Alverde Camouflage Kapatıcı -002 Beige


4 Mart 2013 Pazartesi

Alverde Almanya'da DM Marketlerde satılan, doğal ya da organik içeriklere sahip başarılı bir kozmetik markası. Sevgili Şebnem kendisine alırken bana da bu güzel markanın göz altı kapatıcısını almış.


Minik, yuvarlak kutuda gelen bu kapatıcı kremsi yapıda. Ama, diğer krem kapatıcılar gibi göz altına sürüldüğünde pudralaşmıyor. Daha çok Skin Food kapatıcımın verdiği etkiye benzer nemli ve aydınlık bir görünüm bırakıyor. Yani, kuru göz altları için çok çok uygun bir ürün.


Yalnız, bu kremsi yapısıyla tek başına kullanırsam, rimelin ya da göz kaleminin bulaştığını fark ettim. Bir de bu şekilde gün içinde göz altından uçmaya çok meyilli. Bu yüzden, üstünden çok hafif transparan pudra geçiyorum. Böylece hem kalıcılığını arttırıyorum hem de rimelin/göz kaleminin bulaşmasını engelliyorum. 


En sevdiğim yanı, göz altlarını kurutmadığı için çizgilere de dolmaması. Diğer renklerini bilmiyorum haliyle, ama 002 Beige rengi benim ten rengim ve göz altlarım için çok uygunmuş. Bu güzel seçiminden dolayı sevgili Şebnem'e çok çok teşekkür ediyorum!

İlk fotoğrafta transparan pudra yok, ikinci fotoğrafta var...


Herkese iyi haftalar!!!







15 yorum

  1. Makyaj yine enfes! <3
    İlk fırsatta alıciiiim bundan:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Nazlı'cım, Sable&Naked lunch ile makyaj hep iyi görünüyor :)

    Evet, senin Almanya'ya erişimin var, bence de bir dene. Fiyatı çok uygun diye biliyorum :) Öperim!

    YanıtlaSil
  3. Gözleriniz de güzel durmu ben sevdim doğrusu:))

    Takipleşmek ümidiyle bende beklerim:))

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Şebnem! Siten çok keyifli görünüyor, izlemedeyim! Başak :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Mamontenka'cım :) Çok sevdim ben bunu, keşke DM de Türkiye'ye gelse :))

    YanıtlaSil
  6. CAnım bu rossmanlarda satılıyordu sanırım. yolum düşerse bakayım stanta iyice mıncıklayayım:))

    YanıtlaSil
  7. Rossmannlar'da satılan Alterra :) Farklı marka; ama Alterra'nın da içerikleri temiz :)

    YanıtlaSil
  8. öyleydi dimi ben karıştırdım :)))

    YanıtlaSil
  9. Ben de karıştırıyorum zaten :)))

    YanıtlaSil
  10. Keşke türkiyede de böyle güzel ürünler satılsa bol çesit olsa :( Güle güle kullan başak :)

    Blogumda çekiliş başlattım katılmak isteyenleri beklerim.

    YanıtlaSil
  11. Bir Kadın Neler Yapar, evet, TR'de daha çok ürün görsek keşke... özellikle böyle kaliteli ve uygun fiyatlıları!

    Çekilişin hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten başarılı bir kapatıcı Başakcım... Bir ara top 10 kapatıcı listesi gelse mesela senden... ne güzel olur değil mi :))))

    YanıtlaSil
  13. Makyaj malzemelerimin envanterini çıkaracağım, pek yakında... ama sana top 10 listemi yapayım hemen:

    1- Helena Rubenstein Magic Concealer
    2- Alverde Camouflage
    3- Skin Food Salmon Dark Circle
    4- Bobbi Brown Creamy Concealer Kit
    5- Maybelline Dream LumiTouch
    (yaz için) 6- Garnier Roll-on Kapatıcı
    (yaz için) 7- Maybelline Affinitone

    :)

    Öperim kuzum!

    YanıtlaSil
  14. ikimizin de ten rengi aynı olduğu için bu rengin sana uyacagını dusunmustum, gule gule kullan canım..

    YanıtlaSil
  15. Tam uydu hem de Şebnem'cim :) Çook teşekkürler :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.