Swisco 7 Yönlü Törpü


13 Mart 2013 Çarşamba

Benim gibi evde manikür yapan ve dört yönlü törpüsü artık kullanılamaz hale gelmiş bir bakımsever için harika bir hediye geldi Tuba'cığımdan: Swisco 7 yönlü törpü.


Eskiden elimdeki törpü dört yönlüyken birden yapılacak yedi iş çıkınca önce biraz kafam karıştı; fakat yedi yönünü de üst üste sırayla kullanmak gerekmiyormuş. Ve neyse ki kutusuna hangi yönü ne amaçla kullanabileceğimizi de yazmışlar:


1- Coarse Grit/Çok pütürlü kısım: Tırnağı şekillendirmek için. Bu kısmı tırnaklarımın boyunu kısaltmak için kullanıyorum. Çok pütürlü yüzeyiyle işi çok çabuk ve çok düzgün başarıyor. 
2- Medium Grit/Az pütürlü kısım: Tırnağı son şeklini vermek için. Kırılmış ya da boyu kısaltılmış tırnaklarıma son şekillerini vermek için kullanıyorum.
3- Fine Grit/Pütürleri en ince kısım: Tırnak köşelerini şekillendirmek için. Törpüledikten sonra sivri sivri kalan tırnak köşelerini bu kısımla düzeltip yumuşatıyorum.
4- Nail Buffer/Tırnak Zımparası: Tırnak yüzeyindeki pütürleri gidermek için. Bu kısmı hem törpülediğim kısımlardaki hem de tırnağın üst yüzeyindeki pütürleri temizlemek için kullanıyorum. 


5- Smoothing Buffer/Düzgünleştirici Zımpara: Tırnak yüzeyini düzgünleştirmek için. Pütürleri giderilen tırnak yüzeyini düzlemek için kullanıyorum.
6- Fine Buffer/İnce Zımpara: Tırnak yüzeyini parlatmak için. Bu kısım tam olarak parlatmıyor; ama bir önceki işlemlerden kalan tozu ve son pütürleri temizliyor.
7- Polish Buffer/Parlatıcı Kısım: Tırnak yüzeyine ekstra parlaklık katmak için. Bu kısmı en son tırnak yüzeyini sanki cila sürülmüş gibi parlatmak için kullanıyorum. Gerçekten böyle bir etkisi var ve verdiği görünüme bayılıyorum!


Toplam yedi yüzey olunca sanki işlem de çok uzun sürüyormuş gibi gelebilir size; ama aldığınız sonuç harcadığınız zamana değiyor. Üstelik, tırnak yüzeyi düzgünleştirildiğinde, sürülen oje de çok daha düzgün ve güzel görünüyor.

Siz de benim gibi tırnaklarınıza özen göstermeyi seviyorsanız, Gratis'e bir gittiğinizde bu törpüye bakın, derim.







18 yorum

  1. sürekli kullandığım törpü bu benim.. çok işe yarıyor..

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok başarılıymış Audrey :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa güzelmiş bu.
    Gratise gittiğimde hemen alayım.
    :)

    YanıtlaSil
  4. LCN diye bir marka var bende de...Vanilya club kutusundan çıktı.Henüz paketini bile açmadım ama özendim şimdi. Gerçi bütün tırnaklarım ikiye ayrılıp kırıldı ama uzayınca hemen denerim :)))

    YanıtlaSil
  5. LCN pek havalı bir manikür markası Demet'cim, bence aç, bir dene :) Benim de tırnaklarım bir ara fena halde ikiye ayrılıyordu. Kalyon'un tırnak bakım cilası iyi geldi. Hala ayrıldığı oluyor; ama eskisine göre çok daha az... aklında olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Hımmm..bayılırım havalı ürünlere :)))Evde kalyon, rimmel ve senin gönderdiğin tırnak bakım cilaları var. Hiç işe yaramadı, o halde bile ikiye ayrılıyor. Başka bir sorun olmalı. Menekşe yağını duymuştum, o olmayınca limon yağı sürdüm.Sanki biraz iyi gibi.Belki de yeni bir şey keşfetmişimdir, ne dersin???

    YanıtlaSil
  7. Anladım Demet'cim, limon yağı iyi gelmiş olabilir. Normalde de limon için tırnak güçlendirir derler ya. Şimdi düşündüm de, benim tırnaklarımdaki durum Kalyon'dan değil de, Lemony Flutter'dan da olabilir...

    YanıtlaSil
  8. 2'si 3'ü birarada derken 7 işlevli ürünler çıkıyor ve benim sadeleşme hayalim, hayalden öteye gidemiyor..Almasam olmaz,denemem lazım yoksa meraktan ölücem..mahkeme kararıyla burcumu(ikizler) değiştirmeyi düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  9. Nilgün, çok hoşsun :))) Elinde törpü yoksa al; varsa -benimki gibi- ölmesini bekleyip al. Bu tür kağıt bazlı törpüler çok dayanmıyor zaten :)

    YanıtlaSil
  10. benimde şu ara güzel bir törpüye ihtiyacım vardı kesinlikle haftasonu alıyorum. Tek tek anlattığın içinde teşekkür ederim canımm : )

    YanıtlaSil
  11. Rica ederim Senem'cim; bu kadar çok taraf olunca kafası karışıyor insanın, ne işe yaradığını yazarsam daha anaşılır olur diye düşündüm :) Şimdiden güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  12. bende bu törpüyü severek kullanmıştım. Tırnakları daha sağlıklı gösteriyor. Bakımını da sağlıyor. Ben de yeni bir blog açtım ve bloğuma destek vereceğinizi umuyorum. tazeseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Ben de Gratis indiriminden almıştım bunu ama izlediğim bi videoda hepsini üstüste kullanmışlardı, yanlış anladım ben heralde diye çevirmeye uğraşırken yazını gördüm, çok yararlı oldu, teşekkürlerr :))

    YanıtlaSil
  14. Ben de almıştım aynısı parlatma olayına bayılıyorum ama tırnaklarım ufak olduğu için törpülerken zorlanıyorum ben çok büyük geliyor. e o kadar işlevli bırak da büyük olsun diceksiniz ama naaapayım :D Klasik törpülere devam :)

    YanıtlaSil
  15. Taze Şeyler, kesinlikle katılıyorum yorumuna :) Bloga en kısa zamanda bakacağım :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  16. Rica ederim Elif Nur, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  17. Bahar, bu törpülerin daha ufak boyları da var aslında :) Klasik tarzda kullanacaksan da, kağıtları öneririm :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.