En Çok Bunları Sevdim: Şubat 2013


9 Mart 2013 Cumartesi

Biraz gecikmeli olarak Şubat ayının en sevilenleri ile karşınızdayım!


Her ay, mevsime ve hava durumuna farklı olarak ruh halim ve elimin en çok gittiği ürünler değişiyor. Şubat ayı benim için coşkulu ama bir o kadar da sade bir aydı. Soft renkler, duru görünüm çok daha fazla cezbetti beni...


1- Burberry Sheer Foundation Trench No.6: Havaların soğumasıyla Garnier BB kreme biraz ara verip daha yoğun olan Burberry Sheer Fondötenimi tercih ettim. Seviyorum bu ürünü!

2- Helena Rubenstein Magic Concealer -02 Medium: Adı gibi sihirli bir kapatıcı bu! Hem kullanımı kolay, hem de görüntüsü, kalıcılığı, nemlendirmesi harika! Teşekkürler İnci :)

3- The Balm Blend a Hand Fondöten Fırçası: Makyaj Fırçam'dan kazandığım bu harika fondöten fırçasına bayılıyorum! Hem bitişi kusursuz hem de göz altı kapatıcımı da uygulayabiliyorum! 

4- MAC Allık -Tenderling: Hayatın boyunca tek bir allık kullanacaksın, seç, deseler sanırım bu allığı seçerim!  Rengi, dokusu, makyajlarla uyumu, kalıcılığı, herşeyi harika!!! 2 haftadır başka allık kullanmadım desem?


5- The Balm BalmGirls Ruj -Mai Billsbepaid: Aradığım nude ruju buldum! Soft makyajları da, iddialı koyu göz makyajlaını da harika tamamlıyor. Dudağımın rengiyle çok uyumlu, kalıcılığı başarılı, dudakları kurutmuyor... 

6- Rimmel London Stay Glossy Lipgloss -120 Non-Stop Glamour: Rimmel'in bu harika, pırıl pırıl, tek başına da dudakta harika duran, bir gloss'a göre gayet kullanışlı bu ürününü genelde hep Mai Billsbepaid ile kullandım. Sonuç harika oldu! Şubat'ta neredeyse yalnızca bu komboyu kullandım!

7- MAC Lustre Ruj -Plumful: Mai Billsbepaid+Rimmel Gloss ikilisini kullanmadığım zamanlarda Plumful vardı dudaklarımda! Koyu göz makyajı yapmadığım zamanlarda hep bu ruju kullandım. Verdiği canlı görünüme ve parlak duruşa bayılıyorum. 


8- Lancome Hypnose Precious Cells -02 Densifying Brown: Yumuşak tonlarda göz makyajı yapınca kahverengi rimele gitti elim hep. Bu rimelin doğal görünümüne bayılıyorum!

9- L'Oreal Color Riche Le Khol -102 Pure Espresso: Yine yumuşak makyaj tercih edince, siyah kalem kullanmayı pek düşünmedim. Sevgili İnci'nin gönderdiği bu güzel kalem elimin en sık gittiği göz kalemi oldu.

10- MAC Farlar -Naked Lunch&Sable: Bu ikilinin yarattığı yumuşak ama vurgulu, zarif göz makyajını başka hiçbir farla elde edemiyorum. Üstelik çok kolay uygulanan, birbirine karışan ve kalıcılığı harika renkler! İki günde bir bu farlarla makyaj yaptım sanırım!


11- h2o+ Sea Clear Mattifying Toner: Bu ara cilt bakım ürünlerimin hepsini seviyorum; ama en çok sevdiğim ürün bu tonik! Temizliği ve cildin yağlanmasını engellemesiyle kalbimi fethetti! 

12- Essence Home Sweet Home Koleksiyonu Oje -03 Hot Fruit Punch: Bu ojenin rengi nefis! Kışa daha çok yakışan başka bir renk yok bence... çok sık tercih ettim, bayıldım, bayılıyorum!

