Lush Ankara -8 Mart Dünya Kadınlar Günü Etkinliği!


11 Mart 2013 Pazartesi

* Uyarı: Bol miktarda görsel içeren uzun yazıdır...

Bütün firmalar lansmanları ve etkinlikleri İstanbul'da düzenlerken sevgili Lush, Mamontenka'nın çağrısına olumlu yanıt verdi ve biz Ankaralı bloggerlar için Dünya Kadınlar Günü'nde çok güzel bir etkinlik düzenledi. Tüm Ankaralı bloggerları da bu etkinliğe katılmaya davet etti.

8 Mart Cuma akşamı 18:30 gibi Gordion AVM'deki Lush mağazasındaydık. Bizi nefis kokular, lezzetli ikramlar, güler yüzlü mağaza çalışanları ve zarif Zuhal Hanım karşıladı. 


Etkinlik başlamadan diğer bloggerlarla tanışma ve konuşma fırsatı da buldum. Daha önceden zaten sık sık blogda ve Twitter'da yazıştığımız için kaynaşma konusunda hiç sıkıntı çekmedik. Zaten bu kadar şeker kızlarla kaynaşmasaydım da ne yapsaydım?

ve foto şipşak bloggerınız Başak! (fotoğraf için Kova Kadını'na teşekkürler!)

Etkinlik saati geldiğinde Zuhal Hanım şampuanlardan başladı anlatmaya... Bütün ürünleri tanıttı, demolarını yaptı, hepimizin sorularını tek tek yanıtladı. Hatta, takipçilerimizden gelen/gelebilecek sorular olup olmadığını sordu. Bu yoğun çabasından ötürü kendisine teşekkürü en başta yazmak istedim...


İlk durağımız şampuan ve saç bakım ürünleri standıydı. Lush'ın sıvı ve katı şampuanları ve saç kremleri mevcut. Katkı maddeleri minimum düzeyde olan, pek çok değşik saç sorununa yönelik saç bakım ürünleri bulunuyor. Mesela, benim kuru ve yıpranmış saçlarım için Rehab şampuan ve American Cream saç kremi önerdiler...

Katı şampuanı da sabunla karıştırmayın yalnız. Çok konsantre ürünler oldukları için ıslak saça iki-üç kere sürüp köpürtmek temizlik için yeterli oluyormuş. Üstelik, Lush'ın katı ürünlerinin içinde hiçbir katkı maddesi bulunmuyor.


Daha sonra vücut için katı peeling ve scrublar, masaj barları ve banyo balistikleri kısmına geçtik. Katı peelingler kalıp halinde satılıyor ve banyoda nazikçe cildinize sürerek kullanıyorsunuz. Suyla birleşince cilde harika bir yumuşaklık veriyormuş. Masaj barları hem vücudu rahatlatmak hem de nemlendirmek için. Işıltılı olan ya da bronzlaştırıcı harika türleri mevcut! 

bronzlaştırıcı masaj bar


Banyo balistikleri ve banyo köpükleri ise Lush'ın en eğlenceli ürünleri. Sıcak suyun içinde bu ürünleri çözdürüp rahatlatıcı ve eğlenceli banyolar hazırlayabilirsiniz kendinize! Zuhal Hanım bize bu ürünlerle pek çok demonstrasyon yaptı. Rahatlatıcı banyo suları hazırladı, balistiklerle küvetimizi fokur fokur nasıl köpürtebileceğimizi gösterdi.


küvette jakuzi etkisi!


Parfüm serileri yenileniyor olduğundan bu kısımdan hızlıca bahsedip yüz maskeleri bölümüne geçtik. Benim kişisel olarak en çok sevdiğim Lush ürünleri arasında yüz ve taze yüz maskeleri yer alıyor. Özellikle Mask of Magnaminty ve tazelerden Catastrophe Cosmetics favorilerim! Zuhal Hanım da bize Lush'ın pek ünlü maskelerinden Angels on Bare Skin'i, herkesin bildiği Herbalism'i anlattı. Hatta Herbalism'in cilt rengini açacak şekilde yaptığı derinleme temizliği de Bu Benim Partim üzerinde gösterdi! 

temizle temizle...

maskeler...

