NARS Illuminator/Aydınlatıcı -CopaCabana


31 Mart 2013 Pazar

Daha önce sevgili Gonca'nın blogunda yayınlamış olduğum NARS aydınlatıcı bu blogda da bulunsun istedim... Keyifli okumalar! 

Bu ara ne kadar çok aydınlatıcı yazısı oldu burada! Ama hepsi hediye geldi, ben de keyifle denedim ve kullandım. Toz aydınlatıcı, krem aydınlatıcı derken şimdi sırada NARS'ın likit aydınlatıcılarından CopaCabana var. Bana hediye eden canım arkadaşıma çoook teşekkür ediyorum!


NARS'ın 30 mL'lik tüpte gelen bu likit aydınlatıcısı içinde pembelik olan sedefli şampanya renginde. Uygulandığında rengi açılıyor ve daha buzlu, beyaza yakın bir ton alıyor. Tüpün ağzı oldukça dar, dolayısıyla istediğiniz miktarda ürün alabiliyorsunuz. Fakat ambalajına çok bulaşıyor (görüntü için üzgünüm). 


Diğer aydınlatıcılarıma kıyasla sedefli yapısı çok çok kuvvetli. Minicik bir damlası geniş alanları aydınlatmaya yetiyor. Bu anlamda çok bereketli bir ürün olmalı. Likit yapısı nedeniyle çok kalıcı değil; fakat bence zaten günlük kullanım için de biraz iddialı...


Günlük olarak yüzün belli bölgelerini aydınlatmayı tercih etmesem de, BB Krem ya da fondötenin içine karıştırarak ten ürünlerine canlılık katmak için kullanmayı seviyorum. Bir kaç kez MAC Strobe Liquid gibi cildime fondötenden önce uygulamayı denedim; ama hem çok parlak hem de çok yağlı durdu. Bu şekilde kullanımını önermem. Likit ten makyaj ürünlerine karıştırmak günlük kullanım için en iyi yol gibi geldi bana. Bu ara dengesiz giden hava koşullarından dolayı cansız görünen yüzümü de canlandırdığını düşünüyorum.

Garnier Karma ve Yağlı Ciltler için BB Krem -Light + NARS Copacabana 
(başka herhangi bir aydınlatıcı yok)

NOT: NARS CopaCabana'ya çok benzeyen bir ürün, Essence My Base -Illuminating. Yapısı NARS kadar likit ve sedefli değil; ama rengi çok benziyor ve bence kullanım amacı da neredeyse aynı. Fondöten içine karıştırarak kullanmayı düşünüyorsanız, My Base'i de tercih edebilirsiniz. 

Siz ne düşünüyorsunuz; toz aydınlatıcılar mı daha iyi, krem mi, likit mi?

İyi pazarlar!!!







10 yorum

  1. Nars yazısı görmek istemiyorum, bütçemde aldığım derin yaralar sonrası ah ah:)

    O değil de kuzum şahane gözüküyor ya ama hayır kendimi tutacağım:)) bi de kullan kullan bitmez gibi 30 ml ne demek..

    Sen güzel günlerde kullanasın, öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel'im, haklisin valla canim :) gercekten cok hos, aydinlik duruyor bu aydinlatici. Mat neyim varsa karistiriveriyorum icine :)) tesekkur ederim, operim :)

      Sil
  2. Çok güzel durmuş bencee,çokta yakışmış.Toz aydınlatıcılardan daha doğal durmuş gibi geldi bana.Canlılık katmış! :)

    YanıtlaSil
  3. Tek Ask A, toz aydinlaticilar daha pratik, ama evet, sivi ve kremler daha canli duruyor :) tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  4. çok iddialı görünüyor gerçekten..ama essence de aynı işi görüyorsa , dün oyundan kazandıklarımla daha uygun fiyatlı olanı alabilirim :))

    YanıtlaSil
  5. Bence de önce Essence'i bir dene Demet'cim, haha, güle güle harca ayrıca :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar, post tarihi biraz eski ama zaman aşımı olmamistir umarim. Ben ürünü bugun aldim da aklima 2 soru takildi. Birincisi, ürünü istedigimde gorevli bayan urunu raftan cikardi kutuyu acip urunu bana gosterdi (hizlica, gostermelik) yalniz tüpün yarisi boştu. Ben o niye oyle demeye kalmadan kutuya geri koyup bana verdi, boşluğuma geldi soramadim. Sizinki de öyle miydi? Hatirliyor musunuz ? Diger sorumda, ürün likit yapida ama yuzumde kolay dagilmiyor, RT expert face ve setting brush ile de denedim parmaklarimla da denedim ayni. Surdugum gibi kaliyor hafif yayiliyor ama guzelce homojen dagilmiyor. Sizde de bu durum var miydi ? Nette cogunlukla turk bloggerlarda multiple'ı var, likit olani sizde gordum o yuzden yanitlarsaniz sevinirim.

    Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖZ merhaba :)
      Bu ürün bana kullanan bir arkadaşımdan hediye gelmişti. dolayısıyla orijinal alındığında nasıldır bilemiyorum. Ama dağıtmada, uygulamada hiç sıkıntı çekmediğimi hatırlıyorum. İsterseniz, kutusunun üstündeki koddan üretim ve son kullanma tarihini kontrol edin (www.checkcosmetics.net ten bakabilirsiniz). Eğer sıkıntı varsa hemen Sephora'ya geri götürün derim.
      Sevgiler... Başak

      Sil
  7. Supersin! Verdigin link cok iyi oldu.

    Date of manufacture: 2011
    General shelf life: 36 months
    Valid at least for the next
    1 year

    Son kullanma yili gelmis , ay yazmadigi icin bence gecmis olabilir.

    Dun Ist.teydim, bugun Izmit'e dondum. Donmeseydim kesin giderdim de bu sekilde ne yapabiliriz ona bakicam. Sephoraya yazarak iletisime geceyim diyorum, faturam duruyor, ne diyecekler ne yapabilecekler sorayim.

    Cevap icin tesekkur ediyorum, sevgiler selamlar ; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay allah evet, tarihi geçmiş olabilir... bence de Sephora'yı bir arayıp konuşmakta yarar var. Umarım sorun çözülür. Sevgiler...

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.