Yves Rocher Tradition de Hammam Saç ve Yüz için Fas (Argan) Kili Maskesi


16 Mart 2013 Cumartesi

Yves Rocher'nin bu ürününü doğumgünümde Yves Rocher'nin 4 al 2 öde kampanyası ile almıştım. Saç maskem bittiği için denemek istediğim bu ürünün yanında aldığım Sebo Specific Zero Default Gece Kremi bedavaya gelmişti.


Yves Rocher'nin 100 mL'lik ambalajda sunulan, hem saç hem de yüz için kullanılabilen bu maskesi Fas (Argan) kili içeriyor. Açıldıktan sonra kullanım ömrü 6 ay. Organik argan yağı içeren bu maskeyi ıslak yüzünüze ve/veya ıslak saçınıza uygulayıp 5 dakika beklerseniz yumuşacık saçlara ve yumuşacık bir cilde sahip olacağınızı vaadediyor. Cildin kirlerden arınıp aydınlanacağı, saçların daha yumuşak ve bakımlı görüneceği de iddiaları arasında...


Benim bu maskeyi almamın ana nedeni şu meşhur argan yağı formülünü saçlarımda denemekti. Kullandığım Marakkesh Oil'i çok sevdiğim için bu maskenin saçlarıma iyi geleceğini ummuştum. Tam olarak çamur rengi  ve çamur kıvamında bir maske, fakat gerçekten güzel kokuyor. Killi sıvıyı saç uçlarıma uyguladım ve 5 dakika bekledim. Aynı anda yüzüme de uygulama yaptım.


Saç Maskesi Olarak Kullanım: Açıkça söylemem gerekirse, saçtaki performansını hiç beğenmedim. Daha sürerken gıcır gıcır sert bir his veriyor. Tam olarak saçınıza çamur sürüyormuşsunuz gibi. Arındıktan sonra da saçı yumuşatmıyor. Saç çok zor taranıyor ve ağırlaşıyor. Kısacası, saç maskesi olarak sınıfta kalır.

Yüz Maskesi Olarak Kullanım: Yüz içinse daha olumlu fikirlerim var. Maskeyi banyoda 5 dakika yüzümde beklettim ve daha yıkarken yüzümün çok daha yumuşak olduğunu fark edebildim. Banyodan çıktıktan sonra da bu etki devam etti, yüzümün temizlenmiş ve aydınlanmış olduğunu gördüm. Arındırıcı ve nem verici maske olarak kullanılabilir.


Yves Rocher bu maskeyi neden saç maskesi olarak da lanse ediyor bilmiyorum; ama bu amaçla kullanmanızı önermiyorum. Ben yüz ve vücut maskesi olarak kullanıp bitirmeyi düşünüyorum. Bitince, fiyatından dolayı (42,90 TL) başka yüz maskelerini tercih ederim diye düşünüyorum. Çok merak ederseniz de, indirimlerini beklemenizi öneririm.


Bir soru: Kafamı karıştıran bir konu var. Yves Rocher'nin çoğu ürünü paraben içeriyor. Muhtemelen, aynı Lush'taki gibi bu oran %1 veya daha düşüktür. Ancak paraben içersin içermesin tüm ürünlerinin kullanım ömrü 6 AY. Paraben raf ve kullanım ömrünü uzatmak için kozmetiklerin içine katılıyorsa, neden bu ürünlerin açıldıktan sonra kullanım ömürleri 6 ay ile sınırlı kalıyor?







6 yorum

  1. 6 ay olduğunu bilmiyorum ben de. bua rada ürünü gerçekten öok merak ettim , ilk fırsatta denemek isterim ama indirime pek girmiyor vu marka sanırım değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Şebnem, Yves Rocher aslında sık sık indirim ve kampanya yapıyor. Özelikle her ayın son günü Kelebek İndirimleri var; pek çok üründe %40 indirim yapıyor. 31 Mart'ı bekleyebilirsin :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. bu ürünü ne zamandır merak ediyorum ama alıp deneyemedim bi türlü %30 indirim kartı geldi bugün belki onunla alırım ☺

    YanıtlaSil
  4. Saçlarında deneme de Gözde'cim, yüz için %30 indirimle almak iyi olabilir :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ürünün kokusu bana hep bir yeri hatırlatır, güle güle kullan Başakcım :)

    YanıtlaSil
  6. Özel bir yeri hatırlatıyor herhalde Onur'cum :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.