Wet'n Wild Far Paleti: 738 Comfort Zone


29 Mart 2013 Cuma

Wet'n Wild ne yazık ki ülkemizde satılmayan drugstore markalarından. Ve bu 8'li far paletleri pek çok blogger tarafından çok övülüyor. Benim bu palete takılıp kalmamın temel nedeni ise her duochrome fara olduğu gibi MAC Club'a duyduğum hayranlıktı. Zira, bu palette MAC Club'ın "dupe"u vardı! Yalnızca MAC Club'ın mı? Hayır... Öncelikle, Amerika'dan yanında bu siparişimi de getiren Reyhan'cığıma kocaman teşekkürlerimi sunuyorum!


MAC Club'ın "dupe"unu araştırırken rastladığım bu paletin hem incecik tasarımı hem de içindeki tüm renkler çok hoşuma gitti. Her bir farın üstünde gözün hangi bölgesine sürülmesi gerektiğinin yazılması gibi detaylar benim bir ürüne sempati duymama yetiyor zaten. Wet'n Wild Comfort Zone paletinde açıktan koyuya giden dörder fardan oluşan iki sütun far ve çift taraflı bir aplikatör bulunuyor. 


Farları tozutmuyor ve sol üst sütundaki inci rengi far dışında hepsi oldukça pigmentli ve yumuşacık. Renk verişlerine ve yumuşaklıklarına bayıldım! İnci rengi farın yapısı sertçe ama rengini aydınlatmaya yetecek kadar veriyor. Farların bir kısmı sedefli, bir kısmı ışıltılı yapıda. Mat yapıda olan far bulunmuyor palette. 

Farların hepsinin yoğunluüu bir kaç kat uygulamayla arttırılabiliyor ve hepsi kolayca dağıtılıp birbirine kolayca yedirilebiliyor.

Ben hep bazla far kullanırım. Bu farları da MAC Paint Pot Painterly ile kullandım. Bütün gün, en ufak bir birikme, uçma yapmadan gözümde durdu yaptığım her kombinasyon. Paint Pot ile bile durmayan farlarım olduğundan, bu sonuç beni etkiledi açıkçası. 

Sol sütundaki farlar, baz uygulanmadan

Sol sütundaki farlardan en açık olup üstünde "Browbone" yazan sedefli bir inci beyazı, sıcak bir açık bej tonu. Inglot P395'e benzettim bu rengi, ama ondan daha sert yapıda. Bu farı MAC Ricepaper ile kıyaslıyorlar. Ben bu farı kaş altını ve göz pınarını aydınlatmak için kullanıyorum. Gerçekten verdiği aydınlık harika duruyor gözde.


Sol sütun, "Eyelid" pembeye çalan, somon/bakır tonlu sedefli bir şampanya rengi. Bu farı da MAC Jest ile kıyaslıyorlar. Bu farı göz kapağıma, oynar bölgeye kadar olan kısma uyguluyorum. Gerçekten çok yumuşak bir hava katıyor bakışlara.


Sol sütun, "Crease" sedefli, sütlü bir kahverengi. Tene uygulandığında dore/bakıra çalan çok tatlı, sıcacık bir renk. Bu rengi de MAC Soba ile kıyaslıyorlar. Yine üstünde yazdığı gibi, gözün dışına gölge yapma amaçlı olarak ve crease'e (oynar bölgeye) uyguluyorum.


Sol sütun, "Definer" içinde ışıltıları olan bir acı kahve. Bu farı MAC Smut ile kıyaslıyorlar. Hafifçe fırçaya alınıp crease'e (oynar bölgeye) uygulanabileceği gibi, kirpik dibine eyeliner fırçası ile de uygulanabilen bir far. Ben eyeliner gibi uygulayacaksam, fırçayı hafifçe ıslatıyorum. Bu şekilde bütün gün kirpik dibinde sabit kalıyor ve daha rahat bir hat çekilebiliyor. 


-------------------------------------

Sağ sütundaki farlar, baz uygulanmadan


Sağ sütuna geçtiğimizde, benim far paletlerimde bulunmayan renklerle karşılaşıyoruz. "Browbone" bende aynısından 100 tane olsa, 101.sini almaktan çekinmeyeceğim açık taupe rengi, kirli gri, sedefli bir far. Bu farı Urban Decay Ruthless ile kıyaslıyorlar. Kaş altı ve göz pınarı aydınlatmasında kullandığım gibi, göz kapağına tek renk olarak bir eyeliner ile de kullanıyorum. Her iki kullanımını da çok seviyorum! Paletteki favori farlarımdan biri bu!


Sağ sütun, "Eyelid" sedefli, ama içinde ancak göze uygulandığında fark edilen mikro ışıltıları olan açık fıstık yeşili bir far. MAC Juxt ile kıyaslıyorlar. Bu farı da, diğer farlarla birlikte kullanabildiğim gibi, tek başına göz kapağında da gayet rahat kullanabiliyorum. Rengini çok güzel veriyor ve bence tam baharlık/yazlık bir far! 