Maskelerle birlikte suda eriyen efervesan tonik tabletlerinden de bashetti Zuhal Hanım. 2 su bardağı suda toniği eritip buharını yüzümüze dayanabildiğimiz kadar tutuyoruz. Kalan solüsyonu da bitene kadar sabah-akşam yüzümüze uygulayabiliyoruz. Açıkçası ben bu tonik tabletleri hem ekonomik buldum hem de çok merak ettim! Alışveriş listeme girdiler bile...


Yüz maskeleri ve toniklerden sonra yüz ve vücut kremlerine geldi sıra. Zuhal Hanım meşhur vücut nemlendiricisi Dream Cream'i tanıttı. Gerçekten verdiği yumuşaklık bir harika! Vücut losyonlarıyla birlikte el ve ayak kremlerinden de konuştuk...

Daha sonra, Lush'ın tek göz çevresi bakım ürünü olan Enchanted Eye'a sıra geldi. 45 gr'lık dev boyuyla diğer göz kremlerine göre oldukça avantajlı bir fiyatı ve büyük vaatleri var. Açıkçası, merak ettim! Hem de çok... Bu arada, Lush'ta anti-aging ürünü bulunmuyor; ama bütün formülleri cildin dokusunu korumak amacıyla üretilmiş.

Daha sonra yüz nemlendiricilerini konuştuk. Özellikle Lady Diana için üretilmiş olan Gorgeous'tan... yine 45 gr'lık ve yüzü toparlamayı vaadeden özel bir nemlendiriciymiş. Açıkçası, fiyatı da "gorgeous -göz kamaştırıcı-" olduğundan alabileceğimi sanmıyorum. Ama tester denemek isterdim...



Ve Gözde'nin sorusu üzerine, erkeklere yönelik traş kremi ve traş sonrası bakım kremlerini tanıttı Zuhal Hanım. Özellikle Prince, batıkları engelleyip pürüzsüz bir traş sunuyormuş. Cosmetic Lad ise traş sonrası cildi rahatlatıyormuş. 


Cilt bakım ürünlerinden sonra sıra en eğlenceli kısma, renkli kozmetiğe geldi. Yani, Emotional Brilliance oyununa!!!


Zuhal Hanım iki bloggera ve bana bu oyunu oynattı. Çarkı çeviriyor ve siz de gözünüze ilk çarpan üç rengi, gördüğünüz sırayla söylüyorsunuz. İlk renk zayıf ve güçlü yanınız, ikinci renk güçlendirmeniz gereken yanınız, son renk de en büyük özelliğiniz. Bakın bana neler çıktı?

(fotoğraf için Kova Kadını'na teşekkürler!)

daha "hayat dolu" olmam gerekiyoooor...

Bu oyunu keyifli kılan tabii ki Zuhal Hanım'ın şeker anlatımıyla birlikte, ortadan çıkan dumanlardı. Lush'ın bu konsept yaklaşımını seviyorum. Bir nevi fal bakılıyorsa, ortam da ona uygun olmalı, değil mi?

Emotional Brilliance ürünlerinde de minimum kimyasal, minimum katkı maddesi bulunuyor. Minik, rengarenk şişelerin için likit ruj, likit far ve likit eyeliner mevcut. Rimelleri de oldukça sade içerikli ve kaç kat sürerseniz sürün topaklanma yapmıyormuş. Farlardan Sofistike ve Dinamik renklerine bayıldım! Rujlardansa Cazibe'de gözüm kaldı. 

Bu ürünlerle birlikte ister kapatıcı ister fondöten olarak kullanabileceğiniz Color Supplement serisiyle birlikte Feeling Younger ve Charisma renkli nemlendiricileri de mevcut. Aslında Feeling Younger, ışıltılı bir makyaj bazı. Charisma da cilde hafif bronzluk katacak bir ürün.

Yelda'nın elinin üstünde üste tarafta Feeling Younger, alt tarafta Charisma

Tabii bir de dudak ürünleri var Lush'ın: renkli kremler, dudak kremleri ve sakız kokulu ve sakız tadında dudak scrubları. Özellikle bu sonuncusunu yememek için kendimi zor tuttum; ama öğrendim ki, yiyebilirmişim de!


Zuhal Hanım'a merak ettiklerimizi de sorduk tabii ki. Özellikle paraben ve mağazalardan tester edinebilme konularını.

Lush ürünleri paraben içeriyor mu? Hangi miktarda ve neden?

