Olay Essentials Active Hydrating Jel Krem -Karma ve Yağlı Ciltler için Yüz Nemlendiricisi


17 Mart 2013 Pazar

Olay'in bu kremini yüzüm için "gerçekten nem verecek" bir nemlendirici arayışındayken Makyajlı Anne'nin önerisiyle aldım. Her ne kadar kendisi "Lotion" olanını bana önermişse de, içeriği daha sade diye, alırken jel krem versiyonunu tercih ettim. 1,5 aydır kullandığım bu nemlendiriciyle ilgili yorumlarımı sizinle paylaşabileceğimi düşünüyorum artık...


Olay'in şeffaf jel kıvamındaki bu kremi karma ve yağlı ciltler için tasarlanmış bir ürün. Tamamen renksiz, parfümsüz ve yağsız bir formülü var ve Provitamin B5 ile birlikte bir silikon türevi olan Dimethicone içeriyor. Yalnız, baştan söyleyeyim, bu silikon türevi listenin başında yer almasına rağmen benim cildimde olumsuz bir etki yaratmadı, gözeneklerimi tıkamadı. 


Gerçekten de ambalajında vaadettiği gibi cilde anında nüfuz ediyor, çok çabuk emiliyor. Benim en sevdiğim yanı, sürer sürmez tam da istediğim gibi serinletici bir etki yaratması. Üstelik, daha önce denediğim jel kremler gibi cildimi bir anda kurutmuyor. Çabuk emilip yağsız bir his bırakıyor; ama cilt yumuşak kalıyor. 


Havanın çok ayaz olmadığı zamanlarda gayet yeterli geldi bu nemlendirici (yalnız, serum olarak h2o+  Oasis Hydrating Booster Serum'un katkısını da görmezden gelemem). Cildiniz karmadan kuruya dönükse ama yine de gün ortasında yağlanma sorunu yaşıyorsanız, kışın bir serum takviyesiyle kullanmanızı öneririm. Karmadan yağlıya dönük ve yağlı ciltlerin severek kullanacağını düşünüyorum. Yaz aylarındaysa her türlü karma cildin seveceği, sebum salgısını dengeleyen ve cildi yeterince nemlendiren bir krem.


Oldukça uygun fiyatı olan (12,00 - 15 TL arasında değişiyor) bu nemlendiriciyi herkese önerebilirim. Özellikle bahar ve yaz aylarında karma ve yağlı ciltlerin favorisi olacağını düşünüyorum...

İyi Pazarlar!








17 yorum

  1. Benimde ilk kutusu bitti bitcek.Cildim karmave çok memnunum bu jelden.Yaz kış kullanabileceğimi düşünüyorum.Makyajımın altına güzel bir baz oluşturduğunu hissediyorum.Kardeşim gelip gidip yüzümü okşuyo kadife gibi oluyomuş bunu sürünce öyle diyor :)

    YanıtlaSil
  2. Sanırım bu jeli kullanıp da memnun kalmayan yok Begüm :)

    Hepimiz güle güle kullanalım :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. silikon işi beni he üründe korkutuyor sivilce den yeni kurtulmuşken :( makyaj bazlarımı bile kullanamıyorum bu sebepten..yine de peeling ve temizleme işini aksatsan sıkıntı çıkarır gibi geldi bu ürün canım..

    YanıtlaSil
  4. Haklısın Naz, ben bu haftalık bakım rutinime çok bağlıyım. Haftada 2 kere peeling, mutlaka her akşam cilt temizliği yapıyorum. Belki de bu yüzden sıkıntı olmuyordur. Dikkat etmek lazım... sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Ben losyonundan önce bundan kullandım aslında. Bütçeyi zorlamayan ve işini yapan bir ürün. Yaz için kesinlikle çok uygun, sana katılıyorum. Dimethicone beni de çok rahatsız ediyor genelde ama bu jelde çok takılmadım.
    Bu arada losyon formu da harika kokuyor. Sırf kokusu için denenebilir.

    YanıtlaSil
  6. Öneri için yeniden teşekkürler Makyajlı Anne :) Losyon olan da aklımda olsun o zaman! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. ben de bu urunu kullaniyorum ozellikle yazin icinde ki silikondan dolayi ben de tereddutle yaklasmistim ancak miktarinin normalden daha az oldugunu ogrenince kullandim nitekim herseye tepki veren cildimde bir hassasiyet yaratmadi

    YanıtlaSil
  8. ben de şuan kullanıyorum ve çok memnunum , genelde de olumlu yorum alıyor şimdiye kadar hiç olumsuz bir yoruma rastlamadım.fiyat/performans olarak iyi iş çıkaran bir ürün

    YanıtlaSil
  9. Olay markasının kremlerini merak ediyordum. genelde herkes memnun. Bu jel bana çok uygun değil ama, kuru ciltler için olanı da vardır mutlaka, aklımda bulunsun ...

    YanıtlaSil
  10. bende bi ara bu kremden kullanıp memnun kalmıştım bak aklıma getirdin şimdi:))

    YanıtlaSil
  11. Dut Yaprağı, herkes içindeki silikonla ilgili aynı şeyi söylüyor, seviniyorum bu işe :)

    Aycelce Hayat, kesinlikle öyle! Çok memnunum ben de kullandığıma!

    Demet'cim, Essentals'ın kuru ciltler için olan kremi de var. Deneyebilirsin bence :)

    Makyajlı Kareler, havalar ısınavak bir süre sonra; aklına getirdiğim iyi olmuş bence :))

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Selamlar, size lush imperials'ı da önerebilirim sanırım. Benim yanaklarım çok kuru, burnum çok az yağlı ve lush imperials çok çok iyi geliyor cildime. Bunu da denemek istedim fiyat farkından dolayı ama silikon gözümü çok korkutuyor...

    YanıtlaSil
  13. Merhaba turbo beauty-lover, öneri için çok teşekkürler :) Lush Imperialis'in testerını kullanmıştım. Ondaki yağlı hissi pek sevemedim, belki de o ara cildim çok kuru değildi. Ondan da olabilir. Çok kuruduğu zamanlar için deneyeceğim, hala bir miktar elimde var :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  14. Olay'in kullandığım tüm ürünlerinden memnunum. Özellikle ısı etkili peelinginden. Hem fiyatları uygun, hem performansları gayet iyi...

    YanıtlaSil
  15. Isı etkili peeling dedin ve aklıma girdin Nilgün :) Elimdeki peeling bitince kesinlikle bakacağım :) teşekkürler!

    YanıtlaSil
  16. 2 yazdır alıp kullanıyorum, özellikle fiyatına göre başarılı bir ürün, dediğin gibi karma ve yağlı ciltlerin sevgilisi olacak kıvamda :)

    YanıtlaSil
  17. Ben ancak keşfedebildim Miskin'cim :) Ama çok mutluyum bu kremle! Uygun fiyatlı ve işe yarayan ürünlere bayılıyorum! Sevgiler :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.