L'Arc-en-ciel Bloglovin'de!


16 Mart 2013 Cumartesi

Merhaba,

Google 1 Temmuz'dan itibaren Google Reader'ı kapatıyor. Tüm blogları kolayca takip ettiğim bu platformun kapatılmasına ben de, pek çoğunuz gibi çok üzüldüm. Google o ne olduğu anlaşılamayan Google+'ın kullanımını teşvik etmek amacıyla bu platformu daha kullanıcı dostu yapsa, çok daha yararlı olacaktı herkese... neyse!

Ben de, aklın yolu birdir, deyip başka bir kullanıcı dostu platform olan BLOGLOVIN'de hesap açtım. 



Reader'dan blogları takip ediyorsanız, Bloglovin'e geçtikten sonra yapacağınız tek şey "Blogları Reader'dan içeri aktarmak". 

Eğer GFC ile takip ediyor idiyseniz, lütfen aşağıdaki linkten blogumu Bloglovin'de izlemey alın ki irtibatımızı kaybetmeyelim :)

L'ARC-EN-CIEL'i Bloglovin'den izlemek için lütfen aşağıdaki yazıya TIKLAYIN!

Sizi seviyorum, teşekkürler!!!








13 yorum

  1. hemen takibe aldım :) ben de beklerim http://www.bloglovin.com/en/blog/5157013

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Kontes :) Ben de hemen takibe alıyorum!

    Bu arada bir sorum var... Blogları Reader'dan aktardığımızda, aynı zamanda takip etmiş oluyor muyuz, olmuyor muyuz? Bilen var mı?

    YanıtlaSil
  3. hali hazırda izlediğin blogları aynen izlemeye devam ediyorsun, bu şekilde okudum / gözlemledim.
    yalnız bir ara çok yoğun yüklenme olduğundan 'bazı blogları kaybettiniz' uyarısı verdi sistem :/

    YanıtlaSil
  4. Evet Kontes, seni izlemek için linkine tıkladığımda zaten izliyor olduğumu gördüm (Reader'dan aktarmıştım bloglarımı). Bana da o uyarıyı verdi, ama sonra sorun düzelmiş, öyle yazdı...

    YanıtlaSil
  5. şimdi biz buraya üye olmazsak ayzılarımız izleyixcilerimiz blogumuz kapatılacakmı,peki buraya üye olduğumuzda blogumuzdaki tasarımlarımız izleyixcilerimiz yayınlarımız aynen kalıcakmı,hiçbirşey anlamadım bu durumdan :(

    YanıtlaSil
  6. uğurböceğimmutfağı, bu olayın blog yazılarıyla ya da tasarımıyla hiçbir ilgilisi yok. GFC ve Reader'ın izleyici sayısının görüntülenmesi ve blogların izlenmesiyle ilgisi var. Yani bloglara hiçbir şey olmayacak. Yalnızca eskiden pek çok kişi GFC'den sitelere katılıp Reader'dan okuyordu; şimdi farklı yollardan blogları izleyecekler. Bu yollardan biri de Bloglovin' :) Durum bu aslında...

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim canım az önce ğüye oldum,ve herkesi listemde gördüm hemen,mesela seninkine tıkladığımda folloving yazıyor ve zaten yan tarafta listemde görünüyorsun herkes öyle şuan listemde ben otomatik olarak herkesi zaten izliyormuyum yani,yoksa arkadaşlarımı tek tek tekrarmı izlemeye alacağım bunada bir açıklık getirsen :)

    YanıtlaSil
  8. son sorumda bloglovin gadgeti nasıl ekleyeceğim bloguma follow butondan seçenekleri görüyorum pembesi var mavisi vs. ama altındaki get this icona tıklayınca search yazan boş bir kutucuk çıkıyor :(

    YanıtlaSil
  9. Uğurböceğim, Yok, Reader'dan aktarınca herkesi tek tek eklemeye gerek kalmıyor :)

    Get This Icon kısmında ise belki yoğunluktan dolayı sıkıntı olmuş olabilir. Ben şimdi tıklayınca link çıktı. Belki de önce "Claim Your Blog" kısmında blog adresini girmen gerekiyordur, onu denedin mi?

    YanıtlaSil
  10. evet canım oraya linkimi yazdım,çıkan htmyi blogumuzda yayınlamamız gerekiyormuş onuda yaptım ama yayınladığım linke tıklanmıyor :(
    ben bloglovinde kendimi aratıyorum çıkmıyor :( bu durumda neyapabilirimki,tekraro html linkinede ulaşamıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Allah allah... bu şekilde olması lazım ama... ben yarın fırsat bulduğumda bir bakayım, olur mu?

    YanıtlaSil
  12. Bu bilgi cok iyi oldu Basakcim, reader benim icin önemliydi hemen aktardim blogvin'e tesekkurler :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.