Sağ sütun, "Crease" dore ışıltıları olan koyu zeytin yeşili-kahve arası güzel bir ton. Bu farı Milani Melange ile kıyaslıyorlar. Vurgulu göz makyajı istediğimde yukarıdaki açık yeşile gölge olarak bu rengi kullanıyorum. Aynı zamanda gözün altına da bu fardan incecik geçiyorum. Gerçekten çok belirgin ve vurgulu bir makyaj ortaya çıkıyor. 


Ve bu paletin assolisti, sağ sütun "Definer" mavi-yeşil yansımaları olan bakır/mürdüm tonlu sedefli duochrome bir far. MAC Club'ın dupe'ue diye bahsedilen, gerçekten özel bir renk! Bu sütundaki farlarla özdeşleştiremedim ben açıkçası, ne zaman kullansam göz kapağına uyguluyorum ve siyah jel eyeliner ve bol rimelle göz makyajımı tamamlıyorum. Göz kapağında da aynen swatchlandığı rengi veriyor ve bu far da saatlerce yerinden kıpırdamıyor! 


Paletin içinden çıkan aplikatöre bakarsak, bir ucu sünger, diğer ucu kesik uçlu fırça. Ben sünger aplikatörlerle far sürmeyi sevmiyorum; ama göz altına farı ince bir hat halinde geçmek için bu tarafı kullandım, sonuç fena değil. Kesik uçlu fırça kısmı ise tek renk farı göz kapağına sürmekte kullanılabilir. Biraz uğraşılırsa, gölgelendirme de yapılabilir. Yani aplikatörü harika olmasa da, iş görür diye nitelendirilebilir. 


Bu palet iki haftadır benimle ve pek çok kez kullandım. Hoşuma giden bir kaç makyaj uygulamasını aşağıda görebilirsiniz.

Sağ sütun, "Definer ve Essence Gel Eyeliner Midnight in Paris

Sol sütun, "Browbone" kaş altına ve göz pınarına, "Eyelid" göz kapağına, 
"Crease" gölge için oynar bölgeye, "Definer" ıslak olarak kirpik dibine

Sol sütun, "Browbone" kaş altına ve göz pınarına, "Eyelid" göz kapağına, 
"Crease" gölge için oynar bölgeye, kalem Sephora Flashy Liner Waterproof Flashy Black

Wet'n Wild farlar Türkiye'de bulunmuyor; Amerika'da 7-8 USD'ye satılıyor. Fiyat-performans açısından tek kelimeyle mükemmel diyebileceğim bir palet. Ulaşma imkanınız olursa, gözünüz kapalı sipariş edebilirsiniz. Umarım yakın bir gelecekte Wet'n Wild markasını Türkiye'de raflarda görebiliriz!









31 yorum

  1. Wooww wooww wooowww !!
    Renkler tam benlik ya inanılmaz güzeller. Bayılıyorum bu tonlara hepsine bayıldım <3
    Güle güle kullan canım (:

    YanıtlaSil
  2. Ben de bayıldım renklere Nazlı'cım, fiyatına göre de inanılmaz bir palet... keşke Türkye'de olsa, Gratis, Watson's sesimizi duysa :))

    Teşekkürler canım, öpüyorum!

    YanıtlaSil
  3. bu fiyata harika bir paletmiş güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Audrey, kesinlikle :))

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. palet ve renkler süper,yazı hepsinden süper ellerine emeğine sağlık Başak'ım..

    YanıtlaSil
  6. Seni çok meraklandırdım akşam ama hayal kırıklığına uğratmamışımdır umarım Gocna'cım :))))

    YanıtlaSil
  7. renklerin hepsi çok güzel ama eyelid gerçekten tam baharlık.Onu daha bir çok sevdim!! Keşke ülkemizde olsada rahatça alabilsek:) Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. Pekbilmiş, evet, her iki sütundaki eyelid renkleri çook soft, çook baharlık :)

    Teşekkürler, sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. swatchlar çok iyi, tebrikler Başak :)
    Karla Sugar'dan aşağı kalır yanı yok kesinlikle.
    Mayıs aynında kızkardeşim USA yolcusu ve ben de çok beğeniyorum bu farları ama makyajla ilişkimde bir devrim yapmış olup, az-öz minvalinde devam edeceğimden sanırım naked paletten yana kullanacağım şansımı...