Katı ürünleri hiçbir katkı maddesi içermiyormuş. Aynı şekilde taze yüz maskeleri de. Ancak, diğer ürünlerin rafta korunması amacıyla Sağlık Bakanlığı'nın izin verdiği %1'lik miktarın çok altında paraben kullanılıyor. %1'den az oranlarda araben içeriğini listelemk zorunlu olmadığı halde, Lush bunu yazıyormuş.

Mağazalardan tester edinebilir miyiz?

Katı ürünler ve saç maskeleri hariç her ürünün testerını isteyebilirsiniz. Mağaza çalışanları size bu konuda yardımcı olacaklardır. Yüz nemlendircilerinin ise testerları satılıyor; boş tester kutusunu getirip ürünün tam boyunu almak istediğinizde testera ödediğiniz miktar fiyattan düşülüyor.

Bu güzel etkinliğin sonunda bütün katılan bloggerlara birer hediye paketi sunuldu.  

hediyelerim...

Ayrıca, isteyen her blogger'a istediği her üründen testerlar da verildi. Ben saçlarım için Rehab şampuan ve American Cream saç kremini denemek istedim. Bir de Tuba'cığıma favori tırnak bakım kremim Lemony Flutter'dan aldım.

Lemony Flutter, Emotional Brilliance Göz Farı -Bilge, Fun çok amaçlı hamur, Ultimate Shine katı şampuan, American Cream saç kremi, Rehab şampuan
(hepsi, pek yakında, burada!)

Paketten bu kadar güzel hediyeler çıkacağını hiç tahmin etmiyordum. Göz farını ve katı şampuanı deneme şansı bulacağım için çok ama çok memnun oldum! Oyun hamurunu ise Civciv için ayırdım. Banyoda çok ama çok eğleneceğiz! Önümüzdeki hafta tüm ürünler burada sizinle olacak...

Lush ekibine bu güzel etkinlik ve hediyeler için çok teşekkür ediyorum! Hem çok iyi vakit geçirdim, hem de harika bloggerlarla tanışma imkanı buldum! Herkesi tek tek hatırlayamıyorum; ama güzel bloglar okumak istiyorsanız, aşağıdaki listeye bir göz atabilirsiniz...


Herkese renkli ve mis kokulu bir hafta diliyorum!!!







32 yorum

  1. Şu bronzlaştırıcı masaj barını çok merak ettim. Lushın ürünleri cok ilgi çekici ancak magaza o kadar agır kokuyor ki içeri girince 5dk fazla duramıyorum:( Birde istabul cevahirdeki magazası kapandımı bilen varmı kuzular? Başakcım su katı sampuan olayına bir gir bakalım, nası bişimiş :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa, ciddi mi Begüm? Ben de mağazanın kokusuna bayılıyorum :) Ama şöyla tabii, benim burnum pek az koku alabiliyor, belki de ondan seviyorumdur :))

    Katı şampuanını da dün kullandım ve çok etkilendim doğrusu! Saçımı yumuşatmasını hiç beklemiyordum, ama kremsiz bile gayet güzel yumuşattı ve parlattı. Sevdim!!

    YanıtlaSil
  3. keşke lush bizi de çağırsa da bilgilensek.. güzel bir tanıtım olmuş.. özellikle bu efervesan tabletleri merak ettim .. diğer ürünler hakkında yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. çook güzel bir etkinlikti :) o parmak benim mi? ne güzel yakalamışsın sanırım dokunmadığım bişi kalmadı : ) başka etkniliklerde de bir araya gelelim.

    YanıtlaSil
  5. Audrey, Lush bu konuda çok misafirperver, siz bile talep edebilirsiniz, seve seve anlatırlar :) Ürün yorumlarım önümüzdeki haftadan itibaren burada olacak. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Senem evet, o parmak senin :))) Bir dahaki etkinlikte görüşmek üzere diyorum ben de :)) Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
  7. Ben çok çok üzüldüm şimdi:(( Hiç haberim olmadı, o yüzden de kaçırdım..Bir dahakine artık...

