Max Factor Kohl Pencil/Göz Kalemi -020 Black


9 Mart 2013 Cumartesi

Max Factor'ın güzel göz kalemi sevgili Şebnem'in doğumgünüm için gönderdiği kutudan çıktı. Siyah göz kalemlerini çok seviyorum ve hepsini denemekten çok keyif alıyorum.


Max Factor Kohl Pencil'in bendeki rengi 020 Black. Sürümü yumuşak, ama yağ gibi akan bir kalem değil. Aşağıdaki fotoğrafta tek kat geçilmiş rengini görüyorsunuz. Sert siyahlardan hoşlanmayanlar için rengi çok uygun. Yapısı nedeniyle dağıtmaya ve dumanlı göz makyajı yapmaya da uygun bir kalem. 


Kalıcılık olarak performansı çok çok iyi değil; ama benim gözlerim bir tuhaf sanırım. Pek az kalem sabit duruyor gözümde. Üstünden hafifçe transparan pudra geçince sorun çözülüyor. Göz üstünde ya da içinde herhangi bir alerjik reaksiyonu neden olmadı, ki bu kısmı daha önemli benim için. 


Sevgili Şebnem'e çok teşekkür ediyorum bu güzel hediyesi için...

İyi hafta sonları!!!

NOT: Bir-iki saat içinde "Şubat Ayı Favorileri" burada olacak, tekrar uğramayı unutmayın :)








8 yorum

  1. Günaydın canım,bunun yazısını bende yazmiştm p.tesi icin,aynı fikirdeyiz :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Gonca'cım!!!

    Aaa, ne güzel! Pazartesi okuru yazını. İyi haftasonları diliyorum, Başak :)

    YanıtlaSil
  3. gunaydin cok erkencisin cnm :)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın :) 9'dan sonra uyuyamamak gibi kötü bir huyum var :)

    YanıtlaSil
  5. kutulardan birinde bunun testerı gelmişti.Başta bende senin gibi düşünüyordum, ancak birkaç kullanımdan sonra daha çok beğenmeye başladım.Dumanlı makyajlarda elim hep buna gidiyor.bende kalıcılığı oldukça iyi ama gözkapaklarım kurudur, genelde akma olmaz zaten.

    YanıtlaSil
  6. Nilgün günaydın :) Dumanlı makyaj için kesinlikle çok uygun! Fakat benim göz kapaklarımda çok durmuyor :) Dediğim gibi, bende zaten çok az kalem sabit duruyor! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. canım güle güle kullan, güzel gözlerine çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim Şebnem'cim :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.