    YanıtlaSil
  10. Uuu, Makyajlı Anne, Karla Sugar falan duyunca bir mest oldum, estafurullah diyesim geldi hatta, çok teşekkür ederim :)

    Evet, makyajında başlattığın sadeleşme devrimini fark ettim :) Hayırlısı olsun :) Ben renk seviyorum, ona karar verdim. Ya da, benim de bu aşamadan geçmem gerekiyordur önce, bilemiyorum :) Şimdiden güle güle kullan paletini, sevgiler! Başak :)

    YanıtlaSil
  11. wt n wild paletlerinin hastasıyım ya keşke Türkiye'de de olsa :)

    YanıtlaSil
  12. Aynen Seher'cim, Gratis duymaz mı sesimizi mesela? :))

    YanıtlaSil
  13. Sonunda paletine kovuşmana çok sevindim :) Renkler cidden harika, sana da çok yakışmış, yaptığın makyajlar çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler Sombrenix :)) Eveet, kavuştum sonunda :)

    YanıtlaSil
  15. merak ettiğim bir paletti. Yabancı vloglar da görmüştüm. Ayrıntılı yazman çok hoş olmuş. Renkler de herkesin kullanabileceği türden :)
    İnşallah girişimci bir işletmeci bu markayı ülkemize getirir ;)
    Makyajlar da her zamanki gibi harika ;)

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkürler Gonca :) Evet, umarım girişimci firmalardan biri uygun fiyat politikasına sadık kalarak getirir bu markayı :)

    YanıtlaSil
  17. Renklere bayıldım canım:) Down Under Natural's lansmanında da MAC Club'ın dupe'unu sürmüştün ve ben bayılmıştım di mi? Bu palete ulaşamam en iyisi MAC'i alayım:) öpüyorumm canım akşama görüşürüz:*

    YanıtlaSil
  18. Evet Yelda'cım, lansmanda sürdüğüm far oydu :)) Ya da dayanabilirsen Mayıs sonunu bekle ;)

    YanıtlaSil
  19. Basakcim hep yazicam firsatim olmadi, ama kesfettigimden beri takip ediyorum siteni:) supersin! Cok ayrintili ve guzel bilgiler veriyosun, ozellikle detaylar harika...:) opuyorum kocaman!
    Derin'in annesi Ozge:))

    YanıtlaSil
  20. Renkler çok güzelmiş Başak.Ben ilk dört rengi çok beğendim. Bahar geldi ya pastel renkler içimi açıyor:) iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  21. Özge'cim çok teşekkür ederim güzel sözlerine!! Derin'i öp benim için, sevgiler :))

    Seregon'cum, evet, bahar gelince insanın eli koyu renklere gitmiyor değil mi?

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  22. Tekrar söylüyorum, far sana çok yakışıyor hele de sedefli olanlar. Ben o kadar çok kullanamıyorum artık, çünkü göz kapaklarımın üstü iyice düştü ve baz bile kullansam kalem, far birbirine bulaşıyor.(Malum yaşlılık sanırım)..Böyle imrenerek bakıyorum :))

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkür ederim Demet'cim :) Ama senin de o geçen günkü makyajın çok hoştu! Her yaşın güzelliği ayrı; sen de kendi yaşının güzelliğini gayet iyi taşıyorsun!

    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  24. Bu paletten kısa bir süre önce ABD'den gelen anneme getirtmiştim ben de. Hatta ben de blog'uma yazacaktım, hatta resimlerii falan da çektim. Ama sen benden önce davranmışsın. Palet hakkındaki yorumlarına aynen katılıyorum. Dolayısıyla bana fazla söze hacet kalmamış. :)

    YanıtlaSil
  25. Başak, güle güle kullan. Wet'n Wild merak ettiğim markalardan biri. Senin yazını okuduktan sonra keşke bizde de satılsa dedim bir kere daha.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  26. ufffff yaaaa süpper bir far ve süpper olmuşsun. yeşili çok yakıştırıyorum sana. yeşili pek kullanamıyorum sana sende süper duruyor. bu farlar gelsin ülkemize yaaa

    YanıtlaSil
  27. Hayeda, ikimiz de güle güle kullanalım :) Ben senin de yorumunu okumayı çok isterim! Blogun epey yeni sanırım, GFC ya da Bloglovin ile kaydolmayı denedim ama ikon bulamadım. Yazıyı yazdığın zaman buraya link verir misin? Bir de, bir Bloglovin butonu eklersen seni daha kolay izleyebiliriz :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  28. Handan'cım, evet yaa... keşke!

    YanıtlaSil
  29. Makyajlı Kareler, çoook teşekkür ederim :) Yeşili bu sene sevmeye başladım :) Evet, baskı yapalım drugstorelara, getirsinler :)

    YanıtlaSil
  30. Merhaba,

    Evet blog'um yeni sayılır. Aslında istediğim kadar sık yazamıyorum; az ve öz oluyor.

    Bloglovin'e yeni üye oldum, seni ordan da takibe aldım. Blog'umun adresi: http://mymakeupadventures.blogspot.com/

    Hala Wet&Wild paletimin olduğu alışverişimi yazamadım. Bir sonraki post'uma inşallah. Ama bir önceki sefer ABD'den getirttiğim bazı başka ürünlerin yazısını yazdım az önce. Umarım ilgini çeker.

    Sevgiler.

    Eda

    YanıtlaSil
  31. Eda Merhaba, izlemeye aldım bloglovin'den de :) Hemen okumaya başlıyorum yazını, çok teşekkürler, sevgiler!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.