NYC Turbo Dry Top Coat Oje Kurutucu Cila


30 Mart 2013 Cumartesi

NYC'nin bu oje kurutucusunu 1,5-2 ay kadar önce almıştım. Bir kaç defa da burada övgüyle bahsettim. Gerçekten de övgüyü hak eden bir ürün.


Bu şeffaf cilayı ojenizi sürdükten sonra biraz bekleyip ojenin üstüne sürüyorsunuz. 1-2 dakika içinde ojeyi tamamen kurutuyor. Verdiği harika parlaklık da cabası. Ojeyi kurutma hızı daha önce kullandığım Seche Vite Dry Fast Top Coat ile aynı. Verdiği parlaklık da. O ürüne göre tek eksisi, çizilmelere ve darbelere karşı dayanıklı olmaması.


Çok işe yaramayacağını düşünerek denemek için aldığım bu kurutucu cila beni performansıyla oldukça şaşırttı. Önerdiğim herkes de aynı biçimde memnun kaldı. Fiyatı 5 TL, oldukça da uygun. NYC ürünlerini Watsons'da bulabilirsiniz. Oje kurutucu cila arıyorsanız, kesinlikle öneririm!








6 yorum

  1. kesinlikle katılıyorum, şimdiye kadar kullandığım en iyi oje kurutucu...

    YanıtlaSil
  2. bende 4 tane stoklu var

    YanıtlaSil
  3. ilk watsons alışverişimde alıcağım ben bunu :))

    YanıtlaSil
  4. ben de şu an Sally Hansen kullanıyorum. ama fiyatı NYC'ye göre çok yüksek. NYC kesinlikle alınacak aha da not aldım:)

    YanıtlaSil
  5. O zaman diyebiliriz ki ; Seche Vite Dupe'u <3 :)

    YanıtlaSil
  6. @Şebnem'cim, senin aldığın base coat'u da aldım. Umarım iyi gelir tırnaklarıma :)

    @Bir makyaj blogu yazarı, harikasın :))

    @Merve'cim, sakın kaçırma :)

    @Yelda'cım, gerçekten Sally Hansen bitince aklında olsun :)

    @Nazlı'cım, kesinlikle öylee :)))

    Herkese sevgiler!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.