    YanıtlaSil
  8. Aaa, gerçekten mi Demet? Mamontenka'nın blogunda herkese açık davet olarak yazıyordu, Twitter'da falan da duyurulunca hiç aklıma gelmedi haberin olmayacağı... üzüldüm bak ben de şimdi :(

    YanıtlaSil
  9. Başak giyim tarzına bayıldım çok cool :)

    YanıtlaSil
  10. Çook teşekkür ederiiim :) Özendim o gün biraz :D

    YanıtlaSil
  11. Süper bir yazı olmuş Başakcım, ellerine sağlık :) Katı şampuanları ben de merak ediyorum, yazını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler Onur'cum :)

    Katı şampuanı ilk kez dün kullandım. Benim kuru ve hafif dalgalı saçlarımı gayet güzel yumuşattı, saçlarım kolayca da tarandı. Denenebilir yani bence :)

    Bir de, Fun'a bayıldım ben! Daha doğrusu Çınar bayıldı :))) Bize kalmayacak ondan, belli. Banyoda bir eğlendi, bir eğlendi. Hem oynadı, hem saçını başını vücudunu yıkadı! Süper bir şeymiş o ürün!

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. Fotoğrafladığın o yosunlu temizleyicinin yapısı çok enteresan, yumuşak bir şeydi. Canlı bir varlık gibi :D
    Harika ayrıntılı yazından anlıyorum ki ben geç kalınca neredeyse her şeyi kaçırmışım :( Neyse ki buradan hepsini öğrendim :)

    YanıtlaSil
  14. Fotoğraf çekmeye çalışmaktan elleyemedim pek çoğunu :)) Teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

    YanıtlaSil
  15. Çınar Bey bu işten anlıyor :) Fun'a ben de bayıldım, ev halkı da çok sevdi, yenisini sipariş edicez biter bitmez

    YanıtlaSil
  16. Hahaha, anlıyor valla Onur'cum :) Bakımlı bir erkek olarak yetiştireceğim kendisini :)

    YanıtlaSil
  17. Çok eğlendiğim bir gün oldu, umarım böyle etkinlikler daha çok olurda bol bol görüşebiliriz!!:)

    YanıtlaSil
  18. vay arkadaş sende beni saymamışsın! bende vardım orda bendeee :/
    hatta bi fotoda omzum ve saçımın ucu çıkmış :( ben kim miyim?
    www.discotopu.blogspot.com :(
    öhööö kimse beni tanımıyooo :(

    YanıtlaSil
  19. Fatma'cım, ben de aynı şeyi umuyorum! Sık sık etkinlik olsun, sık sık görüşelim :)

    Shewgy, kusura bakma... benim isim hafızam berbattır! Geçen buluşmadan tanıdığım ve Twitter'da çok yazıştığım bloglar bu listedekiler. Bir dahaki buluşmada özel olarak tanışmak isterim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  20. öff banane ben de istiyorum :)
    ne güzel bir etkinlik olmuş çok tatlısın enerjini burdan hissedebiliyorum canım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  21. Naz'cım, çok teşekkürler canım :) Çok eğlendiğim zaman enerjim yazıya yansıyor kesinlikle :)) Öperim!

    YanıtlaSil
  22. Mamoş'cuum, çok teşekkür ederim canım! Ne güzel şeyler yazmışsın, çok mutlu oldum!!! Öpüyorum kocaman :)))

    YanıtlaSil
  23. Basakcım süper tatlıymıssın o gun:) benım favori lush urunum lemony flutter, yeni kesfim ise cıkolatalı dudak peelingi:)

    YanıtlaSil
  24. Çok teşekkürler Şebnem'cim :) Evet, en flash ürünü bence de Lemony Flutter. Fakat bu katı şampuanlar da pek hoşmuş... denemelerim devam edecek :)

    YanıtlaSil
  25. Harika açıklamışsın, eline sağlık!

    Sevgiler =)

    YanıtlaSil
  26. Teşekkürler Gökçen, benden de sevgiler :)

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel bir yazı olmuş canım. Amaan benim elim de oradaymış:) gerçekten çok güzel bir akşamdı, tanıştığımıza çok sevindim:*

    YanıtlaSil
  28. Ben de seninle tanıştığıma çok sevindim Yelda'cım :)) Yeniden görüşmek üzere!!! :* :*

    YanıtlaSil
  29. Başakçım çok güzel yazı olmuş, eline sağlık:) Ama benim blogu unutmuşsun listede:(
    http://hilalsfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. bubble gum dudak peelingi!!! Allah'ımm o nası bi tat, o nası bi koku kesinlikle yemeden duramazın ya da en azından yalanmadan :)

    YanıtlaSil
  31. Teşekkürler hilal :) Kusura bakma, hemen ekliyorum listeye :)) Sevgiler!!

    YanıtlaSil
  32. Didem, kokusundan testerı yutmamak için zor tuttum kendimi :)))

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.