13- NYC Turbo Dry Top Coat: En iyiyi en sona saklamış olayım! Bu oje kurutucu MUH-TE-ŞEM!!! Çok kolay uygulanıyor, ojeyi bozmuyor, 2 dakika içinde kuruyor ve parlaklığı nefis. Seche Vite'in muadilidir bence; bir tek, Seche Vite ile tırnağın üstünün çizilmesi imkansız iken, NYC'nin böyle bir özelliği yok. Fakat benim asıl isteğim olan "hızlı kurutma" işlevini son derece başarıyla yerine getiriyor. Yakında blogda :) Ama bence yazmamı beklemeyin, Watsons'a gittiğinizde alın!

--------------

Önümüzdeki ayın favorilerinde görüşmek üzere!!!







11 yorum

  1. Hepsi çok güzelmiş gerçekten. Her ne kadar kendime alışveriş yasağı koymuş olsamda şu NYC tırnak kurutucu aklımı çeldi. O kadarcıktan bişey olmaz heralde :)) HR'nin kapatıcısı da hep aklımda. İlk yurtdışı seyahatimde alınacaklar listesinin başında.

    YanıtlaSil
  2. Ayy çok güzel bir yazı olmuş bu! Ürünlere bayıldım. Yorum yazmayı da çok özlemişim. :)
    3 haftadır blog okuyamıyorum, yorum yazamıyorum, kozmetik bakmaya/almaya da gidemiyorum. :(
    Beni özlüyor musun? :D
    En çok Mac allık ve ruju, bir de Essence ojeyi merak ettim!
    Öpüyorummm! <3

    YanıtlaSil
  3. NYC oje kurutucudan ben de çok memnunum. Bu kadar uygun fiyata böyle performans beklemiyordum :)

    www.irmak-s.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. cook guzel üürnler:) su balm fırcaya bakmam lazım:) Fondoten bollugum oldugu için yeni burberry mi açmadım hiç ama zor dayanıyorum zaten elimdikileri çıkaermazsam hiç bir zaman bitirip yeni fondotene başlıyamayacagım benec:) Essie nin good to go parlatıcısı da cook guzel seche vite i kullanmadım ama aynı ozellikte bence. sana göndericektim bendeki fazlayı görümcem kaptı. NYC nin ki de baya basarılı essiye alternatif kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Demet'cim, NYC kurutucudan bir şey olmaz, ihtiyacın varsa hiç durma derim :))

    Tannesi'ciğim, özledim vallahi! Hani bizi yazısız bırakmıyorsun ama, böyle sık sık haberleşemeyince eksik kaldım! Öperim canım!

    Irmak, kesinlikle başarılı bir ürünmüş. Tırnak bakım cilasını da merak ediyorum şimdi... Bloga da bakacağım ilk fırsatta :)

    İnci'cim, Balm fırça çok hoşuma gidiyor benim, hazır indirim varken bak istersen şimdi :) NYC Essie'ye denkse süper! Ayrıca da düşünmen yeter canım, teşekkür ederim :)

    Herkese sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. nyc ye bende bayıldım valla, tavsiyen için çok sağol...

    YanıtlaSil
  7. Başakcım, bugün watsons'a (Panora) gittim ve NYC diye bir tırnak kurutucusundan haberleri yok!!Israrla kalyon vermeye çalıştılar. Şaşırdım ben de..

    YanıtlaSil
  8. Evet, görevlilere sormak büyük hata sanırım Demet'cim, gerçekten pek bir şeyden haberleri olmuyor. Rafta NYC ojelerin olduğu bölümü deşmek lazım... ben bulursam sana da alayım...

    YanıtlaSil
  9. the balm'ın fırçasına bayıldım ne şeker görünüyor öyle! :) işlevini görmeden bile alası geliyor insanın..

    YanıtlaSil
  10. Neyse ki bizim gibi ambalaja kananları düşünüp gerçekten işe yarayan bir fırça yapmışlar Alice :))

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.