China Glaze 3-D Eye Candy Koleksiyonu: Lorelei's Tiara


30 Mart 2013 Cumartesi

Bugün oje günü olsun!!!

Bu muhteşem ojeyi çok sevgili Miskin Kek'in blog çekilişinden kazandım. Zaten bu ara neyi gerçekten çok istersem hop diye elimde buluyorum (tahtaya vurdum, dilimi ısırdım). Daha önce Holiday Koleksiyonundan aldığım Twinkle Lights'ı da çok sevmiştim; ama Lorelei's Tiara bambaşkaymış!  


Lorelei's Tiara, mikro simli gümüş bir baz üstüne açık ve koyu mavi, ışığa göre ton değiştiren, sekizgen minik pullar içeriyor. Denediğim pek çok simli ojeye göre tek katta tüm tırnağı kaplayabiliyor. İki katta tam şişedeki gibi görünüyor. İlk başta ellerde çok iddialı gibi duruyor; ama gri üstü denim mavi tarzıyla ben işe giderken bile rahatça kullandım -fakat ellerime bakmaktan o gün iş yapamamış olabilirim!! Pırıltısı ve duruşu tek kelimeyle müthiş!


Ojenin fırçası standart fırçalardan ve bence rahat uygulama imkanı veriyor. Kuruma hızı oldukça yüksek. Fakat yapısından dolayı tırnakta pütürlü duruyor, üstüne top coat geçmek şart. Fakat bendeki NYC Turbo Dry Top Coat pütürleri hafifletmekle birlikte, tamamen gidermedi. Dayanaklılığı çok yüksek değil, ikinci gün tırnaktan hafifçe soyulduğunu gözlemledim. Çıkarmak için tek yol folyo yöntemi... ben artık alıştım, seri biçimde bu yöntemi uygulayabiliyorum. Tırnakları kazımaya çalışmaktan daha pratik geliyor :)


China Glaze ojeleri Tanaçan Kozmetik'in online satış sitesinden satın alabilirsiniz. 3-D Eye Candy Koleksiyonundan Lorelei's Tiara 18 TL. Yaz için muhteşem bir koleksiyon olduğunu düşünüyorum, aklınızda bulunsun! Sevgili Mismiskin'e de bu güzel şans için çok çok çok teşekkür ediyorum!!!


Güzel bir cumartesi olsun!!!







18 yorum

  1. çok güzel bir oje dupeları var mı

    YanıtlaSil
  2. Bu ojeye diyebileceğim tek bir şey var ha-ri-ka hahaha ^^

    YanıtlaSil
  3. Ayy ne kadar güzelmiş o öyleee :)
    Yaza müthiş yakışır bence.

    YanıtlaSil
  4. benim de çok severek kullandığım bir oje..güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Rengi ne kadar güzelmiş canım, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel görünüyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. @Bir makyaj blogu yazarı işte, dupe sayılabilecek bir oje bilmiyorum bunun için... ama sanki Golden Rose'da bulunabilir?

    @Onur'cum, bence de, diskoo diskooo :)

    @Fatma'cım evet yaa, öldüm bittim kendisine!

    @Tek Aşk A*, kesinlikle tam bir yaz ojesi!!!

    @Nigün'cüm, hep beraber güle güle kullanalım :)

    @Yelda'cım çok teşekkürler :)

    @Gamze'cim, teşekkür ederiiim :)

    Herkese sevgiler!

    YanıtlaSil
  8. Çok yakışmış, sendeki duruşu şahane olmuşşş! Beğenmene çoook sevindim, güzel günlerde kullan :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Mismiskin'cim, beğenmek ne kelime, bayıldım!!! Folyoyla çıkarmama rağmen neredeyse iki günde bir sürüyorum :)) Çok çok teşekkürler yeniden, ne iyi etmişsin de yapmışsın o çekilişi :)) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  10. Süper süper süpeer! :) Gümüş renkli bir oje ancak bu kadar güzel durabilir ;) Çok yakışıyor sana <3

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel duruyor. Dupe u olsa keşke. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. Bence de süper Ayşegül'cüm, ve bence sende de harika duruyor :) Öptüm!

    YanıtlaSil
  13. Turbo-beauty lover, belki yaparlar dupe'unu da :) Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  14. Sana cok yakısıyor, kendimde sevemedim ısıl ısıl :)

    YanıtlaSil
  15. Çok alışık değilsen simlere, tuhaf gelmiş olabilr Di'cim :) Ama ben herkeste çok şeker duracağını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  16. çok güzel bir renkmiş,bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Happywishtree :) ben de bayiliyorum :)

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.