yı karıştırıp MAC 130 fırça ile tüm yüzüme uyguladım. Göz altlarımı Helena Rubenstein Magic Concealer'ın 02 Medium rengiyle kapattım. Yine tüm yüzüme The Balm Powder for People fırça ile MAC MSF Lighstcapade'i hafifçe geçtim. Yanaklarımı renklendirmek için MAC Tenderling allığı Real Techniques Blush Brush ile uyguladım. Aynı fırçaya MAC MSF Soft and Gentle'ı alıp elmacık kemiklerimin üzerinden geçtim. 

Ruj olarak The Balm Mai Billsbepaid üzerine Rimmel London Stay Glossy 120 Lipgloss'un 120 Non-Stop Glamour rengini sürdüm. 


Göz kapaklarımı MAC Paint Pot Painterly ile eşitledikten sonra Yves Rocher Couleurs Nature ikili far 22 Menthe et écorce paletinin mint/su yeşili olan açık rengini MAC 239 fırçamla crease bölgesi dahil göz kapağıma uyguladım. Inglot 7FS fırçaya koyu rengini (écorce) alarak gözün dış kısmına gölge yaptım. Kaş altımı ve göz pınarlarımı yine MAC 239 fırçamı kullanarak MAC Cream Color Base Pearl ile aydınlattım. Tüm renkleri Inglot 6SS fırça ile birbirine yedirdim. Sephora Flashy Liner Waterproof 14 Flashy Taupe rengi göz kalemini üst kirpik diplerime uyguladım. L'oreal Color Riche Le Khol 102 Pure Espresso kahverengi kalemi gözümün içine (waterline) geçtim. Alt kirpik diplerine yine MAC 239 fırça ile écorce rengi koyu fardan hafifçe uyguladım. Kirpiklerime 2 kat Maybelline Rocket Volume rimel geçtim.

Kaşlarımı MAC Spiked kaş kalemiyle doldurup Benefit Speed Brow kaş maskarasıyla sabitledim.

Yumuşak tonlardaki bu makyajı ben çok beğendim, umarım sizin de hoşunuza gitmiştir! 

İyi haftasonları...

NOT: Yves Rocher farların kalıcılığını geçen yaz ilk aldığımda çok beğeniyordum. Fakat iki seferdir bu makyajı yaptığımda 3-4 saat ancak dayanıyorlar... kullanım ömürleriyle mi ilgilidir, bilemedim; ama aklınızda bulunsun...







10 yorum

  1. ne kadar soft ne kadar yumuşak olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Senin kaşlar pek asi hiç yerlerinde durmuyolar:) Çok güzel olmuşsun maşallah :) Göleğin yakasına ayrıca bayıldım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Gözlerde kullandigin renkle rujun rengi birbirine cok cok uygun, kesinlikle harika bir makyaj olmus :-) ayrica bulizinin yakasini da cok begendim!
    Ellerine saglik, cok güzelsin :-)

    YanıtlaSil
  4. Gözler harika olmuş çok ama çok beğendimm ellerine sağlık ve gömleğinin yakası çok şıkk <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  5. Farların rengi ne güzelmiş ♥
    Tabi sana ne yapsan yakışıyor gibi bir durumda olduğu için belki sende güzel durmuştur:*

    YanıtlaSil
  6. Merve'cim, çok teşekkürler canım! Seviyorum böyle soft makyajları ben :) Muck!

    Begüm sorma :(( Ne yapsam olmuyor... çok teşekkür ederim :) Benden de sevgiler!

    Iheartsu, çok teşekkür ederim :) Güzel sözlerin beni çok mutlu etti! Gömleği ben de çok severek almıştım, daha güzelleri senin olsun! Sevgiler :)

    Kozmetik Aynası, çok teşekkürler canım :) Gömleği çok seviyorum ben de, daha güzelleri senin olsun :)

    Fatma'cım, bu ikili farı çok beğenerek almıştım ben de. Çok tatlısın bu arada, kızardım bak :)) Eminim sende de çok çok hoş durur bu renkler!!! Öperim :)

    Herkese kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. pek beğendim ama güzele herşey yakısır zaten :)
    bir de kıbrıs gezini okudum ama yorum yapamadım telefondan ne güzel bir değişiklik olmuş ben de gitmedim hiç merak ediyorum
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim Naz'cım :)

    Kıbrıs'ı tavsiye ederim; bir fırsatını bulduğunuzda değerlendirin, gezemememe rağmen kanım kaynadı benim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. canım cildin mukemmel aydınlık,canlı puruzsuz gorunuyor.Mac lightscapede i alsam mı diyordum ama bi suru aydınlatıcım var diye gerek gormuyordum velakin tum yuzunde muthiş gorunuyor! alasım geldi

    YanıtlaSil
  10. İnci'cim, teşekkürler canım! Gerçekten Lightscapade özel bir ürünmüş :) Fakat, bence Clarins gelene kadar bekle, bana sanki benzer bir etki yaratıyormuş gibi geldi ;)

    Muck!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.