MAC Cream Color Base -Pearl


1 Mart 2013 Cuma

Uzunca bir süre aydınlatıcıların varlığından bihaberken bu ürün grubunu keşfetmem ve makyaja yaptıkları katkıyı anlamamla birden vazgeçilmez makyaj malzemelerim arasına girdiler! Sıkıştırılmış toz formunda aydınlatıcılardan sonra likit ve krem formdaki ürünler de ilgimi çekmeye başladı. Likitlerde istediğim görünümü yakalayamadım; ama krem formdaki Cream Color Base serisi ile tam istediğim "mermer" efektini alabildim!


Cream Color Base de MAC'in çok amaçlı ürünlerinden. Gözde, dudakta, tende kullanılabiliyor. Oldukça yumuşak, sedefli krem ürünler. Pearl rengini ben aydınlatıcı olarak kullanmayı tercih ediyorum. Göz kapağının üstünde de kullanmayı denedim; ama fazlaca çizgilendi ve birikti. Elmacık kemikleri, göz pınarı, kaş altı ve diğer tüm aydınlatılması gereken yerlerdeki performansı ise başarılı!


Pearl rengi, gerçekten tam bir inci beyazı. Tene verdiği ışıltı ve efekt muhteşem. Krem aydınlatıcıların ciltle bütünleşmesi ve toz ürünlere göre daha boyutlu durmasını seviyorum. Toz ürünler daha pratik geliyor bana; ama özel bir sonuç istediğimde Pearl'ü tercih ediyorum.


Pearl'ü genelde parmaklarımla uyguluyorum; ama MAC 130 ile elmacık kemiklerine uyguladığımda da nefis bir sonuç alıyorum. Göz pınarlarına uygularken "pencil brush", kaş altına uygularken MAC 239 kullanıyorum. Göze uyguladığımda Inglot 6SS ile diğer farlara yediriyorum ve daha doğal, kendiliğinden aydınlık bir sonuca ulaşıyorum. 

MAC 130 ile elmacık kemiklerine

Pencil brush ve MAC 239 ile göz pınarı ve kaş altına
The Balm BalmJovi Palet Third Eye Blinded&Alice Copper
Sephora Flashy Liner -Black Purple
Essence Multi Action False Lash Effect rimel
HR Magic Concealer -02 Medium


Toz aydınlatıcılar soluk, likit aydınlatıcılar fazla ışıltılı geliyorsa size, kremlere bakmanızı öneririm. 

Güzel bir Cuma olsun!








22 yorum

  1. Çok güzelmiş. Tam da benim aradığım ürünmüş bu :) Sabah sabah aklımı çeldin yine Başak.

    YanıtlaSil
  2. Makyajlı Haller, ben bu hafta hiç iyi şeyler yapmadım sanırım :))

    YanıtlaSil
  3. krem aydınlatıcıyı ilk senin sayende duymuş oldum :) The Balm ı bitirmeyi başarırsam denemek için yazdım kenara :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. Verdiği görüntüye bayıldım ! Ben de aydınlatıcı olarak sadece balm mary lou var ama çok güzel duruyor, ben Mac den hala hiç kozmetik almadım ama bir gün alırsam vurgun olucak diye korkuyorum yavaş yavaş başlasam mı acaba :)

    YanıtlaSil
  5. Bir Kadın Neler Yapar, The Balm bitecek gibi bir ürün değil; ama eğer memnunsan bitmeden yenisine bakmaya da gerek yok tabii :) Ben Mary Lou'yu gündüz çok zor kullandığım için daha sade bir şeyler aramıştım, bununla karşılaşınca pek memnun oldum :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Makyajlı Haller :)) Neyse, 2 gün daha kaldı, sonra başka MAC görünmüyor :) Hmm, belki yazmadığım en eski Peaches allığım olabilir :)

    YanıtlaSil
  7. Güzellik Tutkusu, MAC'in çoğu ürünü gerçekten çok çok güzel; ama çok ciddiyim, fiyatları fazlasıyla abartılı. Sanırım bir tek Paint Pot Painterly ve Russian Red'e verdiğim paraya acımam; onun dışındakiler için gerçekten fazla fiyat biçiyorlar ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  8. cok severim bunu tozlara hic alisamadm zaten ama kremlerde de pearl tam bir inci isiltisi :)

    YanıtlaSil
  9. Naz, kesinlikle krem aydınlatıcılar hepsinden çok daha başarılı sonuç veriyor; ve gerçekten Pearl bambaşka bir renk :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de shell var uzun zamandır pearl de gözüm var. Ben likit aydınlatıcıları seviyorum ama kalıcı değiller çok, fondotene karıstırmak için kullanıyorum genelde. Peral un rengi bizim cilt tonumuza daha uygun gibi sanki. Krem ürünler de malesef çok kalıcı olmuyor benim öğrendiğim taktik ; krem aydınlatıcı uygulayıp sabitlemek için toz aydınlatıcı ile üstünden gecmek aynı fondoten+ sabitleyici pudra mantığıyla.
    Pearl ü bu ay alayım bari, shell bitmek üzere :)

    YanıtlaSil
  11. İnci, Shell de pek güzelmiş, yazın çok daha iyi durur Pearl'den :)

    Likitler kalıcı olmamakla birlikte fazla pırıl pırıl geliyor; gerçekten en iyisi onları fondötene karıştırmak :)

    Pearl'ün kalıcılığını sevdim ben, beni mesai saatlerinde idare etti doğrusu. Ama senin yöntem de iyiymiş, aklımda!!!

    Öptüm :)

    YanıtlaSil
  12. ışıltı sevmeme rağmen likitleri bende kullanamıyorum..ama toz aydınlatıcılara bayılıyorum..krem formdakileri denememiştim..ancak görüntüye bayıldım..must have listime girdi bile :)

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler Nilgün, aydınlatıcı sevenlerin must-have listesinde olmalı gerçekten :)

    YanıtlaSil
  14. ayyyyyy bayıldımmmmmm.. özellikle göz pınarındaki duruşunaaa aşık oldumm :) fiyatı nedir acaba. ona göre para biriktirmeye başlıcam şimdiden en kısa zamanda benm olucak bu bebek :)

    YanıtlaSil
  15. Jelibon, yine hediye olduğu için bilmiyorum; ama sanırım 60 TL civarı...

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. gözünde çok hoş durmuş beğendim ben bunu değerlendiricem teşekkğrler :)
    ojende gözümden kaçmadı çok hoş :)

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkürler UğurBöceğimMutfağı :) Ojemi ben de seviyoruuum :) Güzel bir ürün, denemeni öneririm :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  18. Basakcım bu ara hep highlighterlardan gidiyorsun:) Işıl ışıl gezersin canım artık:) Güle güle kullan. Opuldn

    YanıtlaSil
  19. Hepsi bir arada gelince öyle oldu Begüm'cüm :)) Hepsinin yeri ayrı kalbimde :D Öperim :)

    YanıtlaSil
  20. Sonuç gerçekten nefis! Çok yakıştırdım sana. Güle güle kullan Başakcım.

    YanıtlaSil
  21. Tannesi'ciğim, makyajı o kadar değiştiriyor ki anlatamam... Çok teşekkürler, öptüm!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.