MAC Fırça -130


3 Mart 2013 Pazar

MAC ürünleri serisinin son yazısını çok sevilen fondöten fırçası 130'a ayırdım! Bu fırçayı tam bir senedir , Mustafa Demiralp'in makyaj eğitiminden beri, almak istiyorum; sonunda eşim doğumgünüm için hediye etti.


MAC 130 duo-fibre, yani hem sentetik hem de doğal kıllardan oluşan, minik bir "krem/likit ürün" fırçası. MAC'in efsane olmuş fırçası 187'nin ufak boyu. Pek çok makyaj uzmanı ve makyaj sever 130'u 187'ye göre dar alanlara ulaşması ve fırça izini belli etmemesi açısından daha başarılı buluyor. Bende 187'nin dupe'u diyebileceğim bir fırça olduğundan karsılaştırma yapamıyorum; ama Mustafa Demiralp'in eğitiminde 130'a bayılmış olduğum için tercihimi bu minik duo-fibre fırçadan yana kullandım!


MAC 130 fırçayı almamın asıl amacı fondöten uygulaması. Yoğun, kıvamlı fondötenleri yüze çok güzel dağıtıyor ve yediriyor. Aynı zamanda krem aydınlatıcıları, krem allıkları, çok pigmentli toz allıkları da 130 ile uyguluyorum. Bu ürünleri uygulamak açısından kusursuz bir fırça. Gerçekten dar alanlarda çalışmak için çok başarılı, özellikle burun kenarlarına fondöten uygularken hiç zorlanmıyorum. Fırça küçük, ama uygulama yaparken zaman kaybettirmiyor. 


Ben MAC 130 fırçayı:

- Özellikle yoğun kıvamlı fondötenleri,
- Krem ve likit aydınlatıcıları,
- Krem allıkları,
- Çok pigmentli toz allıkları

uygularken kullanıyorum. Ve sonuca bayılıyorum!

MAC 130 Fırça ile Garnier BB Krem

MAC 130 fırça ile Burberry Sheer Fondöten

Yalnız... aldığımdan beri (1 haftadır) her kullanımda ve MAC fırça temizleyiciyle temizlerken 2-3 kıl döküyor. Bugün MAC'e gidip sordum. 1-2 kez yıkadıktan sonra kıl dökmesinin duracağını, duo-fibre fırçalarda normal olduğunu söylediler. Ama 1-2 yıkamaya rağmen durum değişmezse, getirmemi istediler (Twitter'dan MACCosmetics ile de yazıştım, onlar da aynı öneride bulundular). Bakalım... durumda değişiklik olursa burayı güncellerim!

Bu tür çok amaçlı ve işini iyi yapan fırçalara hayranım. MAC 130 da bu fırçalardan biri! Fiyatı dışında hiçbir dezavantajı da yok... Özellikle krem allık uygulamayı sevenlere öneririm.

İyi pazarlar :)







9 yorum

  1. şu fırça yazılarını okumayı ne çok seviyorum :) eline sağlık canım..

    fırça sorunsalı ve eyeliner çekme sorunsalını-eyelinerına bayıldım- halledersem,becerebilirmiyim bilmiyorum ama kendimi alnımdan öpeceğim :D

    YanıtlaSil
  2. Gonca'cım, o tırnak süslemelerini yapan kişinin eyeliner çekemiyor olduğuna inanmak istemedim :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan çok şahane bir fırçadır ben de çok memnunum benimki hiç dökülme yapmadı yalnız yıkıyorum da hem mac fırça temizleyici ile hem de su ve sabunla.. devam ederse götür hakikaten de baksınlar..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Audrey :)

    Dün sabah yıkadım, bugün kullandığımda kıl dökmedi hakikaten. Bakalım, umarım böylece düzelmiştir :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. Aaa, hakikaten... bakışlardan sanırım :)))

    YanıtlaSil
  6. Canım bende de 187 var. Renkli nemlendirici için aldım ama temizliği zor diye doğru düzgün kullanmıyorum. Çok kullanmasam da kıl döküyor hala:( ben de sormuştum bana da aynı şeyi dediler:(

    YanıtlaSil
  7. Yelda'cım, gerçekten temizlenmiyor spreylerle... Yıkamadn sonra kıl dökmeyi kesti gibi ama bakalım. Yok valla, ben götürür değiştiririm devam ederse...

    YanıtlaSil
  8. Ba-yıl-dım!
    Sonuç harika! Yüzünü özlemişim vallahi. :)
    Renkli göz makyajı da çok yakışmış, iyi günlerde kullan canım. :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de seni özledim!!!! 130 gerçekten iyi ve çok amaçlı bir fırça. Seviyorum böyle fonksiyonel ürünleri... şu kıl dökme sıkıntısını da çözersem tamamdır :) Öperim!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.